?Въпроси всякакви? (2020г.)

  • 542 991
  • 13 836
  •   1
Отговори
# 12 765
  • Мнения: 2 585
В моя настоящ  хартиен договор нямам ни един мой подпис, служителката ме накара веднага да подпиша, аз се възпротивих, четох, ама толкова листове с миниатюрен шрифт как се четат. Вероятно и тази чавка съм подписала.
Връх на наглостта им е, когато питах какви смс- и за отказ би трябвало да получа, ми написали и номера за отзив дали съм доволна от обслужването и срещу него-10.
Тъй като не получих обещаните СМС за отказ от всичките им 5-6 “ екстри”- разбирай мелодия, a1wallet, допълнителни МБ интернет , ходих пак на другия ден , за да ги деактивират те. Няма да казвам как ме гледаха.

Във вашия екземпляр не е необходимо да имате Ваш подпис.
Важно е да има подпис на другата страна. А в договора при оператора да има Вашият подпис.

# 12 766
  • Мнения: 76 304
Соня...там ли работите?

Матея...някъде накрая е текста за отзив. 5 дена ли бяха...не помня точно.

# 12 767
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 904
Моя договор изтича сега по Коледа. Това, което си спомням е, че съм с 2 - годишни преференциални условия. Изобщо не са ме тормозили. Изобщо не знам какво да очаквам, но няма да е добро. Иначе бих искала да остана на същите условия.

# 12 768
  • Мнения: 15 048
Договора ми с А1 изтече на 01.11.2020г. Опитаха се два пъти да ми обясняват как ще ми стане по-висока таксата, защото ми свършва промоцията. Да, ама не, прочетох си договора и при второто обаждане бях категорична, че няма да преподписвам и си оставам на същият план като безсрочен договор. Новата ми сметка от вчера е същата както досега. Четете какво подписвате и си пазете договорите.

Последна редакция: пн, 07 дек 2020, 10:06 от Пролетно цвете

# 12 769
  • Мнения: 2 208
Ох, то хубаво, ама в моя ясно си пише, че изтече ли промоцията, си минавам на старите условия на плана, т.е. по-малко минути и МВ.
Какъв избор имам?!
Хубавото е, че това ще е чак след 1 година. Като дойде време ще му мисля.

# 12 770
  • Мнения: 2 585
Соня...там ли работите?

Матея...някъде накрая е текста за отзив. 5 дена ли бяха...не помня точно.

Не, адвокат съм. Занимавам се доста често с казуси с мобилни оператори.

# 12 771
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 664
Моят договор с А1 изтече на 27.06.20 г. Побъркаха ни от обаждания с напомняния, които звучаха и като заплахи, че не може да се продължи договорът, както и с предложения за оферти за по-високи абонаментни такси (то няма как да ми предложат по-ниска такса от тази, на която съм).
Кротнаха уж малко и сега при всяко плащане на месечната сметка пак се пробват. Този месец директно ги попитах какво предлагат, но пак нямаше добра оферта, която да приема.
Момичето само каза, че ще дойде момент, в който тези "стари" планове ще бъдат премахнати, за което ще получа sms, но тогава няма да мога да избирам, а ще преподпиша на каквото има.

Тази година удържах фронта, за другата ще видим как ще продължат с атаките. Simple Smile

# 12 772
  • Мнения: 62 490
Дидка, плащай онлайн.
Така няма да ти досаждат.
А1 са най-най-най големите досадници!
Мен ме атакуват втора, трета година за нов план за ТВ/нет.
Обаче кака е хитра, не се дава лесно. Запаметила съм им номера, после втори номер, плащам си онлайн и си ползвам безсрочен договор.

# 12 773
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 664
Ох, да, забравих и за ТВ на майка ми, че се води на мое име. Януари изтича, а от септември са ме започнали и за този договор. Anguished

# 12 774
  • София
  • Мнения: 20 233
Нали се сещате ,че от милионите абонати,които имат какъв процент сме тези,които следим кога изтича договорът и какви са условията.
Аз за 6-та година преподписване договор т е.анекс към договор за тв и нет с едни и същи условия на името на мм.

# 12 775
  • Light of Zartha
  • Мнения: 1 849
Здравейте! Имам застраховка към Булстрад живот от работа. Какво точно ми покрива тя? Записах си час за утре в център, където работят с тях, но досега съм ползвала услуги на България здраве само и то отдавна. Изчетох им обясненията, но пак не ми е ясно. Покрива ми прегледа, но трябва да си платя потребителската такса, нали? А ако реши да ме праща към специалист, да искам направление от моя лл или?
Вметка,че личният ми не е в София и не мога директно при него да отида.

# 12 776
  • Мнения: 3 416
Нали се сещате , че клиентът има право на рекламации и т.н.
А служителите са там да служат . Не да ни държат инперативен тон .
  Следете и бъдете учтиви - вежливи .

# 12 777
  • Мнения: X
Не знам за какво са там служителите, но аз не съм питала за нещо в някой от операторите и да не ме излъжат в мой ущърб. Включително и за датите кога ми изтичат договори, на въпрос по телефон, добре че си исках и имейл (подновяваха се автоматично иначе). Такова чудо в друга държава не съм виждала.

# 12 778
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 904
Аз обаче не съм сигурна, че си пазя договора с А1. Ако им го искам трябва ли да ми го дадат?

# 12 779
  • Мнения: 2 641
Здравейте, не знам дали е за тук въпросът ми, но не намерих по-подходяща тема, а знам, че винаги сте много отзивчиви. Hug

Историята е следната: Започнах работа и подписах трудов договор. В него обаче като позиция пише нещо малко по-различно от реалната ми такава. (В длъжностната ми характеристика и в трудовия малко по-надолу в редовете е уточнено, но в началото пише друго като официална позиция, която ще заемам). Когато го подписвахме ми обясниха, че фирмата е кандидатствала по европейски проект и затова в договора е записана другата позиция (пак отговаря на сферата, на заплащането и всичко останало, но просто е по-различна като наименование). Не се задълбочих тогава, а и в договора си пише, че след изпитателен срок същият се счита за безсрочен.
Имам ли обаче причина да се притеснявам, че дори да свърши изпитателния срок ако дойде и края на тази европейска програма може да ни съкратят?

Общи условия

Активация на акаунт