Била, Метро, Фантастико, Триумф, Хит, Т-маркет и др. - 11

  • 69 089
  • 748
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 6 296
Скрит текст:
Това с ваучерите не е добре измислено. Трябва отстъпката да важи с едно сканиране на карта. Сега сканирай карта, търси ваучер, сканирай ваучер.. Губиш време, бавиш опашка.. Повечето хора няма и да разберат за тия ваучери..
[/quote
] На едно място са картата и ваучера. Като си избереш нещо с ваучер, цъкаш на него, отдолу ти излиза картата, а горе е баркода на продукта който купуваш с ваучер. За мен така е по- удобно. В приложението на Лидл са отделно картата и ваучерите.
Един възрастен човек, който не може да се справи или просто няма подходящ телефон, може ли да се възползва от тези промоваучери.
Не може, нито ваучерите на Билла нито на Лидъл, но това е положението.

# 586
  • Мнения: 900
Не разбирам смисъла на ваучерите  същите продукти са намалени през тази седмица.Тогава могат да се купят на промоция само с картата , без да се използва ваучер.Така ли е, или не съм разбрала.

# 587
  • Мнения: 6 371
Един възрастен човек, който не може да се справи или просто няма подходящ телефон, може ли да се възползва от тези промоваучери.
Приложението не е насочено към тези хора. Тези ваучери са един вид бонус за ползвателите на приложението.

# 588
  • София
  • Мнения: 15 300
Един възрастен човек, който не може да се справи или просто няма подходящ телефон, може ли да се възползва от тези промоваучери.
Приложението не е насочено към тези хора. Тези ваучери са един вид бонус за ползвателите на приложението.
Но тогава не трябва да ги рекламират в брошурата. Така заблуждават много хора.

Не разбирам смисъла на ваучерите  същите продукти са намалени през тази седмица.Тогава могат да се купят на промоция само с картата , без да се използва ваучер.Така ли е, или не съм разбрала.
Не, не са намалени за всички. Само за хората, ползващи виртуална карта със съответните ваучери. Все пак става въпрос само за една страница от брошурата (страница 7). Другите неща са намалени и с обикновената карта Билла.

Последна редакция: пт, 06 ное 2020, 01:35 от Тaня67

# 589
  • Бургас
  • Мнения: 11 024
И аз мисля, че не трябва да ги има в хартиените брошури. После, ако изобщо си погледнат касовите бележки, ще има разправий по касите.

# 590
  • Пловдив
  • Мнения: 4 669
В Лидл брошурата също има намалените продукти с приложението. Ще свикнат Wink

# 591
  • Мнения: 2 677
Надявам се да не залитнат и Метро по тия ваучери, купони и сто вида карти. Изисква се много търпение само за да се ориентираш.

# 592
  • Мнения: 31 767
Кажете как стои въпросът с картите в Метро? Необходимо ли е да имаш карта, за да пазаруваш? Вярно ли е, че издават еднодневни карти (и при какви условия)? Чувала съм и, че вече пускат и без карти...не ми е близо и се чудя кое от горните е вярно...? Simple Smile

# 593
  • Пловдив
  • Мнения: 7 206
Зависи от служителя на информация...
Била съм свидетел, как се дава еднодневна карта на поискал клиент, виждала съм и как отказват, под предлог, че такава опция не предлагат... И това в един и същи филиал (Метро 1 Пловдив).
Редовно давам на касата картата си на някой, който я поиска, та и това е вариант

# 594
  • София
  • Мнения: 18 256
Лятото отидох в Метро на Цариградско шосе София без карта.
На информация пробвах да ми издадат еднодневна. Попитаха за име и  булстат на фирма, казах им ги. Отказаха да ми издадат карта, защото не съм включена към лицата, имащи право на такава. Обясниха, че можело ако напр. снабдидетля Гошо си е забравил картата да се издаде еднодневна. Влязох вътре без проблеми, харесах си комплект чаршафи и с точни пари на касата. Върнаха ме - нямам карта. Помолих  жена от опашката да ги плати като и дам парите предварително. Разкрещя се нещо за ДДСто. Ядосах се,  отидох в Кауфланд и си взех чаршафи на по-ниска цена.
После 2 -3 пъти пазарувах, но вземам карта от позната лекарка. Те нали имат фирми на тяхно име - минава, не е имало проблеми за  титуляра.

# 595
  • Мнения: 31 767
За Метро до Мол Плаза ли става въпрос? Simple Smile
Ето това ме спира да ходя там по-често. Не ми е особено приятно това да си "прося" от някой да ми дава картата си...не винаги са съгласни, честно казано.

# 596
  • Пловдив
  • Мнения: 5 214
Винаги така пазарувам в Метро - просто моля някой от опашката за карта, досега никой не ми е отказвал. Ако е пред мен човекът, просто след като приключи с неговата сметка, дава картата си на касиера, за да маркира и моята, а ако е зад мен, първо се маркира моята, после неговата, естествено. Нито съм била с едно нещо само, нито съм приготвяла точни пари.

# 597
  • София
  • Мнения: 18 256
За Метро София писах. На други места може да е  различно, а и клиентите да са по-дружелюбни.

# 598
  • Пловдив
  • Мнения: 7 206
За Метро до Мол Плаза ли става въпрос? Simple Smile
Ето това ме спира да ходя там по-често. Не ми е особено приятно това да си "прося" от някой да ми дава картата си...не винаги са съгласни, честно казано.
Да, за същото.
И аз давам картата на човека, който я е поискал - маркират я и след това си маркират продуктите на отделна фактура, нямаща нищо общо с моята

# 599
  • Пловдив
  • Мнения: 44 178
То хубаво си дават картите, ама те са на фирма/повечето/ и като се издаде фактура трябва да мини през счетоводството Simple Smile Не, че е задължително, но ако направят насрещна проверка на фирмата ще си имат ядове...

Общи условия

Активация на акаунт