eMAG -ТЕМА 2

  • 84 208
  • 965
  •   1
Отговори
# 795
  • Мнения: 6 557
Ами от години поръчвам чрез тях, чак толкова зелена не съм. Е, винаги могат да те изненадат. Тези партньори са техни все пак, връзка с тях нямаш директна, само чрез платформата. Така , че е смешно да излизат с тези доводи.
Представи си, че купиш нещо от магазин в някой мол, но имаш проблем с продукта. Кого ще търсиш - собствениците на мола или на магазинът, от който си го купила?

Последна редакция: пт, 08 дек 2023, 19:10 от ЧревоУгодник

# 796
  • Мнения: 76 538
Доводите са на база споделен опит....
А и тлябва да се четат ОУ. На сайта е изписано какви са условията за доставка и връщане на всеки един ВЪНШЕН търгавец. Има и техни контакти.
Трябва да се чете. Масово не се прави.
Не е към теб, просто наблюдения споделям.
Аз от външни не поръчвам, няма и да поръчам. Защото искам сигурност, не въртели и платени връщания и т.н проблеми.
Нооо..всеки си знае. Акъл насила не може да дадеш...

# 797
  • Мнения: 948
Разбира се, че Емаг трябва да съдействат, когато има проблем с външен търговец. Това е тяхната платформа и те са тези, които получават комисионни от тези външни фирми, така че довода "ааа, не знаем, оправяйте се с фирмата" е абсурден.
Представям си от Амазон да излязат с довод, че не могат да се месят, при положение че търговеца в тяхната платформа е недобросъвестен. Няма как да се случи, но по дивите балкански ширини явно всичко е възможно. А Емаг уж се опитват да имитират  Амазон, но в крайна сметка си остават едни недотам чисти румънски...

# 798
  • Мнения: 76 538
От амазон също купувам само продукти, предлагани и доставяни, от тях.

А между трябва, и правят го, по повод горния пост за емаг, НА ПРАКТИКА, има балкан разлика.

Който иска да пише жалби, да къса нерви....може.
Който иска да е рахат - също може. Начин има.

# 799
  • Мнения: 6 643
Миналият месец бях поръчала от външен - Атлантис, май от Полша, един продукт за 15 лв. Пишеше доставка до 8 дни. Минаха 10 и нищо не идва, от чат-робота се свързах с човек, оттам започнахме да си пишем на мейл. В крайна сметка нищо не дойде, анулирах и общото време на чакане и писане си стана месец до възстановяване на сумата от Емаг.
Мислех, че ще ме отсвирят за тия пари и няма да се занимават, но ето че може и се прави. Нямам идея обаче дали и при български биха съдействали така, не ми се е случвало, по принцип и аз гледам да не пазарувам от външни.

# 800
  • Мнения: 435
Трябва да купувам кафемашина Nespresso, в Емаг от колелото се падаха май някакви ваучери за отстъпка за Nespresso ? Дали някой има и дали важат още ? И друг ваучер от Емаг ми би свършил работа, благодаря !
Наскоро поръчах от външен търговец нещо дребно, след 10 дни се свързах с Емаг, увериха ме, че ще дойде. След още седмица при запитване получих абсолютно същия отговор - създадена е товарителница, ще дойде. След молба от моя страна да проверят по-обстойно се оказа, че поръчката е анулирана отдавна от външния търговец. Поне бързо м възстановиха парите

# 801
  • Мнения: 21
Здравейте, преди 2 месеца и половина поръчах iPhone 15 и го взех на изплащане. Съответно съм платила 3 вноски,но телефона така и не пристигна и до ден днешен. Поръчката е със статус "одобрено плащане". Писах имейли, но не могли да се ангажират със срок на доставка. Какво мога да направя в случая? Поръчката не е към външен търговец.

# 802
  • Мнения: 2 030
Отказвате поръчката и се свързвате с банката, за да ви кажат как се процедира в подобни ситуации. От Емаг ще върнат парите на банката и би следвало банката да ви възстанови платените вноски и да прекратят договора за стоков кредит.

# 803
  • Мнения: 769
Здравейте, при връщане към емаг трябва ли да пазим сивия найлонов куриерски плик? В условията са писали “всички непокътнати етикети”

# 804
  • Мнения: 6 557
Здравейте, при връщане към емаг трябва ли да пазим сивия найлонов куриерски плик? В условията са писали “всички непокътнати етикети”
Не.

# 805
  • Мнения: 7
Пиши им на имейла, който е даден в ОУ.

Моля, подскажете, къде мога да намирам контактите на eMAG?
Поръчах мултикукър от тях, той се оказа счупен, дъното му се отвали.

Подавах заявка за връщане, на 25 ноември заявката беше регистрирана.
Изпратиха ми код за отваряне кутия в easybox, оставих там мултикукъра, чакам връщане пари на карта. Не идват.
На 8 декември виждам на сайта, че заявката ми е отменена!
Писах на сайта - никой отговори. Ботът Ема не знае нищо. И намирам нито имейл, нито телефон.

Какво да правя? Ще бъда признателна за съвет.

# 806
  • Мнения: 76 538
Не е ясно какво е станало..дайте имейла, какво точно ви писаха.
Върнахте или заявка за ремонт генерирахте?
Общите условия търсете в сайта на емаг, вътре са контактите.
Общите условия долу накъде бяха..скролвате и на дъното там....

# 807
  • Мнения: 1 324


Здравейте, търся мнение да тези четки..

# 808
  • Мнения: 7
Не е ясно какво е станало..дайте имейла, какво точно ви писаха.
Върнахте или заявка за ремонт генерирахте?
Общите условия търсете в сайта на емаг, вътре са контактите.
Общите условия долу накъде бяха..скролвате и на дъното там....

Не ми писаха, изпратиха кода в смс.
Върнах.
В ОУ няма нито имейл, нито телефон, нито адреса. Никакви контакти.
Има само форма за запитване, попълних я, нямаше отговора.

# 809
  • Мнения: 76 538
е как да няма..ето тук има
https://www.emag.bg/help/usloviza-za-polzvane/

Можете да се свържете с eMAG на посочения по-горе адрес, на телефон 07001 3624, *EMAG (*3624) или на и-мейл адрес info@emag.bg. Телефоните за връзка са платени. Повече информация за таксите можете да откриете в секцията „За връзка с нас“ в Платформата.

Общи условия

Активация на акаунт