Пазаруване от Amazon - тема №86 - Black Friday 2019 (до 15.12.2019 г.)

  • 86 361
  • 1 097
  •   1
Отговори
# 210
  • гр. София
  • Мнения: 4 995
Благодаря за линка, но не намирам условията и изобщо начин, за да заредя. Излиза ми вариант за зареждане на моя акаунт с някаква сума по желание /25, 50, 100, 200, 500 евро/, но без допълнителните 5,10 и тн евро.

# 211
  • Сф
  • Мнения: 5 574
Лейла, и при мен е така, но преди няколко месеца се бях възползвала от подобен бонус. Може би затова не ми го дава пак.

# 212
  • Sofia
  • Мнения: 4 912
Пише в условията, че не трябва да използван подобен бонус някакво време назад.

# 213
  • Мнения: 5 850
И на мен сега ми дава линка като нормално зареждане ,но когато го пуснах  изглеждаше по различен начин. Сега не се вижда никакъв бонус. Аз не съм го ползвала,нито съм зареждала,просто споделих .Може да не е активна промоцията вече.

# 214
  • гр. София
  • Мнения: 4 995
Благодаря, момичета!
Добри цени за лакомства Линдт:
https://www.amazon.co.uk/dp/B014Q0K022/?coliid=I38JSD9HXUFYRF&am … _=lv_ov_lig_dp_it различни вкусове 7,00паунда, трябва да се купят мин. 3бр
https://www.amazon.co.uk/Lindt-Lindor-Christmas-Chocolate-Select … F05PBRYAJ59TC6RQ2  8паунда, минимум 2 бр.

# 215
  • Мнения: 5 850
Като заговорихте за шоколади,ето едни с невероятен вкус
https://www.amazon.de/stores/node/16909259031?_encoding=UTF8& … s_web_16909259031

Ако ги намалят,не се колебайте ,пишете в темата. Сега има 10 % купон.

# 216
  • Мнения: 2 656
От кои масажори бяхте доволни? Гледам има за крака, рамене, врат? Кои препоръчвате?

# 217
  • Мнения: 6 467
А аз между другото да кажа, че имате право на неограничен брой акаунти в Amazon. И да, можете да се възползвате от безплатен Prime с всеки нов акаунт и всеки друг вид бонус. Единствено нямате право на повече от един Business акаунт, но това не ни засяга. Който не вярва, нека пита в чата и ще се убеди.
Също така можете да свържете един акаунт към друг и ако единият профил има Prime, той се споделя с другия. Това е опция, която е за хора, които живеят заедно и не е нещо ново и е за всички Amazon-и. Вие живеете със себе си, нали?! Smile Това се прави от Your Account > Amazon Household и следвате стъпките. През приложението не открих, откъде става. Тук има повече информация за Amazon Household https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=myh_c … mp;qid=1447456048
Така изглежда вече при свързани профили:
Скрит текст:

Последна редакция: нд, 24 ное 2019, 23:23 от ЧревоУгодник

# 218
  • Мнения: 670
Здравейте,имам поръчка от Амазон-до адрес на Габко.Амазонци ми пратиха потвържедине,че пратката е доставена на 22.11 -а в Габко  няма инфо за моя пратка.
При проверка установих, че са сменили Unit-a преди е било 9010 /аз това съм посочила/,а сега е 9030?Според вас това проблем ли ще е и какво мога да направя?
Аз нещо не те разбрах - Unit  какво е? 9010 ? 9030? аз ли нещо ама никъде нямам въведено такова чудо. И получавам си пратките с Габко.Малко бавят имейлите и отразяването на пратките  в профила ми ,може би с ден дори с два.Вероятно са натоварени ,но си идват нещата.
Редактирам се ,намерих в профила си в Габко UNIT 9030 ,но интересното е ,че го нямам никъде въведено в адреса в профила ми амазон .Къде всъщност трябва да го въведа?
Ето това ми отговориха от Габко
"Здравейте,
не се притеснявайте, имаме още един юнит (9030), на същия адрес.
Предвид повишения обем пратки получавани за наши клиенти, и в
двата юнита (9010 и 9030) се приемат пратки.
В бъдеще като адрес за доставка давайте UNIT 9030."

# 219
  • На черешатааа
  • Мнения: 1 038
Скрит текст:
Здравейте,имам поръчка от Амазон-до адрес на Габко.Амазонци ми пратиха потвържедине,че пратката е доставена на 22.11 -а в Габко  няма инфо за моя пратка.
При проверка установих, че са сменили Unit-a преди е било 9010 /аз това съм посочила/,а сега е 9030?Според вас това проблем ли ще е и какво мога да направя?
Аз нещо не те разбрах - Unit  какво е? 9010 ? 9030? аз ли нещо ама никъде нямам въведено такова чудо. И получавам си пратките с Габко.Малко бавят имейлите и отразяването на пратките  в профила ми ,може би с ден дори с два.Вероятно са натоварени ,но си идват нещата.
Редактирам се ,намерих в профила си в Габко UNIT 9030 ,но интересното е ,че го нямам никъде въведено в адреса в профила ми амазон .Къде всъщност трябва да го въведа?
Ето това ми отговориха от Габко
"Здравейте,
не се притеснявайте, имаме още един юнит (9030), на същия адрес.
Предвид повишения обем пратки получавани за наши клиенти, и в
двата юнита (9010 и 9030) се приемат пратки.
В бъдеще като адрес за доставка давайте UNIT 9030."
Извинявам се, че нахлувам, но къде точно в Амазон пишете  юнита? Аз нямам описано такова до сега Thinking

# 220
  • гр. София
  • Мнения: 4 995
Скрит текст:
Здравейте,имам поръчка от Амазон-до адрес на Габко.Амазонци ми пратиха потвържедине,че пратката е доставена на 22.11 -а в Габко  няма инфо за моя пратка.
При проверка установих, че са сменили Unit-a преди е било 9010 /аз това съм посочила/,а сега е 9030?Според вас това проблем ли ще е и какво мога да направя?
Аз нещо не те разбрах - Unit  какво е? 9010 ? 9030? аз ли нещо ама никъде нямам въведено такова чудо. И получавам си пратките с Габко.Малко бавят имейлите и отразяването на пратките  в профила ми ,може би с ден дори с два.Вероятно са натоварени ,но си идват нещата.
Редактирам се ,намерих в профила си в Габко UNIT 9030 ,но интересното е ,че го нямам никъде въведено в адреса в профила ми амазон .Къде всъщност трябва да го въведа?
Ето това ми отговориха от Габко
"Здравейте,
не се притеснявайте, имаме още един юнит (9030), на същия адрес.
Предвид повишения обем пратки получавани за наши клиенти, и в
двата юнита (9010 и 9030) се приемат пратки.
В бъдеще като адрес за доставка давайте UNIT 9030."
Извинявам се, че нахлувам, но къде точно в Амазон пишете  юнита? Аз нямам описано такова до сега Thinking
Юнитата са за Габко, не за Амазон, доколкото разбрах. Не ползвам Габко.

# 221
  • На черешатааа
  • Мнения: 1 038
Скрит текст:
Скрит текст:
Здравейте,имам поръчка от Амазон-до адрес на Габко.Амазонци ми пратиха потвържедине,че пратката е доставена на 22.11 -а в Габко  няма инфо за моя пратка.
При проверка установих, че са сменили Unit-a преди е било 9010 /аз това съм посочила/,а сега е 9030?Според вас това проблем ли ще е и какво мога да направя?
Аз нещо не те разбрах - Unit  какво е? 9010 ? 9030? аз ли нещо ама никъде нямам въведено такова чудо. И получавам си пратките с Габко.Малко бавят имейлите и отразяването на пратките  в профила ми ,може би с ден дори с два.Вероятно са натоварени ,но си идват нещата.
Редактирам се ,намерих в профила си в Габко UNIT 9030 ,но интересното е ,че го нямам никъде въведено в адреса в профила ми амазон .Къде всъщност трябва да го въведа?
Ето това ми отговориха от Габко
"Здравейте,
не се притеснявайте, имаме още един юнит (9030), на същия адрес.
Предвид повишения обем пратки получавани за наши клиенти, и в
двата юнита (9010 и 9030) се приемат пратки.
В бъдеще като адрес за доставка давайте UNIT 9030."
Извинявам се, че нахлувам, но къде точно в Амазон пишете  юнита? Аз нямам описано такова до сега Thinking
Юнитата са за Габко, не за Амазон, доколкото разбрах. Не ползвам Габко.
Да за адреса на Габко в Амазон са или поне така разбрах ....

# 222
  • Мнения: 31
Здравейте, да попитам поръчах си един продукт на много ниска цена (от 1030 на 660 euro)  на следващата сутрин статуса на поръчката ми беше - анулиран. Сега цената вече на продукта е 1200 euro. Може ли да попитам какви са ми правата в случая. Не ме интересува че ще ми възтановят средствата. Какво да направя за да ми въстановят продукта на поръчаната цена или най малкото някаква компенсация.  Благодаря ви предварително.   Говорим за немския amazon.

# 223
  • София
  • Мнения: 2 570
Здравейте,имам поръчка от Амазон-до адрес на Габко.Амазонци ми пратиха потвържедине,че пратката е доставена на 22.11 -а в Габко  няма инфо за моя пратка.
При проверка установих, че са сменили Unit-a преди е било 9010 /аз това съм посочила/,а сега е 9030?Според вас това проблем ли ще е и какво мога да направя?
Аз нещо не те разбрах - Unit  какво е? 9010 ? 9030? аз ли нещо ама никъде нямам въведено такова чудо. И получавам си пратките с Габко.Малко бавят имейлите и отразяването на пратките  в профила ми ,може би с ден дори с два.Вероятно са натоварени ,но си идват нещата.
Редактирам се ,намерих в профила си в Габко UNIT 9030 ,но интересното е ,че го нямам никъде въведено в адреса в профила ми амазон .Къде всъщност трябва да го въведа?
Имах подобна случка и го дискутирах с Габко. Нямало значение, и на двата унита имало човек. Казаха ми просто да сменя  за вбъдеще.

# 224
  • Мнения: 1 565
Здравейте, нова съм в пазаруването от амазон. За първа моя поръчка някой ако е готов да отговаря на въпросите ми, моля да ми пише на лични за да не спамим темата Heart. Иначе съм мела първа страница Blush благодаря ви предварително

Общи условия

Активация на акаунт