WIZZ AIR - 36

  • 39 391
  • 753
  •   1
Отговори
# 75
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 685
На 22.12. пътувах от Летище Варна. Там няма нужда да се събуват маратонките, а другите хора могат след събуване да ползват калцуни. Минах проверката нормално.
На връщане от Лутън не се събух. Там калцуни не се предлагат. Изненадващо изсвирих при проверката и знаете какво следва. Остана неясно за мен какво е различно в системите за сигурност на отделните летища.
Ръчният ни багаж беше в по-обемни сакове, но не са ни правили проблем, а и бяхме предвидили свободно място за свиване на саковете.

# 76
  • Мнения: 195
Да, днес се бяха развихрили да мерят багажите и да събират още такси, явно високата цена на билетите не им е била достатъчна.Платихме допълнително 20 евро за сак, с който сме пътували поне десет пъти без проблем.

# 77
  • Мнения: 4 380
Не виждам смисъл да тъпча куфарчето където и да е. Имам право на 1 брой безплатен багаж с посочени размери, никъде не е упоменато в какво точно трябва да е сложен багажа, ако искам мога да го нося и в плик стига да отговаря на размерите. И това да се сложи нагоре или на страни, кой определя кое кое е на моя багаж? Размерите са важни за да може багажа да влезе под седалката, на коя страна няма значение. Както и да е ще проуча до, кой трябва да пусна оплакване за да е най-адекватно.

# 78
  • София
  • Мнения: 6 931
Трябва, обаче и да го чекира с грешната дата, а това вече си е умишлена измама.

Опитвал се бил да го докара, че е дете, защото то си било такова:) Та да, съвсем умишлена е измамата. А дори не е бил наясно, че само дете автоматично се поставя до възрастен, не е търсил този ефект. Че няма разлика в цената е видял, естествено. Тъпо е действал, ама то тва е дълга история. Майката ще се свърже задължително с кол центъра да оправи нещата, няма да тръгват с гришката.
Под "умишлена измама" имах предвид да вкара данни, различни от тези в л.к. за да успее да го чекира. Добре са решили. И аз бих постъпила така пред възможността нещо да ми вгорчи пътуването. Simple Smile

# 79
  • Мнения: 26
Здравейте момичета Simple Smile
Съпругът ми е направил резервация за мен от неговият профил и сега в данните за чекиране излиза неговата информация. Как може да се оправи това? Много съм притеснена 🤦‍♀️ Той е убеден, че е въвел моите данни. Сега за промяна ми излиза 45 €. Билетът още не е чекиран и не знам какво да направим. Моля за спешен съвет. Полета е на 7ми януари. Благодаря

# 80
  • София
  • Мнения: 13 424
До 24 часа ми поправиха така сгрешеното име, но ако не е купен сега,  няма как да докажете какви данни са въведени и дали не е кликнал някъде отметка, че е той пътуващият. Затова проверка се прави веднага след закупуването дали всичко е наред. Пробвайте все пак, де, ние сменихме по телефона. На първа страница има безплатен телефон.

# 81
  • Мнения: 26
До 24 часа ми поправиха така сгрешеното име, но ако не е купен сега,  няма как да докажете какви данни са въведени и дали не е кликнал някъде отметка, че е той пътуващият. Затова проверка се прави веднага след закупуването дали всичко е наред. Пробвайте все пак, де, ние сменихме по телефона. На първа страница има безплатен телефон.
  Много благодаря за бързия отговор. Аз най-вероятно няма да спя от притеснение тези дни. 🤦‍♀️ Телефона дали е активен 24ч?

# 82
  • София
  • Мнения: 13 424
Не съм пробвала, но би трябвало, звънни и ще разбереш. Колкото по-бързо оправиш това, толкова по-добре, на летище може и повече да те таксуват и за чекиране на летището, така че действай, ако не сега, то сутринта. Така или иначе вероятността да платиш за смяна на пътник е почти 100%, единствено можеш да се надяваш да е имало срив в тяхната система нещо. Виж дали и цените на нов билет не са по-ниски, вариант е и нов билет да купиш.

# 83
  • Мнения: 26
Не съм пробвала, но би трябвало, звънни и ще разбереш. Колкото по-бързо оправиш това, толкова по-добре, на летище може и повече да те таксуват и за чекиране на летището, така че действай, ако не сега, то сутринта. Така или иначе вероятността да платиш за смяна на пътник е почти 100%, единствено можеш да се надяваш да е имало срив в тяхната система нещо. Виж дали и цените на нов билет не са по-ниски, вариант е и нов билет да купиш.
Опитах да звънна, но повече от 10 минути без отговор.. Та предполагам че няма да стане сега. За резервацията, моят мъж купува доста често билети за /други хора, които работят при него/ от неговият профил и до сега не е имало такъв проблем. Билета + багаж е 51€, нов билет е 99€. Не знам дали ще може да се оправи това, след като още не сме чекирали. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

# 84
  • Мнения: 6 454
Ако си платите за смяна на името ще се оправи, иначе се съмнявам,след като е минало много време.
С Райън имаше грешка в сайта, която объркваше името (предполагам, че е било грешка, защото доста хора се оплакаха), но те упорито не си признаха нищо и взимаха пари за промяната. За Уиз не знам да е имало такава грешка.

# 85
  • Мнения: 2 935
Обмислям сериозно къде да пусна оплакване от наземния персонал на Wizz на летище София. Днес са се правили на интересни на племеничката, не можело куфар, била нарисувана раница, не можело така да го слага, трябвало иначе. Скоро някой се беше оплакал от същото в темата, явно доста се заяждат, но не са попаднали на мен 😠. Мерили са и багажа още във фоайето преди първата проверка, свалила е колелата на куфара и после не и е дала да ги сложи, защото с колелата не влиза в кошарата. Колко злобен трябва да си да караш дете ( на 19 е, за нас си е дете ) да носи куфара при условие, че има колела?! Направо съм бясна, тя пък не посмяла да ги сложи после да не и се карат, нямам думи направо.
Неприятна ситуация, наистина. Искам само да отбележа, че Уиз нямат наземен персонал.

# 86
  • Мнения: 154
няма нужда, просто който пътува пътува и толкова

 Здравейте, сигурни ли сте, че няма да има проблем? Аз съм титуляр на Wizz discount карта, а имам и разни точки за ползване, но не мога в момента. Означава ли, че ако купя 3 двупосочни до Виена/ Прииимерно/ , а не отида( дори и да се бордна онлайн, без да се качвам де), другите двама ще могат да си пътуват безпроблемно?!

# 87
  • София
  • Мнения: 431
Здравейте, имам следния въпрос. Някой знае ли как се изчисляват уиз точките от Буукинг при направена резервация за хотел чрез линка от Уиз? Досега винаги са ми превеждали точките точно и всяка точка беше равна на 1 евро. Сега за резервация от ноември за малко повече от 1000лв трябваше да получа 27 уиз точки, а са ми превели в профила само 9,88 евро. Промяна ли има или това е само някаква част от точките? Досега винаги са превеждали пълната сума. Благодаря на всички, които се включат.

# 88
  • Мнения: 4 380
Обмислям сериозно къде да пусна оплакване от наземния персонал на Wizz на летище София. Днес са се правили на интересни на племеничката, не можело куфар, била нарисувана раница, не можело така да го слага, трябвало иначе. Скоро някой се беше оплакал от същото в темата, явно доста се заяждат, но не са попаднали на мен 😠. Мерили са и багажа още във фоайето преди първата проверка, свалила е колелата на куфара и после не и е дала да ги сложи, защото с колелата не влиза в кошарата. Колко злобен трябва да си да караш дете ( на 19 е, за нас си е дете ) да носи куфара при условие, че има колела?! Направо съм бясна, тя пък не посмяла да ги сложи после да не и се карат, нямам думи направо.
Неприятна ситуация, наистина. Искам само да отбележа, че Уиз нямат наземен персонал.
Е как да нямат? Дори и да не е техен, те плащат на някой, съответно ги интересува дали техните клиенти са доволни, все пак персонала, който обслужва техните полети носи униформи с логото на wizz, значи в този момент са техен персонал.

# 89
  • София
  • Мнения: 2 017
Здравейте, имам следния въпрос. Някой знае ли как се изчисляват уиз точките от Буукинг при направена резервация за хотел чрез линка от Уиз? Досега винаги са ми превеждали точките точно и всяка точка беше равна на 1 евро. Сега за резервация от ноември за малко повече от 1000лв трябваше да получа 27 уиз точки, а са ми превели в профила само 9,88 евро. Промяна ли има или това е само някаква част от точките? Досега винаги са превеждали пълната сума. Благодаря на всички, които се включат.
От повече от половин година може би, Уиз кредита, който се получава от Букинг, вече не е 10% от сумата на резервацията, а 5%.

Общи условия

Активация на акаунт