Черен петък 2019

  • 155 903
  • 1 898
  •   1
Отговори
# 1 665
  • Мнения: 50 880
Ми то голяма реклама се получи на Грация, половината форум явно е поръчал. Сега ше стане антиреклама, сами са си го направили.

# 1 666
  • Мнения: 3 713
Аз получих поръчката от Кавалер. Всичко изглежда добре, дано да са удобни за притежателите.

# 1 667
  • Пловдив
  • Мнения: 44 586
За моя крак не са ок...тесни и твърди ми идват.
Връщам пратка на Обувки,бг...младежа не се удобри.

# 1 668
  • Пловдив
  • Мнения: 481
Според мен първо трябва да се свържете с магазина и да пробвате да се разберете, вместо да плюете по форуми. Еднакво време би ви отнело.

Що ли споделеното от мен се приема за плюене?
Аз мисля, че със сигурност ще бъде полезно за пазаруващите в сайта от външни търговци (особено когато търговецът не се намира на територията на БГ).
Доста си пописах с eMAG преди да получа килима. Ще им пиша и сега, но знам, че няма да има смисъл.
Не е плюене, а споделен опит! За което личано аз ви благодаря!

# 1 669
  • Мнения: 416
Вчера си купих боти на  Грация от реален магазин. Поговорих с продавачката за черния петък и проблемите за които чета тук. Каза, че са имали много, много поръчки и постоянно й звънят от склада дали има наличен  даден модел и номер. Явно не са били подготвени за големия интерес, а и сайта им не обновява коректно наличността.

# 1 670
  • Мнения: 4 596
ММ отдавна си получи ботите от Кавалер.
Подноси ги веднага, вече седмица май стана.
Доволен е, казва, че са удобни.

# 1 671
  • Мнения: 1 530
Здравейте,  тъкмо влизам да питам има ли други чакащи от Грация, и чета за вашите неволи. И аз съм от чакащите, от 26. 11. имам мейл, че поръчката ми е приета. И в моя случай не е до липса на наличности, защото  модела в момеnта е на двойна цена и го има моя номер. Явно  ни направиха Никулденски лапни шаранчета. Разочарована съм, а им бях клиент.

Последна редакция: ср, 04 дек 2019, 16:40 от trotinettka

# 1 672
  • Мнения: X
И аз поръчах боти от Грация на 24,11, които ми бяха доставени в понеделник и от вчера пътуват обратно към тях. Едните явно са моделът с ластиците дето няма обуване без обувалка, а другите при поръчан 37 номер, пристигна 36. Та сега, след рекламациите на такива като мен, няма да се учудя ако част от поръчките, които нито са отказани, нито изпълнени да почнат да пристигат.
Сега ще си чакам третите боти от намаленията в обувки бг, че и те нещо се бавят. Там поне ако нямат номера се обаждат.

# 1 673
  • Мнения: 472
Ми то голяма реклама се получи на Грация, половината форум явно е поръчал. Сега ше стане антиреклама, сами са си го направили.
Направо виновна се чувствам пред Грация, че споделих тук за Черния им петък Grinning Явно не са били подготвени да поемат огромната вълна клиенти, която бг мама може да донесе.

# 1 674
  • Мнения: 5 418
Явно българска фирма с българска организация, мениджмънт и стил на търгуване. Могат да произведат, но не могат културно и организирано да продадат. А и явно служителите им съвместяват по няколко длъжности и накрая нищо не могат да свършат както трябва. С трици маймуни искат да ловят.

# 1 675
  • София
  • Мнения: 3 742
Споделяне на опит ще е ако сте им писали и са ви отговорили. Вие в случая ни казвате, че посредници са ви объркали поръчката, не искате да им пишете да ви я оправят, просто казвате, че няма никога повече да поръчвате от Емаг. Аз лично бих писала първо до тях, може пък да ви пратят всичко за тяхна сметка + компенсация. Тогава няма ли да е малко тъпо да сте ги коментирали така в две теми вече. Това е моето мнение. Ако разбира се ви отсвирят или прецакат съм с две ръце да ги разнесете из всички социални медии.

# 1 676
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 623
Писала съм им.
Целия месец ноември, вече и месец декември, водя кореспонденция с еМAG. Първата поръчка ми я отказаха на 10-ия ден, втората пък я сгрешиха.
Не мисля че е тъпо, че съм споделила какво се случва с покупка от външен търговец на еМAG, както и личното ми мнение, че повече няма да пазарувам от тях.

# 1 677
  • Мнения: 846
Аз съм много доволна от ЕМАГ. Той и НМ са малкото сайтове, от които пазарувам редовно онлайн. Никакви проблеми, всичко пристига навреме и точно.каквото съм поръчала. Връщала съм на НМ без проблеми, по правилата. Като цяло съм на принципа "виж, бутни, пробвай", но от посочените сайтове пазарувам без притеснения. Е, разбира се, не телевизори и хладилници Simple Smile
П.П. Днес ми пристигат нещата от ЧП от НМ, а от ЕМАГ преди два дни ми доставиха ел. четка за коса, от която съм много доволна. Днес ще получа и  пасатор 3 в 1.

# 1 678
  • Мнения: 211
Пиша, за да се оплача от Ориндж. Днес си получих пратката от ЧП. Според вас това в търговски вид ли е изпратено и аз как по-точно се очаква да го подаря? Дори цилофан няма, хипер намачкано и кутията е отваряна..

# 1 679
  • Шумен
  • Мнения: 1 531
За Грация направо се учудвам как не са си предвидили нещата при положение, че обявеното намаление беше 50%, а не обичайното  до 50%. Намалението си беше повече от добро. Естествено ще има много поръчки. Макар че, се съмнявам да правят за пръв път намаления, ама тоя път голяма неразбория се получи.

Общи условия

Активация на акаунт