Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са условията за доставка на NEXT и как да избегнете доставка през почивен ден?
Какви са новите условия за доставка от септември 2019 г. за поръчки от NEXT?
Какви са условията за връщане на артикули при поръчка от NEXT?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са условията за доставка на NEXT и как да избегнете доставка през почивен ден?
Доставките на NEXT се извършват с DHL, които не работят през уикенда. При получаване на SMS за доставка клиентите могат да зададат удобен ден за доставка чрез предоставения линк. Обикновено пратките пристигат в рамките на 3-4 работни дни. За избягване на доставка през почивния ден клиентите могат да изберат удобен работен ден за доставка.
-
Какви са новите условия за доставка от септември 2019 г. за поръчки от NEXT?
-
Какви са условията за връщане на артикули при поръчка от NEXT?
От NEXT можете да върнете артикул, ако не сте доволни или ако не отговаря на размера. Върнатите артикули се изпращат с Български пощи, като разходите за доставка са за ваша сметка, освен ако не е изпратен грешен артикул поради грешка на сайта. Сумата от върнатия артикул се възстановява в картата, използвана за поръчка, в рамките на 2-3 седмици от връщането.
-
Какви са отзивите на клиентите за връщането на поръчки от NEXT?
-
Какви са впечатленията от качеството на продуктите на NEXT?