?Въпроси всякакви? (2020г.)

  • 543 013
  • 13 836
  •   1
Отговори
# 12 750
  • Мнения: 14 951
Мисля, че щом е било някаква промоция, се преподписва само преди изтичане на договора и то АКО има възможност. Т.е. ако продължават да поддържат и предлагат подобен план.
И аз си смених моя с по-скъп. За съжаление.
Свършило вече, не се ядосвай!

# 12 751
  • Мнения: 3 817
Утре задължително ще се свържа с оператор и ако се окаже това, което предполагам, няма да оставя нещата така.
Преди две години писах пак жалби заради некоректност от тяхна страна и успях да докажа, че съм права.
Не искам да оставям наглостта да възтържествува .
Благодаря за отговора Ви!

# 12 752
  • София
  • Мнения: 20 233
Да,уведомявате в последния месец Преди дата на  изтичането на договора.

# 12 753
  • Мнения: 15 048
Това е редовен номер на мобилните оператори при изтичане на договори.
Ако в изтичащият ти договор НЕ е посочено изрично, че при изтичане на определен срок няма да ползваш отстъпки и ще плащаш  напр. от 10 лв. вече  30лв.., няма начин да те убедят в обратното..
Това, че определен план вече не се предлага не означава, че след изтичането на договора нямаш право да останеш на този план. Четет си договорите, темата е коментирана много пъти.

Последна редакция: пн, 07 дек 2020, 10:39 от Пролетно цвете

# 12 754
  • Мнения: 3 817
Сега открих , че същият план се предлага пак, даже с по- изгодни условия.
Моя е грешката, че не си изрових договора, да, но тези служители са там да са полезни на клиента и отговарят на въпросите му, а не да го лъжат. В крайна сметка това им е работата.
Пращайки детето на училище , очаквам госпожата да му каже как се пише правилно една дума, а не да го насочва да я търси в речника.

# 12 755
  • Мнения: 4 863
Проблемът е, че тези служители им се плаща на % от сключените от тях договори. Така, че има противоречие между помощ на клиента и размер на заплата.

# 12 756
  • Мнения: 76 304
Сега открих , че същият план се предлага пак, даже с по- изгодни условия.
Моя е грешката, че не си изрових договора, да, но тези служители са там да са полезни на клиента и отговарят на въпросите му, а не да го лъжат. В крайна сметка това им е работата.

Грешиш. Точно за това са там...да прецакват клиента. За нищо друго.
Това са най- противните хора. Които работят там.
Не се извинявам за думите си!!

Матеа..виж си новия договор. Имаш право да се откажеш от него НО САМО АКО НЕ СИ отбелязала че влиза в сила от деня на подписването. Залагам си главата че служителката вместо теб е сложила точно там чавка и го е чекнала да влиза в сила веднага.

# 12 757
  • Мнения: 15 810
Точно това им е работата,да лъжат клиента и да го рекетират.Нали им връчват план,с колко клиента да преподпишат по-изгодно за оператора,колко нови да привлекът и ако всичко е ок,може да им метнат и някой бонус.Виваком в момента подходи по същият начин с член на семейството ми.Набързо ги отсвири.Ще проучваме и ние кое,как е.Моят договор с тях изтече преди 3год. и съм си на същият план.Не,че не се пробваха да преподписвам.Явно всички действат по една и съща схема,за да не можем да ги заплашим с:ще отида при друг оператор.Там ще е същото ла@но.

# 12 758
  • Мнения: 2 585
Това е редовен номер на мобилните оператори при изтичане на договори.
Ако в изтичащият ти договор НЕ е посочено изрично, че при изтичане на определен срок няма да ползваш отстъпки и ще плащаш  напр. от 10 лв. вече  30лв..
Това, че определен план вече не се предлага не означава, че след изтичането на договора нямаш право да останеш на този план. Четет си договорите, темата е коментирана много пъти.

Имаш право да си останеш на плана след изтичането. Обаче във всички договори пише, че това да преференциални условия за първите две години и при преподписване плащаш вече не 10, ами 30 лева ( да кажем ). Тази практика е идентична за всички мобилни оператори!

# 12 759
  • Мнения: 76 304
При мен таксата си остана същата. Как са ме изтървали..още се чудя.

# 12 760
  • Мнения: 2 585
При мен таксата си остана същата. Как са ме изтървали..още се чудя.


Явно договорът ви е сключван преди повече време,  когато първоначалния договор не се водеше с преференциални 2годишни условия.

# 12 761
  • Мнения: 76 304
Явно не е това.

# 12 762
# 12 763
  • Мнения: 76 304
Преди 2г е сключен...и малко отгоре. Имаше си промоции. И моят имаше. Но не в таксата.

# 12 764
  • Мнения: 3 817
В моя настоящ  хартиен договор нямам ни един мой подпис, служителката ме накара веднага да подпиша, аз се възпротивих, четох, ама толкова листове с миниатюрен шрифт как се четат. Вероятно и тази чавка съм подписала.
Връх на наглостта им е, когато питах какви смс- и за отказ би трябвало да получа, ми написали и номера за отзив дали съм доволна от обслужването и срещу него-10.
Тъй като не получих обещаните СМС за отказ от всичките им 5-6 “ екстри”- разбирай мелодия, a1wallet, допълнителни МБ интернет , ходих пак на другия ден , за да ги деактивират те. Няма да казвам как ме гледаха.

Общи условия

Активация на акаунт