Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

NEXTDIRECT.COM - 14

  • 18 358
  • 298
  •   1
Отговори
# 285
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 488
Чаках да дойде есента, за да си поръчам коледна карирана пижама. Преди 4-5г си бях взела последно и много ми харесват, че са меки, топли и удобни. А и няма такива в данските, а от детските не ми се рискува. Та дали знаете дали ще пуснат още нещо октомври или каквото са пуснали досега, това е и да си избирам от наличното?

# 286
  • Мнения: 808
Ооо ще пуснат ..гаранция.

# 287
  • София
  • Мнения: 286
Детските са си доста големи и не са за подценяване. Моите коледни пижами са си точно от детската секция. Големите размери си отговарят на ръста.

# 288
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 488
знаеш ли кой размер да взема от детските отговарящ на 36 или S? Иначе ит детските има няколко които харесах за децата, но не смея за мен, че не знам дали няма да са тесни в ханша, че напоследък детските са всички skinny или slim fit джинсите и ако и пижамите са така няма начин да всяла в детското.

# 289
  • София
  • Мнения: 286
С такъв тип долнище 279-762, 922-310 имам от миналата година, тогава моделът беше без стесняване в глезена, размер 164. Рокли на некст нося 36 пети, понякога само 36. За такова долнище 281-400 говоря, въпреки че точно този модел няма големи размери. Талия-76 см, шанш-112 см, вътрешен шев-74 см, външен-98. Това е за размер 164 см. Материята на долнищата е бархет (май така се казва🤔), не трико. За тези от трико нямам идея.

# 290
  • Мнения: 19
Здравейте, много ви моля да ми помогнете. Поръчах си едно сако, но искам да го върна. Има и закачалка към него,която обаче НЕ успявам да натъпкам в пакета от бг пощи, а ми казаха че ако искам да го пратя като някакъв колет сумата ще е космическа.
Та въпроса ми е според вас дали ще е проблем ако не пратя закачалката? Благодаря педварително.

# 291
  • София
  • Мнения: 286
Не, няма да е проблем. Можеш спокойно да го изпратиш без закачалката.

# 292
  • Мнения: 1 644
Здравейте, наблюдавате ли някакво забавяне в доставките след карантината като отвориха? Поръчвала съм 5 пъти поне, мега бързи, днес имейл за потвърждение, утре за проследяване на диейчела, на третия ден носят.
А сега пуснах поръчка неделя, получих потвърдителен имейл и оттогава нищо. Знам, че само 2 дена са минали, но е нетипично.
Артикулите бяха “на склад” ама не помня това нормалният статус ли беше или оттам идва забавянето...

# 293
  • Варна
  • Мнения: 1 226
Вчера пуснах поръчка имам СМС да я очаквам на 22.10

# 294
  • Мнения: 1 644
На мен в имейла ми пише “ето какво ще получите до 20.10” и надолу списък на артикулите. Както винаги. Само че този път нищо на датата.

# 295
  • Мнения: 2 196
Поръчка направена на 7 октомври беше изпратена преди 2 дни и днес я доставиха.  На 7мия ден им писах, казаха, че е загубена и върнаха парите. Реално дори не е била изпратена. Нямах и имейл за изпращането, а само за самата поръчка.

# 296
  • Мнения: 2 889
Първият път след карантината имах забавяне без предупреждение, след това си идваха стандартно. В неделя пуснах и вчера ми я донесе куриера - Варна

# 297
  • Мнения: 1 644
При мен също вчера пристигнаха нещата, реално неделя пуснах поръчката и дойде четвъртък, с ден по бавно, което е ок, но комуникацията тоя път куцаше, буквално получих смс и имейл сутринта и след 2ч доставиха, но така де, дойдоха.

# 298
  • Варна
  • Мнения: 129
Някой знае ли как мога да си сменя адреса за доставка.Като вляза да си променя данните ми изписва ,че има грешка.Пробвах през няколко браузъра и все е така.

Общи условия

Активация на акаунт