Отговори
# 1 380
  • София
  • Мнения: 1 237
В КАТ София надали някой ще ми и вдигане тоя телефон.
Вчера говорих с познат, брокер е понеже ще правя и Каско, обясних какво изписва като грешка, момичето беше любезно и ми разпечата екрана. Та тозин познат ми обясни, че Кат подава данните към застрахователите до 7 раб дни при смяна на собственост. И явно там нещо се е случило и начина е лично и нова пререгистрация 🤔. Каза, че се случвало, не било често, но системата давала грешки.

# 1 381
  • София
  • Мнения: 2 442
По въпроса с малките или големи коли, може би и преди съм ви споделяла, че откакто се качих на джипче, не искам да погледна друго. А и странно, но я паркирам по-лесно.

Ще ви дам два примера относно дължината Simple Smile "Спортния двуврат нисък кабриолет" на мъжа ми е дълъг 4573. Моят велик джип Simple Smile е 4350м. Много често дължината на купето/вида ни лъжат и затова спрях да се шашкам.

# 1 382
  • Мнения: 14 478
Забравихме най-гъзарският тип кола - кабриолетът! Любителките на тъмните стъкла сигурно ще изпитат ужас да се возят в открита кола! Yum Не може да не се отбележи,че у нас хората с кабриолети много рядко свалят гюрука,което е нонсенс.

# 1 383
  • София
  • Мнения: 2 442
Ние бяхме много предубедени, но се оказа, че всичко е до поддръжката на мекия таван. Хубав импрегниращ спрей и мъжът ми джитка целогодишно с него. Никога не съм я карала, това за паркиране е някакво чудо на чудесата, щом той имаше някакви притеснения в началото Grin А пък като седна дори да ме вози и имам чувството, че съм на тротинетка - много е ниска и седалките тип леген съвсем те карат да се чувстваш дребен. Но пък учудващо няма тази твърда возия, приятно вози.

Волвото, за което ви казах, c70 е кабриолет с твърд таван. Страшна гъзария, уникално красива кола. Innocent

Много грозна, нали?





Последна редакция: сб, 05 дек 2020, 08:33 от Петенце

# 1 384
  • Мнения: 14 478
В миналото проблемът с гюрука е,че често протича,но с новите технологии този проблем бил решен.
Твърдият покрив заема твърде много място в багажника. И силно ограничава свободата на дизайнера да конструира автомобила,така че покривът като размер хем да пасне на корпуса,хем да се побира в багажника.
Ето този снежнобял кабриолет на Опел ми събира очите,но няма да мога да купя нов. Ще трябва втора употреба:
https://opel.stefanov.bg/opel-avtomobili/opel-passangercars/cascada/index/

# 1 385
  • София
  • Мнения: 2 442
Докато продължаваме да купуваме стари коли, проблемът хич не изчезнал. Grin Нашият не тече, по чудо може би, чувала съм, че с годините уплътненията се разяждат и изгарят от слънцето. Затова моите ги пръскам със силиконов спрей и зимЕ, и лете Satisfied

# 1 386
  • Мнения: 14 478
Специално гюрукът на кабриолета "Каскада" на Опел бил по съвсем нова технология и от фирмата гарантират,че няма да протече или износи сериозно. Колко е вярно - само практиката ще покаже.
Между другото,мразя черният цвят. Не само на колите,но и от дрехите ми няма с черен цвят. Обичам белият. И седалките задължително кожени в бежов или светло кафяв цвят.

# 1 387
  • here and now
  • Мнения: 6 009
Лятото карам старо Пежо 206 СС. Не тече, не капе, ок си е. Ползвам го за градски автомобил.
Ето такова е.
Скрит текст:

През останалото време карам SUV. Ами харесвам си повече височката кола.

# 1 388
  • София
  • Мнения: 3 455
Не знам за кабриолет, но като пораснат дребните бих взела някое адски непрактично купе, със стотици коне и без място за натурии, например такова:

Скрит текст:

Това ми е идеалния тип кола за кризата на средната възраст.

# 1 389
  • София
  • Мнения: 6 426
E, що да чакаш. Simple Smile Освен ако не са бебета. Джиткай с тях. Simple Smile
Мойта вече бръмка на 2 гуми. Simple Smile

# 1 390
  • Мнения: 14 478
Това,което ми доставя огромно удоволствие вътре в Опел-а е усещането,че сякаш седите завит в пашкул. Нещата около вас са под носа ви и не е нужно се протягате като на физ.зарядка. Докато в другите коли е някак си неприятно широко - лоста за скорости е на неудобно място например,или пък лицето на конзолата "бяга".

# 1 391
  • Мнения: 12 387
Моята кола не е Опел и за мен е удобна. Това са абсолютно субективни критерии.

# 1 392
  • София
  • Мнения: 2 442
Откъм дизайн за мен Волво няма кой да ги бие. Освен сигурността, в което са най-добрите, дори старите модели коли конзолата и таблото така са направени, че винаги са завъртяни леко към шофьора, за да са по-удобни. Вижте какво имам предвид (много марки вече го копират)



Така, това е Волво с60 2003-2005. Забележете как е завъртяно към шофьора. А не ти да караш и да се караш на тоя до тебе "абе, виж какво натискам бе, че нищо не виждам, а карам!"

# 1 393
  • Мнения: X
На Хонда Сивик е още по-прибрано всичко, наистина е страшно удобен такъв тип дизайн (влюбена съм в този модел, но ми се налага да карам по-големи коли Sad ).



На другия полюс са Ситроен с уреди в средата на таблото, ами странно и неудобно решение, поне за мен.

# 1 394
  • Мнения: 5 189
Точно идвах да пиша за същия Сивик! Обожавам това в нея. Една от причините да се спра на този модел Heart Eyes

Като показания Ситроен е и Нисан Х-трейл 2006. Странно е показателите да не са пред теб. Не можеш да видиш темпетарурата навън или часа. От друга страна,  имаш повече свобода пред погледа и виждаш повече от пътя.

Общи условия

Активация на акаунт