eMAG -ТЕМА 2

  • 84 231
  • 965
  •   1
Отговори
# 810
  • Мнения: 9 871
Ето безплатния тел

# 811
  • Мнения: 1 276
Дали някой има казус като моя? Поръчах от черня петък 17.11 от ЕМАГ 2 артикула. Единия дойде, другия още не е. Пише, че от 30.11 е в склад на куриера Sameday. Този куриер има 1 телефон за контакт, който автоматично, при позвънявяне отговаря, че няма свободни оператори. На имейл не отговарят, от 5 дена си чатя с ЕМАГ и те правели проверка е ще ме уведомят. Аз направо съм в шах кога и дали изобщо ще получа поръчкята си. Трябва ми за подарък.

# 812
  • Мнения: 18 980
Ако някой успее да се свърже по телефон.....евала от мен просто.
Когато си посредник в нещо, отговаряш, не мога да разбера логиката на някои, че видиш ли това било от друг търговец. В моя случай връщането беше към Емаг, не директно към другия търговец...

# 813
  • Мнения: 6 205
И аз чакам още една пратка... Пратиха ми ваучер с извинение за закъснението преди седмица, но дотам. Още нищо.

# 814
  • Мнения: 2 030
Емаг са крайния собственик на Sameday, така че в случая те си носят цялата отговорност. Явно се разрастнаха прекалено бързо и не си направиха сметката какъв персонал ще им е необходим, особено покрай черния петък и с тая безплатна доставка до Easybox. Стартираха Септември миналата година и имаха само няколко локации в София тогава, пратките идваха без никакво забавяне. А сега като им погледне човек картата в София - почти на всеки ъгъл ги има..

# 815
  • Мнения: 9 871
Ако е до адрес не я чакай скоро Joy
12 дни моята пратка седя в склад, защото нямало свободни куриери.
Успях да се свържа с тях да помоля за пренасочване до кутия - нямало свободни кутии в моя район.
Получих смс за получаване на адрес - два дни не дойде изобщо куриера.
Звъня ми в неделя в 17 ч - на адреса ли сте Joy
Попринцип в неделя никоя фирма не разнася, но явно са много забатачени нещата…

# 816
  • Мнения: 545
И аз имам поръчка от 17.11, няколко мейла с извинение за закъснението и едва днес получих съобщение, че мога да я взема от Изибокс следващите два дни.

# 817
  • Мнения: 76 545

Този ни върши робота, снощи го пробвах, казва че имало бот на сайта, и те изхвърля от разговора.

# 818
  • Мнения: 1 276
Ако е до адрес не я чакай скоро Joy
12 дни моята пратка седя в склад, защото нямало свободни куриери.
Успях да се свържа с тях да помоля за пренасочване до кутия - нямало свободни кутии в моя район.
Получих смс за получаване на адрес - два дни не дойде изобщо куриера.
Звъня ми в неделя в 17 ч - на адреса ли сте Joy
Попринцип в неделя никоя фирма не разнася, но явно са много забатачени нещата…
Как успяхте да се свържете с тях?

# 819
  • Мнения: 1 981
Някой дали е имал сходен проблем - направих поръчка на 10ти, на следващия ден ми изписа, че е анулирана. Появи се фактура. На 12 пишеше, че ще я доставят  в рамките на деня. Днес получавам от Сеймдей съобщение да чакам пратка. В края на краищата ще дойде ли нещо, или? Стои си със статус "анулирана" в емаг. От румънски търговец е, ако има значение.

# 820
  • Мнения: 2 151
И на мен една пратка от румънски търговец ми изписваше, че е анулирана, но в крайна сметка пристигна. Преди това се свързах със служител чрез чата(не помня какво цъкнах, за да измамя бота Grinning), който ме увери, че пратката ще пристигне, но така и не получих отговор защо ми дава, че е анулирана.

# 821
  • Мнения: 18 980

Този ни върши робота, снощи го пробвах, казва че имало бот на сайта, и те изхвърля от разговора.

Ами именно, въобще няма опция да се свържеш с човек.

# 822
  • Мнения: 76 545
Пробвайте на имейла..някъде назад май го дадох, от общите условия го извадих.
Или на бота натискате едно след друго произволни бутони, докато не ви свърже с жив човек.

Друг вариант не съм открила, аз поне.

# 823
  • Мнения: 18 980
Пробвайте на имейла..някъде назад май го дадох, от общите условия го извадих.
Или на бота натискате едно след друго произволни бутони, докато не ви свърже с жив човек.

Друг вариант не съм открила, аз поне.

Не става, опитвах всякак. Сумата е нищожна, прежалила съм я отдавна, но тази некоректност не мога да проумея. Едва ли бих се доверила отново, а иначе имаме тв от тях, дрехи, обувки, друга домакинска техника. Но това беше преди. В последно време много неща ме разочароваха и мисля темата е полезна с това, да се обръща внимание към евентуалните им гафове.

# 824
  • Мнения: 76 545
Не ти отговарят на имейла ли?

Общи условия

Активация на акаунт