Прекратяване на току що подписан договор с Виваком?

  • 6 421
  • 28
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 39
37.80 ще започнете да плащате не сега, а след 24 месеца, иначе казано цената само за интернет услугата ще ви стане 37.80 на 25 тия месец т.е това е стандартната цена на услугата, а 24 месеца ще плащате на промоционална цена, която е 11.80

# 16
  • Мнения: 1 038
Изненадана съм и аз. Ако наистина е така, не пробвахте ли да развалите договора. А това с втория интернет къде го пише? Това са нелоялни практики. На ваше място бих ескалирала нещата до по- високо ниво.

# 17
  • Мнения: 197
Изненадана съм и аз. Ако наистина е така, не пробвахте ли да развалите договора. А това с втория интернет къде го пише? Това са нелоялни практики. На ваше място бих ескалирала нещата до по- високо ниво.
Тъй де, така и ще направя. Освен, че е повторена услугата с нета, забележете, че служителката е написала с химикал х2. Опитаха се са ме забаламосат, че можело да бъде мобилен интернета като казах, че нямам друг адрес, на който да прехвъля втория.

# 18
  • Мнения: 197
37.80 ще започнете да плащате не сега, а след 24 месеца, иначе казано цената само за интернет услугата ще ви стане 37.80 на 25 тия месец т.е това е стандартната цена на услугата, а 24 месеца ще плащате на промоционална цена, която е 11.80
Специално за Вас, ще Ви пратя първата си фактура.

Последна редакция: пн, 30 дек 2019, 23:25 от Dragmirа

# 19
  • Мнения: 1 038
https://www.vivacom.bg/bg/residential/kontakti

Може да обясните на формата за контакти емайл цялата история.Пробвала съм и е имало резултат.Такова (по 2) с химикал за първи път чувам. Успех.

# 20
  • Мнения: 4 808
Един служител на мобилен оператор беше подлъгал майка ми да подпише договор за телевизия и интернет. Че и беше набутал и спортен пакет за пет лева на месец – нещо, към което тя въобще няма интереси, на 70 години е. Ходих в офис на оператора при позната, обясних и случая. Момичето каза, че не е редно да ми го казва, но когато техникът дойде, изобщо да не му отваря и да не го пуска. И че не може да се изисква плащане по услуга, която не е предоставена. То пък после се оказа и че в този блок този оператор изобщо няма покритие. И така си и остана договорът само на хартия, беше преди няколко месеца. Според мен, не пускайте техниците да инсталират нищо, а пуснете жалба и май по–добре да не е в същия офис, че не се знае дали ще я придвижат по–нагоре.

# 21
  • Мнения: 197
Ама целият този разговор вторият път го имам записан. Безумството, че такава била промоцията с двоен интеренет. Че нямам право при преподписване на договор, той да бъдел на по-ниска цена от предишния.

# 22
  • Мнения: 4 808
Това, последното, винаги го казват. Вариантът е да подадеш предизвестие месец преди изтичане на договора, че се отказваш от услугите им, а после ако решиш пак да си към тях, можеш и на най–ниската тарифа, все едно си нов клиент. И аз имах проблем с телевизията и интернета и вече повече от година плащам за нещо, което не използвам, но ММ беше донякъде виновен, обаче и в офиса на оператора не ми обясниха всичко коректно. Плащам си, вече цяла година.

# 23
  • Мнения: 39
Няма нужда да ми изпращате фактурата си. Можех да съдействам, ако видя договора. Опитах се да ви помогна, не искате, останете си със здраве 😊.

# 24
  • Мнения: 197
Няма нужда да ми изпращате фактурата си. Можех да съдействам, ако видя договора. Опитах се да ви помогна, не искате, останете си със здраве 😊.
Грешно се изразих, заради Вашите твърдения, ще кача тук фактурата, за да преценят хората кой е бил прав. Нищо лично.

# 25
  • Мнения: 1 038
Това, че при преподписване  на нов договор не може цената да е по-ниска не е легално. Ще ми е интересно да споделите какъв е крайният резултат, когато имате резолюция.

Последна редакция: вт, 31 дек 2019, 01:11 от Dimana12

# 26
  • Мнения: 39
Ако все пак прецените, че имате нужда от съдействие, изпратете ми договора или го качете тук, но в цялост (със заличени лични данни). За мен това не е състезание по правота 😊.

# 27
  • У дома !
  • Мнения: 700
Майка ми си скъса нервите с тях по същия повод.Ходи веднага да развали договора,но нищо не стана,после и в КЗП ходи няколко пъти и никакъв резултат.Страшни мошеници са всички.Това за 7 дни и 14 дни са пълни глупости според мен и е заблуда,зора е да подпишеш договора и са те прецакат.
Вече втора година изплаща някакъв грозен телефон по 24,99 лв,който и казаха,че и е подарък,защото е лоялен клиент.Освен това я излъгаха и с други неща свързани с тарифния и план,да не говорим,че аз бях с нея в момента на подписването,но ми звъннаха по телефона и излязох от офиса.Кано се върнах,вече беше сложила подписа си на договора.

# 28
  • Мнения: 1 038
За мобилни услуги + апарат е почти невъзможно да прекратиш договор. За тв + интернет е възможно.

Общи условия

Активация на акаунт