На море в Турция - тема 65

  • 59 490
  • 759
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 5 459
Турс Клуб не са прехвалени, а са си много читава ТА с изключително свестни и отзивчиви служители. Освен теб, не съм чула някой друг да злобее и да ги плюе.

# 571
  • Мнения: 83
Прекалено прехвалени са, както и Турс Клуб, ама тук ги предлагат сутрин, обед и вечер.
Вчера имах "сблъсък " с шефа на вторите, арогантен тарикат.
Или действайте самостоятелно, или си подбирайте агенциите.

Абсолютно. Вече ще имам едно на ум . Точно  мненията от форуми и групи ме подведоха ,за това се насочих към въпросните .Миналата година пътувахме с Дорис и мога да кажа , че отношението беше коректно , нямаме забележки.

# 572
  • sofia
  • Мнения: 726
Много точно го описа Естела- арогантен тарикат!!! Миналата година имах сблъсък с него, наистина имат много свестни служители,  но оттогава дори не гледам офертите им.

Последна редакция: ср, 05 фев 2020, 17:57 от Tюркоаз

# 573
  • София
  • Мнения: 1 442
Много точно го описа Естела- арогантен тарикат!!! Миналата година имах сблъсък с него, наистина имат много свестни служители,  но от тогава дори не гледам офертите им.
Георги Банков...лани беше като насран като прецака хората с Аурумите. Поголовно бан в неговата група. Още роня сълзи, че съм изгонен.

# 574
  • Мнения: 4 159
Абсолютно същият казус имах и аз за този хотел и дете до 12
Само че резервирах през Албена холидейс-в началото и при тях децата бяха до 12.99
преди седмица видях , че са го сменили до 11.99
След разговор с тях, ми казаха да не се притеснявам, че данните ни вече са подадени към хотела , имаме договор и няма от какво да се притесняваме
Така че ги натисни ориент-не са коректни

# 575
  • Мнения: 83
Абсолютно същият казус имах и аз за този хотел и дете до 12
Само че резервирах през Албена холидейс-в началото и при тях децата бяха до 12.99
преди седмица видях , че са го сменили до 11.99
След разговор с тях, ми казаха да не се притеснявам, че данните ни вече са подадени към хотела , имаме договор и няма от какво да се притесняваме
Така че ги натисни ориент-не са коректни
Благодаря. След проведения телефонен разговор с Ориент 99 , останах с впечатление , че имаме сериозен проблем , защото както казах по -горе ми отговориха , че твърденията ми не може да се истина. Аз от своя страна допускам , че е възможно да променят резервацията което означава, че  ще  ми поискат допплащане.Това разбира се не ме устройва поради ред причини.  Чудното е , обаче че никой  от ТА все още не ме е информирал за последствията, въпреки че сме провели два телефони разговора и сме отправили запитване.Не знам доколко е удачен варианта да изчакам и да видя какво ще стане на място в хотела.

# 576
  • Пловдив
  • Мнения: 2 047
Нормално е всеки да е доволен или недоволен от някой.Ето едни са недоволни от лошите полети и малкото избор на хотели на Тез тур.Други от Емералд ,че искат пари за някакви такси,други от Турс клуб и Ориент99.С една дума гаранция вече няма за нищо.А що се отнася до самостоятелни резервации не се знае и там каква изненада може да има след въвеждане на новият данък за туризма в Турция.Дали няма да има доплащане.

# 577
  • Мнения: 4 159
Аз много далновидно съм си записала тяхната  първоначална оферта, мейлите в които ясно се  вижда , че детето е до 13
Това което ми обясниха от агенция и в което има логика
още при резервация , данните се изпращат в хотела
така че или агенцията , или хотела е спал
сега един от тях да доплати разликата
ти имаш най-малка вина

# 578
  • София
  • Мнения: 255
Здравейте,след дълго проучване тук в темата и разглеждане из сайтовете на ТА се спрях на хотел Club Calimera Serra в Сиде.Хареса ми зеленината и пързалките-с 2 големи деца сме.Някой може ли да ми каже подробности?В началото на темата този хотел го няма сред препоръчаните.Ще почиваме края на септември.Притеснява ме факта,че в сайта пише,че пързалките отскоро са построени към хотела и да не се окаже,че трябва да доплащаме за тях...въпреки,че пък не са в обосовен аквапарк🤔🤔🤔

# 579
  • Мнения: 4 159
Петя, записала съм и офертата на ориент
това е доказателство

# 580
  • Мнения: 83
Нормално е всеки да е доволен или недоволен от някой.Ето едни са недоволни от лошите полети и малкото избор на хотели на Тез тур.Други от Емералд ,че искат пари за някакви такси,други от Турс клуб и Ориент99.С една дума гаранция вече няма за нищо.А що се отнася до самостоятелни резервации не се знае и там каква изненада може да има след въвеждане на новият данък за туризма в Турция.Дали няма да има доплащане.
Въпросът тук изобщо не стои доволен - недоволен. Аз също работя с клиенти и представлявам организацията , за която работя. Никога не бих си позволила да  се отнеса към настоящ или  потенциален клиент по такъв начин. Разбира се стават грешки и никой не е застрахован. Аз разбирам това за това казах , че след първия контакт ,с тях и последващ сблъсък , съм подходила дипломатично и съм съм поднесла извинения , чрез имейл.Въпросът е , че след като сме реагирали няколко пъти на проблеми и сме поискали расяснения по офертата , просто са подминали нашата реакция без особено желание за разрешаване на проблема. И сега , когато отново се натъквам на поредното недуразумение, те отново ме игнонират.
Петя, записала съм и офертата на ориент
това е доказателство

Благодаря, въпреки , че  за тях сайта е само с  рекламна цел, така ми обясниха .Аз имам дори пътвърдена резервация с имена дати на раждане и егн-та  на имейл.

Последна редакция: ср, 05 фев 2020, 18:07 от AnMary

# 581
  • Мнения: 4 159
Благодаря, въпреки , че  за тях сайта е само с  рекламна цел, така ми обясниха .Аз имам дори пътвърдена резервация с имена дати на раждане и егн-та  на имейл.
e каква рекламна цел
това си е платформа
иначе откъде да разбереш условията за хотела, освен от сайта им
настоявай да покрият разликата

# 582
  • Мнения: 83
Благодаря, въпреки , че  за тях сайта е само с  рекламна цел, така ми обясниха .Аз имам дори пътвърдена резервация с имена дати на раждане и егн-та  на имейл.
e каква рекламна цел
това си е платформа
иначе откъде да разбереш условията за хотела, освен от сайта им
настоявай да покрият разликата
И аз това имам пред вид.Дори в условията е посочена като начин за резервиране "резервационна форма

# 583
  • Мнения: 681
Обикновено, когато сключите договор с някоя от нашите агенции, те използват съответната резервационна система, за да ви запазят стая и ако има някакъв проблем ще ви уведомят веднага и с това въпроса е приключен. Всякакви други интерпретации, че някой на някаква рецепция щял нещо да променя и преизчислява са по-скоро несериозни, защото не му е и работа няма и как да знае коя агенция, кога и какво е продавала. На вас също не ви е работа да дебнете как се променят условията на агенциите, единствено ви интересува какво са продавали, тогава, когато сте го купили. 

Важно е, разбира се, да имате договор, в който всичко да е написано черно на бяло, така дори и хипотетично да имате някакъв проблем с нещо, после ще имате основание да си потърсите правата. Никакви снимки на сайтове на агенциите, които са абсолютни безобразни и пълни с дезинформация, не са доказателство за каквото и да било, винаги някъде ще има ситен текст, че са възможни грешки, за които те не носят отговорност. 

Иначе по въпроса с агенциите, много любопитно е как някои с лекота са готови да забравят доказани мошеници, които са мамили най-безобразно до такава степен, че се е наложило и името да си сменят, за да продължат по същия начин само защото това било много отдавна - преди цели три години, нищо ще през последните три години оплакванията от тях са си все същите. Съжалявам да го кажа, но някои агенции и клиентите им явно се заслужават едни други, Стокхолмски синдром му викат.

# 584
  • Мнения: 5 110
Щом има договор, черно на бяло, подписан от двете страни, не мисля, че има проблем. И двете страни сте се съгласили на въпросните условия, а това, че те са ги сменили след ранните записвания вас не ви касае. То трябва да вълнува единствено хората, които тепърва ще търсят хотел и ще се съгласяват с новите условия. От хотела няма как да направят проблем. Ако искате да сте сигурни, мой съвет е да отидете в агенцията и на място да обясните притесненията си, носейки договора. Там ще ви кажат най-добре, а ако отговорът им не ви устройва, може да си потърсите правата по друг начин.

Аз също съм с едно наум за Турс клуб след драмата миналата година с Рокситата. Триеха се снимки, клипове и коментари на килограм. Хора от фирмата качваха "доказателства", че видиш ли било перфектно там, а туристите само ги злепоставяли. Коментарите под въпросните доказателства се заключваха, за да не пишат "доволни" клиенти. После гледаха все едно са напълнили гащите, когато "доволните" клиенти пратиха изтритите снимки и клипове до телевизиите и ги търсеха за коментар.

Общи условия

Активация на акаунт