Пазаруване от Емаг тема 4

  • 2 056
  • 50
  •   1
Отговори
  • Мнения: 9 738
Добре дошли в темата за пазаруване от https://www.emag.bg/

Емаг е платформа, предлагаща възможност на външни търговци да предлагат стоката си.
В Емаг ще откриете богата гама от продукти със собствена доставка.
Всяка седмица има намаление на различни категории.

Успешни покупки!

Последна редакция: вт, 08 юли 2025, 19:28 от marinadp

# 1
  • Мнения: 6 394
Безплатна доставка до EasyBox не помня откога не е имало, но вероятно от година. Информацията трябва да се актуализира и да е малко по-подробна. Да се напише за доставката, за различните търговци и че цената е различна при всеки(често има постове тип "Цената беше една до вчера, а вижте днес" особено по време на кампании). Както и че търговците предплат различна доставка и връщане. И още и още, за да е максимално информативна темата.

# 2
  • Мнения: 4 521
Първата темя я създадох аз, съвсем по аматьорски през 2016г. Мисля, че има още много за добавяне и оформяне към момента. Не е въпрса само да се пусне нова тема, а да се направи така че да е максимално полезна. Ако нямаме време и желание, не нужно да се наемаме. Друг е въпроса, че заради прословутите точки, някои хора само дебнат 50 стр. и пускат нова тема, понякога без дори да са писали в настоящата.
*Моля, да се има предвид че написаното не е към авторката на темата, а обща констатация!

Последна редакция: вт, 08 юли 2025, 22:43 от Ellinor*

# 3
  • Мнения: 1 089
безплатна доставка само с абонамент от 30 лева годишно. отделно предлагат на всякакви търговци нещата и трябва да се внимава

# 4
  • София
  • Мнения: 5 930
Здравейте,
някой купувал ли е телефон с връщане на стария?
Как точно връщат парите?
Пише, че получаваш парите директно в твоя акаунт, тоест като някакъв ваучер ли?

# 5
  • Мнения: 1 965
Малко объркващо са го написали, в условията на кампанията е по-ясно обяснено - парите се получават по банкова сметка, а не като ваучер в Емаг. Трябва съответно да им се предостави и IBAN, към който да наредят превода.

# 6
  • Мнения: 772
И аз да се включа. Напоследък опитът ми с Емаг е кошмарен. Последният случай е от днес. Бяхме пратили телевизор за ремонт и просто го върнаха без никаква информация - какво му е ремонтирано, какво е правено. Телевизорът беше в потресаващо състояние - мърляв и потънал в прахоляк и за капак - счупен от задната страна.

Свързах се търпеливо с оператор, който твърди, че е трябвало да отворя телевизора пред куриера. Но никой не ме информирал за тази опция, нито пък целостта на кашона е нарушена, за да се подозира транспортен дефект. Изобщо не зная и какво е ремонтирано на телевизора, защото имаше по-скоро софтуерен проблем - част от екрана се затъмняваше от време на време без да се вижда картина. Сега се чудя да оставя ли нещата така или да настоявам за нещо. Телевизорът работи засега, но не е приятно да ти го върнат сцепен в задната част... Все пак е най-висок клас телевизор, пък и да не беше - никога не е приятно да се случи такова нещо, но не мисля, че аз имам вина за ситуацията. А който има, трябва да понесе отговорност.

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 4 736
Аз бих искала компенсация, че дори и смяна...

# 8
  • Мнения: 6 394
...но не мисля, че аз имам вина за ситуацията. А който има, трябва да понесе отговорност.
В сайта на eMAG пише, че имаш право на ПРЕГЛЕД И ТЕСТ. Написали са го https://www.emag.bg/help/pregled-na-pratka-po-vreme-na-dostavka/?ref=footer_1_1 Персонално няма как на всеки да обясняват. В случая носиш вина, че не си го направила.
Щеше да се разбере кой има вина, ако беше видяла състоянието на получения телевизор. Пратките са застраховани и може по време на транспорта да е станало, а така вече няма как да се разбере.

# 9
  • Мнения: 772
Вероятно си права, въпреки че това се отнася по-скоро при доставка на нов продукт, а не върнат от ремонт.
Но и цялото нещо е много странно, нямам становище от сервиз или протокол или поне обаждане. През нощта снощи получавам изневиделица смс да очаквам пратка и на обяд получавам телевизора, без никакъв документ. Оператор ми каза - щом си разписала, че приемаш пратката, значи се приема, че си съгласна с вида, в който я приемаш. Е да, но аз нищо не съм разписала Simple Smile Няма приемо-предавателен протокол, нищо. За мен това е тотална липса на яснота и комуникация. Сега на този телевизор софтуер ли е сменен, платка ли, все си мисля, че трябва да зная като собственик Simple Smile
Както и да е, ще помисля какво ще предприема, но първо ще почакам няколко дни да видя в изправност ли е техниката.

# 10
  • Мнения: 6 394
Вероятно си права, въпреки че това се отнася по-скоро при доставка на нов продукт, а не върнат от ремонт.
Но и цялото нещо е много странно, нямам становище от сервиз или протокол или поне обаждане. През нощта снощи получавам изневиделица смс да очаквам пратка и на обяд получавам телевизора, без никакъв документ. Оператор ми каза - щом си разписала, че приемаш пратката, значи се приема, че си съгласна с вида, в който я приемаш. Е да, но аз нищо не съм разписала Simple Smile Няма приемо-предавателен протокол, нищо. За мен това е тотална липса на яснота и комуникация. Сега на този телевизор софтуер ли е сменен, платка ли, все си мисля, че трябва да зная като собственик Simple Smile
Както и да е, ще помисля какво ще предприема, но първо ще почакам няколко дни да видя в изправност ли е техниката.
Прав съм. В случая куриера е трябвало да те уведоми за правото ти на преглед и тест. Ако той е бил виновен, логично е, че ще си го спести. Не е нужно клиента да знае какво е сменено. За теб е важно да е поправен. Най-вероятно подсветката е сдала багажа. Софтуерен проблем не би причинил такава аномалия.

# 11
  • Мнения: 772
Извинявай, не обърнах внимание на никнейма ти. Изглежда са длъжни да изпратят протокол, защото операторът ме накара да търся отново да не би да има в кашона. При всяка гаранция вписват в гаранционната карта какъв ремонт е извършен. Така, че не съм съгласна с теб, че не са длъжни да ме информират. Но нека не обсебвам темата с този казус. За последните 2 месеца е пореден и честно казано ще преосмисля потребителското си поведение с Емаг.

# 12
  • Мнения: 362
Шоурумовете в София освобождават ли се периодично за доставка или, ако дава недостъпен, това е крайно?
Не искам да ползвам услугите на сеймдей, а ме се налага да купя нещо от емаг. До сега този артикул винаги съм го получавала в шоурум, а днес и двата в София ми ги дава недостъпни.
Намерих статия, че имат шоурум и в Пловдив, но и него ми го дава недостъпен. Имат ли шоурум и в някой друг град?

Последна редакция: вт, 29 юли 2025, 15:23 от kikithealien

# 13
  • Мнения: 1 965
В Сердика Център го затвориха отдавна, май и в Парадайс също не работи вече.

# 14
  • Мнения: 9 738
Шоурумите ги затвориха още преди Нова година/ началото на 2025 г.
Няма да има вече такава концепция с физически магазини.
Само онлайн.

Общи условия

Активация на акаунт