Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте,

Преди месец закупих една онлайн услуга за 10$, от банката ми се обадиха да потвърдя тази транзакция, потвърдих я нямаше проблем. На следващия ден докато бях на работа  ми се обади отново същия служител да ме попита за направена транзакция от 600 евро, направо като чух ми стана лошо. Веднага отказах да съм я направил аз и посиках да се блокира картата, моментално отидох в най-близкия клон на банката и писах жалба за подозрителна транзакция и т.н. После погледнах и сумата от 600евро стоеше като "блокирана сума". Това означава ли, че транзакцията е била успешно изпратена (осчетоводена) или са я блокирали и в момента тече разследване ?

Също така да се надявам ли да ги възстановят тези пари или напразно ?

Благодаря !

# 1
  • Мнения: 15
Здравейте,

Преди месец закупих една онлайн услуга за 10$, от банката ми се обадиха да потвърдя тази транзакция, потвърдих я нямаше проблем. На следващия ден докато бях на работа  ми се обади отново същия служител да ме попита за направена транзакция от 600 евро, направо като чух ми стана лошо. Веднага отказах да съм я направил аз и посиках да се блокира картата, моментално отидох в най-близкия клон на банката и писах жалба за подозрителна транзакция и т.н. После погледнах и сумата от 600евро стоеше като "блокирана сума". Това означава ли, че транзакцията е била успешно изпратена (осчетоводена) или са я блокирали и в момента тече разследване ?

Също така да се надявам ли да ги възстановят тези пари или напразно ?

Благодаря !
Щом стой като блокирана сума това означава че е изпратена (осчетоводена).Не знам дали ще ти ги възстановят,този въпрос го задай в банката.

# 2
  • Мнения: 39
На мен са ми възстановявали пари ит подобна транзакция. Трябва да сте по-активна и да си настоявате пред банката. Задайте им всички въпроси, които Ви интересуват, включително - в какъв срок да очаквате възстановяване на сумата. Успех!

# 3
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 8 249
А защо не ползвата втора карта, или виртуална такава, на която да преведете само толкова пари, колкото струва покупката? Аз отдавна съм си решила нещата така. Виртуалната карта ми е към ДСК.

Общи условия

Активация на акаунт