Отговори
# 1 440
  • София
  • Мнения: 2 442
Аз обичам да разпускам пред телевизора с този немския канал, който е преведен, AMS (auto motor sport). Правят интересни ревюта, сравняват коли от един клас. Много ми стана смешно, когато Кристиан Менцел изпробваше пак така един от много автомобили, не помня марка и модел, караше по извънградски път в Германия, който беше по-добър от най-добрите наши магистрали и понеже на места имаше кърпено каза, че пътят бил леко офроу. Та просто си го представих да дойде в България и да види нашите пътища Simple Smile

# 1 441
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Да - гледам и аз Кр. Менцъл....на кръпки  където и да са по света  МПС-то подскача независимо кола или джип...затова има предвид лек офроуд....и на перфектните немски и гръцки аутобани на кръпките и снадките по мостовете колата подскача и вибрира....няма отърване от това никъде по света.

Или май има - в някои части на САЩ  - Лос Анджелийс  - Бевърли Хилс е бетоннен пътя в градските части !   И  турските курорти  пък е от  тротоарни плочки градския път!

# 1 442
  • Мнения: 14 474
Неприятното при бетонен път са фугите между плочите,(колкото и да са гладко запълнени),звукът който се чува когато гумите преминават през тях. Но пък такъв път е вечен...

# 1 443
  • София
  • Мнения: 2 442
На ММ брат му живее от дълги години в Германия и си спомням преди години като ни обясняваше, че в Германия не можеш да разбереш дали нещо се е разхлопало по колата и ние с ММ гледаме, мигаме и викаме "е, как така?!" и той само ни погледна и леко се усмихна. Не се сетихме, че все пак говорим за Германия Blush Там пътищата са много различни от нашите.

# 1 444
  • София
  • Мнения: 4 813
Точно такива неща си мислех тия дни, че пак нещо потропва моята колица. Та мисля си, ако няма толкова много кръпки и неравности, нямаше да чуя никакво тропане. Карам по чисто новия асфалт покрай трамваите в Дружба и кеф - тишина, нищо не тропа. Минавам по някакви дребни неравенства от кръпки и яко трополене. Чудя се кога да я водя пак на доктор, че вече ми писна. За 4 години заради трополене по предницата смених полуоска (другата беше сменяна малко преди това), амортисьори (предни и задни), някакви маншони, още нещо тая есен (забравих как се казваше), кормилна рейка рециклираха, че издаваше и тя странни звуци. Омръзна ми от това тропане. Кажете ми моля ви, че това е нормално за 15 годишно Рено, та поне да се примиря. Майсторите не са бог знае какви скъпчии, но така да не ми се занимава, че няма накъде.

# 1 445
  • Мнения: X
За мен не е нормално толкова много ремонти по ходовата част един след друг, аз десет години шофирах по дупки и натоварени до дупка два Сценика и нищо им нямаше. Умряха на по 20 от други болежки. Или колата е катастрофирала преди да я купиш или е добре да пробваш при други майстори. То така ако е някой от масовите модели вече си я купила още веднъж.

# 1 446
  • София
  • Мнения: 4 813
Не е катастрофирала, защото е в семейството ни от 3-годишна. Във форума на марката коментарите са, че окачването е слабо място на модела. Сменят се различни чаркове и при различни майстори все е било. Специално полуоската и амортисьорите ги видях старите като ги свалиха и си бяха много зле. Маншоните на носачите бяха видимо скъсани и т.н., в смисъл не са ме лъгали майсторите. Като пари всичко е около 1000 лв., от които само 420 са предните амортисьори.

# 1 447
  • Мнения: X
То във форума на марката където бутнеш все им е слабо място на рената. Значи аз съм късметлийка че толкова години живях с илюзията, че поне ходовата им част бива и имах стрес само от електрическата система и повреди по двигателя Simple Smile

# 1 448
  • София
  • Мнения: 4 813
Честно казано, гледам много много да не го чета форума, че то е същото като да четеш за болести - разболяваш се от всяка Simple Smile. Но в интерес на истината каквото там съм прочела като проблеми, са се проявили - рейката, окачването и клемите. Клемите си ги боря сама с помощ от роднини и приятели. Чистиме ги и са си ОК. До сега три са ми правили мизерии - на холовия датчик (чудеше се малко при палене и само с почистване на клемата се оправи), на термодатчика (не сработваше стрелката за температурата на двигателя - ту работи, ту не) и на третия стоп. Ще я покарам още поне месец, хубаво да се разтропа и ще я водя да я видят. Хич не обичам нещо да не ѝ е у ред.

# 1 449
  • Мнения: 3 732
А тези с умрял форум на марката и без фб как да си разберем слабите места?

# 1 450
  • София
  • Мнения: 4 813
Руски форум, например.

# 1 451
  • София
  • Мнения: 2 442
За мен честно казано може би не сте случили на автомобил. Не знам дали е нормално, сигурно. Зависи от много неща. Киата ми е на 15години и е абсолютно куче, колата само сме я обслужвали. Докато Аудито на 18г просто не ми се коментира. Омръзна ми от тая кочина, но нямаме възможност в момента да я продадем и да се купи друга, така че мъжът ми си я кара. Кара я, прави я, кара я, прави я и така. Grinning НО! Какво забелязваме с ММ. Всяка част по Аудито, която се смени, е какво... оригинална. Ами, това са части на 18-19години, нормално леко полеко една по една да им идва времето. Затова казах, че не знам дали е нормално, може би е и до късмет. Танкчето (Киата) ми е железна, тая кола е уникална Sunglasses



Друго се сещам. Родителите на мъжа ми как случиха на Ситроен Пикасо 2007 година дизелче. Купиха я нов внос, уж от първи собственик. Каква светулка е Ситроена. Нищо не е сменяно по него, те са супер доволни, колата се кара вече 3та година.

Последна редакция: нд, 13 дек 2020, 08:37 от Петенце

# 1 452
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Какъв е двигателя на Спортейджа?

# 1 453
  • София
  • Мнения: 2 442
2000кубика, бензин/газ, 141к.с

Знам, че се слагат и на Форд същите двигатели и били едни от най-здравите. Не знам за други марки... Освен Хюндай Туксон, който му е братче на Спортиджа тези години.

Последна редакция: нд, 13 дек 2020, 13:51 от Петенце

# 1 454
  • София
  • Мнения: 6 426
Старичките Киа и Хюндай са доста железни и дуракоустойчиви. Simple Smile
Някои от по-старите Нисани, като Терано, имат един вечен двигател, без ремък и без верига. Е, погниват малко, ма няма идеален свят. Simple Smile
 
Като пари всичко е около 1000 лв., от които само 420 са предните амортисьори.
Ее, радвай се. Simple Smile
Един от мойте задни лекичко е омаслил. Може да кара и много, но ще сменя и двата пролетта. Лошото е, че единят е над хилка. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт