СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 7

  • 33 234
  • 772
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 6 991
Леле, 100 т.  по БЕЛ на НВО ми се струва интергалактическо постижение!

# 676
  • Мнения: 7 674
Олимпиадите наистина са си за деца с много по-голям интерес към предмета, отколкото се изучава в училище. Много близко наше дете (набор 2006) има огромен интерес към историята. Още м.г. беше изчело всички томове на Стефан Цанев, от 2 години ходи на школа по история и с нашия набор, и с децата, които сега са 11 клас. Има си такива деца, както и детето от примера на Red, има и доста математици, които са на светлинни години от наборите си. Но това си е страст. Насила няма как да стане. До 4 клас сигурно може само с натискане и упорит труд, но после си трябва интерес на детето. Май не всеки човек достига до такъв голям интерес в някоя област. Моето си мислеше, че само със страст да чете точно определени книжки и понаписване на някоя историйка, както и малко труд за граматика на училищно ниво може да мине във втори кръг. Обяснявах, спорих, сега поне мога с кеф да й кажа: "Казах ли ти!" Simple Smile, много съм гадна Simple Smile

# 677
  • София
  • Мнения: 3 809
И наборът не се е класирал по БЕЛ, но аз съм много доволна от резултата. Освен това е получил "похвала", че това, което бил написал  като ОЛВ било най-доброто от всички 7 класове и най се доближавало до това, което би трябвало да е ОЛВ. На фона на това, че даже не им беше преподадено как се пише ОЛВ няма как да не съм доволна. Сега ако успее и правописа да пооправи, че грешките са БЕЗУМНИ...
ston, специално за теб нещо друго от него, което имам подръка, а като се прибера ще снимам и коня.
Скрит текст:

# 678
  • Мнения: 1 998
green_dawn, страхотно е това! Много!

# 679
  • sofia
  • Мнения: 1 599
Green_dawn, писането и рисуването са талант, безценен, идва с лекота, граматиката ще я преговорите 😀

Последна редакция: пт, 20 дек 2019, 16:14 от googlish

# 680
  • Мнения: 8 910
green, готино е много. Има и идея. Сега чакаме и коня.
Вкъщи всички сме с леви ръце по отношение на рисуването. Може би затова винаги ми се е струвало като някаква магия.

# 681
  • София
  • Мнения: 7 670
Green dawn, някакъв далечен полъх от Гигер долавям аз. Simple Smile
Браво на младежа.

# 682
  • София
  • Мнения: 3 809
Ето го и кончето

# 683
  • София
  • Мнения: 3 307
Откъде научавате резултатите от ОЛИ?

# 684
  • София
  • Мнения: 7 670
От училище.
И дъщеря ми не се класира за втори кръг по литература.

# 685
  • Мнения: 6 991
Green, голям талант си  имаш!
Ходи ли на уроци детето?

От у- ще  получих информация за резултата от олимпиадата.

Моята също не се класира за втори кръг.

# 686
  • София
  • Мнения: 3 809
Ходи на рисуване още от първи клас, но не някакви сериозни уроци - веднъж седмично в кварталното читалище и то на приливи и отливи. Сега нещо се засили наскоро повече в тази посока.
Благодаря за комплиментите за набора Simple Smile

# 687
  • Мнения: 8 910
green, според мен има талант и ще е хубаво да продължи да се занимава с рисуване, ако наистина има желание.

# 688
  • София
  • Мнения: 3 809
Работата с желанието е ключова. Иначе ако реши да кандидатства с рисуване само подкрепа ще има от нас.

# 689
  • Мнения: 3 491
green dawn, браво на детето! Има си вариант и извън БЕЛ и математиката за бъдещето.
Аз съм много притеснена какво ще правим с математиката. Изобщо не мога да схвана детето на какво ниво е. След пробния изпит в школата каза, че ако е изкарал 30-40 точки, трябва да го водя на почерпка, на кино и да му подаря нещо специално за награда. Според него задачите и в първия модул са били отвратителни, а във втория невъзможни за решаване.
Когато го питам дали учителят в школата обяснява, той твърди, че обяснява, но директно почва от много трудни задачи, говори изключително бързо с вметки - "това трябва да си го знаете от 5-6 клас, ако сте решавали n на брой такива задачи".  Чакал учителката в училище да обясни средните по ниво на трудност задачи, за да може горе -долу да си реши домашното за курса.
Взех му пробния изпит от "Междучасие". Повечето му грешки са в първия модул, на елементарни задачи като да определи степен на едночлен. Във втория е решил безгрешно първите две, а третата дори не я е пробвал. При тази ситуация изобщо не мога да определя на какво ниво е. Има пропуски на елементарни неща, от друга страна - виждам , че с уж по-сложни задачи се справя, ако реши. Но ако му се стори прекалено сложно, даже и не прави опит ....
Освен да хвана сборниците на "Архимед" и да почна вкъщи да се занимавам.. Дали изобщо ще иска? Не знам как да действам. Дайте идеи.
п.п замислих се, че може би трябва да търся вариант с частен учител, като го помоля да почнат директно да решават комбинирани тестове като примерните в сборниците на "Архимед", за да се вижда има ли пропуски на стар материал и как е с новия. Не знам доколко с мен би имал дисциплината да решава. И ако сега съм си взела отпуск за две седмици, то занапред няма да имам никакво време. Математиката в курса му е следобед, допускам, че е уморен след БЕЛ и не възприема особено. Ние още не сме платили последната вноска, та може след 30 януари да търсим друг вариант. Аз допускам, че учителят иска да ги подготви за много сложни задачи, за да им се стори НВО песен, но не съм сигурна, че това е добър вариант за едно по-отвеяно дете, каквото е моето.

Последна редакция: сб, 21 дек 2019, 07:05 от Amanda.D

Общи условия

Активация на акаунт