?Въпроси всякакви? (2020г.)

  • 543 612
  • 13 836
  •   1
Отговори
# 12 000
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 678
Пазарувате в хранителни магазини, по всяко време, без времевия интервал от 13.30 до 16.30 ч.

В аптека не може да пазарувате от 8 до 10 ч. и от 13.30 до 16.30 ч.

# 12 001
  • Бургас
  • Мнения: 11 039
От 08:00 до 10:00 също не може да се пазарува/ако сте под 65г/ в аптеките.

поправих се

Последна редакция: вт, 17 ное 2020, 09:25 от margo**

# 12 002
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 678
Само за аптеките важи това от 8 до 10 ч.

# 12 003
  • софия
  • Мнения: 30 962
От 08:00 до 10:00 също не може да се пазарува/ако сте под 65г/ в хранителните магазини и аптеките.
Не е така. Има 2 коридора за хора над 65 г.:
8 - 10 ч. - пазаруват само те в аптеките
13,30 - 16,30 ч . - пазаруват само те в аптеките и магазините за хранителни стоки

Заповед № РД-01-655/13.11.2020 г.

# 12 004
  • На брега на реката
  • Мнения: 8 678
От 8 до 10, не до 10.30ч.
Точки 15 и 16!

Последна редакция: вт, 17 ное 2020, 09:11 от Бубoлина

# 12 005
  • ту тук, ту там
  • Мнения: 8 191
От 08:00 до 10:00 също не може да се пазарува/ако сте под 65г/ в хранителните магазини и аптеките.

Не е вярно това за хранителните магазини!

# 12 006
  • Мнения: 6 803
Някой на ЦКБ? В мобилното приложение ми изписва, че разполагам с 0 лв., а действителната ми сума стои като "блокирана", т.е. не мога да я ползвам в момента. През комп. ми изписва да пробвам по-късно. Сигурно е нещо временно, ама все пак...за първи път ми се случва, но се сетих, че и приятелка преди време ми беше казала, че така е ставало и при нея. Отговорът от банката бил, че правили профилактика.
Ще звъня по-късно, ако още е така.

# 12 007
  • София
  • Мнения: 4 797
С ДСК имаше скоро такъв проблем правеха профилактика на сайта.

# 12 008
  • Мнения: 12 918
Някой на ЦКБ? В мобилното приложение ми изписва, че разполагам с 0 лв., а действителната ми сума стои като "блокирана", т.е. не мога да я ползвам в момента. През комп. ми изписва да пробвам по-късно. Сигурно е нещо временно, ама все пак...за първи път ми се случва, но се сетих, че и приятелка преди време ми беше казала, че така е ставало и при нея. Отговорът от банката бил, че правили профилактика.
Ще звъня по-късно, ако още е така.
И аз съм в ЦКБ вече 15 години.
Винаги ми стои в колонката "блокирана сума" цялата в картата (3 карти виждам и за 3те е така)... А на разполагаема като щракнеш - се вижда какво има в момента текущо Simple Smile
не ползвам мобилното, само с КЕП през компа..

# 12 009
  • Мнения: 6 803
Оправи се проблема, но на разполагаема седеше 0.00 лв. Neutral Face

# 12 010
  • Пловдив
  • Мнения: 44 702
Абонаментът в НВОgo по IP ли се разпознава или по мейл адрес?
Т.е ако го започна /безпл.месец/ на компа, после ще мога ли да го пусна на друго устройство?

# 12 011
  • София-Младост
  • Мнения: 24 094
Абонаментът в НВОgo по IP ли се разпознава или по мейл адрес?
Т.е ако го започна /безпл.месец/ на компа, после ще мога ли да го пусна на друго устройство?
Можеш. Абонамента е на база мейл, после можеш от лаптоп, телефон, ТВ приемник да гледаш.

# 12 012
  • Пловдив
  • Мнения: 44 702
Абонаментът в НВОgo по IP ли се разпознава или по мейл адрес?
Т.е ако го започна /безпл.месец/ на компа, после ще мога ли да го пусна на друго устройство?
Можеш. Абонамента е на база мейл, после можеш от лаптоп, телефон, ТВ приемник да гледаш.
хм..
Уж е безплатен период, а пак ми иска заплащане.

# 12 013
  • Мнения: 1 212
Иска да въведеш карта за плащане при регистрацията да, но ще има безплатен месец, после започва да дърпа месечен абонамент от въведената карта, ако не се прекрати.

# 12 014
  • Мнения: 1 430
Абонаментът в НВОgo по IP ли се разпознава или по мейл адрес?
Т.е ако го започна /безпл.месец/ на компа, после ще мога ли да го пусна на друго устройство?
Можеш. Абонамента е на база мейл, после можеш от лаптоп, телефон, ТВ приемник да гледаш.
хм..
Уж е безплатен период, а пак ми иска заплащане.
И аз наскоро исках да използвам безплатен период, за да си изгледам един сериал и видях, че има заплащане и се отказах. Има ли начин да се избегне тази опция, при положение, че искам САМО пробен период ?

Общи условия

Активация на акаунт