Време е за ИКЕА! - Тема 29

  • 45 477
  • 775
  •   1
Отговори
# 390
  • Русе/Germany
  • Мнения: 421
Utro77, в немската икеа имат ограничаване на ширина, може там да си ги сортираш и като харесаш нещо да си го видиш по арт.номер в българската икеа.
https://www.ikea.com/de/de/cat/breite-100-149-cm-43632/
Ето тук са от 100 до 149см ширина

# 391
  • Мнения: 8 990
Babydream©, благодаря много! Ще пробвам!

# 392
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 044
Връщали ли сте стока закупена онлайн (повредена е по някакъв начин, дали при транспортирането или преди това не знам)... как се случват нещата... ще звъня на Икеа, ама исках предварително някой да ми разкаже...

# 393
  • Мнения: 5 160
Вече една седмица чакам да ми върнат отговор дали одобряват рекламацията ми, няма такава туткава политика.  Изпраща се имейл със снимки на дефекта и касовата бележка, описваш какъв е проблема и чакаш отговор. Веднага след като изпратих имейла, една любезна госпожа се помъчи да ме придума да си извикам куриер за моя сметка да им го изпратя и да ми върнат парите, да не се стига до рекламация, но твърдо отказах, тъй като аз нямам вина, че е дефектен (чанта за кабели, едното копче не се закопчаваше). И така уж тя щеше да задвижи рекламацията и да чакам имейл, утре стават 7 дена, ни вест ни кост от тях.

# 394
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 044
Вече една седмица чакам да ми върнат отговор дали одобряват рекламацията ми, няма такава туткава политика.  Изпраща се имейл със снимки на дефекта и касовата бележка, описваш какъв е проблема и чакаш отговор. Веднага след като изпратих имейла, една любезна госпожа се помъчи да ме придума да си извикам куриер за моя сметка да им го изпратя и да ми върнат парите, да не се стига до рекламация, но твърдо отказах, тъй като аз нямам вина, че е дефектен (чанта за кабели, едното копче не се закопчаваше). И така уж тя щеше да задвижи рекламацията и да чакам имейл, утре стават 7 дена, ни вест ни кост от тях.
Благодаря... на кой имейл се изпращат снимката и касовата бележка...

# 395
# 396
  • Мнения: 1 401
Има и още един мейл, в раздел "често задавани въпроси" или нещо подобно. Скоро ще го ползвам, за едни счупени ламели. В движение съм и не мога да дам линк, но пратете и там питането си.

# 397
  • In transit
  • Мнения: 12 027
Преди две години им връщах една спукана керамична тава...тогава даже балончета не слагаха в кашоните...трагедия. Попълних листа за рекламации, който идва със стоката, описах проблема и си написах номера на банковата сметка за да ми върнат парите. За куриера им дигнах скандал по телефона и след малко ми пратиха един за тяхна сметка, тогава работеха с Еконт. След около 10 дни ми преведоха парите обратно.

# 398
  • Мнения: 5 160
Има и още един мейл, в раздел "често задавани въпроси" или нещо подобно. Скоро ще го ползвам, за едни счупени ламели. В движение съм и не мога да дам линк, но пратете и там питането си.

От националния телефон ми дадоха този имейл, да си напиша рекламацията на него cs.sofia@ikea.bg

# 399
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 044
Много благодаря, момичета... за отделеното време... Аз искам това, което съм поръчала и се надявам да ми го сменят...

# 400
  • Мнения: 69 272
Чр.113, ал 4 ЗЗП - нищо не трябва вие да плащате при връщане към тях на дефектна стока.

# 401
  • Мнения: 5 160
Преди две години им връщах една спукана керамична тава...тогава даже балончета не слагаха в кашоните...трагедия. Попълних листа за рекламации, който идва със стоката, описах проблема и си написах номера на банковата сметка за да ми върнат парите. За куриера им дигнах скандал по телефона и след малко ми пратиха един за тяхна сметка, тогава работеха с Еконт. След около 10 дни ми преведоха парите обратно.

На кой адрес им изпрати стоката, при мен все още няма никакво развитие и както е тръгнало ще ми изтече регламентирания срок за връщане.

# 402
  • In transit
  • Мнения: 12 027
Преди две години им връщах една спукана керамична тава...тогава даже балончета не слагаха в кашоните...трагедия. Попълних листа за рекламации, който идва със стоката, описах проблема и си написах номера на банковата сметка за да ми върнат парите. За куриера им дигнах скандал по телефона и след малко ми пратиха един за тяхна сметка, тогава работеха с Еконт. След около 10 дни ми преведоха парите обратно.

На кой адрес им изпрати стоката, при мен все още няма никакво развитие и както е тръгнало ще ми изтече регламентирания срок за връщане.
Ами куриера си я върна на адреса, от който е дошла...но тогава още не се бяха разделили на две. Сега нямам идея как е точно. На товарителницата ти не пише ли нещо? Ако са ти я доставили с интерлогистика, те трябва да знаят адрес за връщане и да я върнат за сметка на Икеа...както е посочила Тета по-горе. Иначе се свържи с транспортната фирма, с която са ти доставили пратката.

# 403
  • Мнения: 5 160
Срока за обработка на рекламацията бил 30 дневен и ще чакам да дадат зелена светлина и тогава да изпращам по куриер, бясна бях вече днес, когато им звъннах.

# 404
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 25 008
Сега погледнах, че са ми начислили точките. При вас как е?

Общи условия

Активация на акаунт