Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 ян. 2020, 00:34 ч.

Booking.com /Тема 3/

  • 3 005
  • 83
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 15
Значи няма нищо. А блокираните пари се виждат веднага, не знам как не ги виждат в банката. Нали цялата идея е да ги блокират веднага, за да не можеш да ги изтеглиш. Сега се сетих, че при резервациите има и меню анулирани резервации. Там може да я има
Не, няма я, и на имейла нямам нищо Simple Smile

# 46
  • Мнения: 686
Здравейте дами,
Преди 2 дни опитах да направя резервация на апартамент в Италия. Все още нямах цялата налична сума в кредитната карта (щях да я получа до 3-4 часа). Разчитах на някакво технологично време, но се оказа, че автоматично веднага се обработва. При натискането на бутона “Завърши резервацията” ми изписа, че не успели да приемат плащането ми. Веднага получих и смс със следното съдържание: Unsuccessful PURCHASE POS 341.00 EUR on ********* /номер на картата/ at Hotel on Booking.com on 29.01.2020 13:10:43. Available 79.26 BGN
Сумата за целия престой беше 401 EUR, ако има значение.
Въпросът ми е, възможно ли е да са блокирали някаква сума все пак и после да си я додръпнат, макар че по всичко личи, че нямам резервация? Миналата година се опарих така в Booking с тези кредитни карти и изгубих 300 лв., но това е друга история.. и малко ме е страх сега.
Питах и в банката вчера, но ми казаха, че ако са блокирани средства, при тях се отразявало след 3-4 дни, демек понеделник, което ни е късно, защото изпускаме оферти.. Disappointed
Благодаря ви предварително за съдействието Simple Smile
На мен ми се е случвало да се опитват да теглят пари от карта с недостатъчна наличност. В такъв случай никога не са блокирали част от сумата. И от Букинг ми пращат мейл, в който обикновено пише, че трябва до 24 часа да дам инфо за карта, от която да теглят. Не съм имала проблеми, освен веднъж, когато ми анулираха резервацията, въпреки че впоследствие(в срок) заредих картата.

# 47
  • Мнения: 1 926
Не може да се блокира част от сумата, то точно затова се прави това блокиране, за да е цялата. И дали е блокирана се вижда веднага в разполагаемата сума, щом си знаете колко пари има в картата.
Правете си нова резервация, нямате нищо по отменената

# 48
  • София
  • Мнения: 19
Здравейте,
ако някой има код от имейл за 10%, моля да ми го изпрати (изглежда по този начин )

# 49
  • Монтана
  • Мнения: 469
Има ли вече кодове?

# 50
  • Мнения: 1 522
Къде се въвежда този код. Аз имах един, но ми пишеше - за да го използвате, кликнете тук и всъщност никъде не се наложи въвеждането на код. Преди това бях пробвала по стандартния начин с идеята да въведа кода някъде, но като не видях къде и почнах отначало.

# 51
  • София
  • Мнения: 19
на мен ми ги изпращат по email

# 52
  • Мнения: 375
работят но ги дава само на 2 ниво потребители
ето ви моя
FZUSRB4BVE
най-малко поне € 50.
преди 13 февр. 2020 г..

# 53
  • Монтана
  • Мнения: 469
jijo99 БЛАГОДАРЯ ВИ

# 54
  • Мнения: 686
Този тип кодове все за 10% ли са? На някакъв етап от резервацията ли се въвеждат? Аз съм второ ниво от сума време, то трето има ли изобщо?

# 55
  • Пловдив
  • Мнения: 1 777
Този тип кодове все за 10% ли са? На някакъв етап от резервацията ли се въвеждат? Аз съм второ ниво от сума време, то трето има ли изобщо?
Да за 10%, въвежда се почти накрая преди потвърждението в ляво има поле  " въведи код" ако вече е използван ще  изпише невалиден код. След престоя изплащат 10% от сумата. И аз съм второ ниво от доста време с мнооого резервации, но не са ми изпращали.

# 56
  • София
  • Мнения: 3 703
Заповядайте 1 и от мен. Валиден е до 18.02. Преди седмица ми бяха изпратили още един и го дадох на колежка. Почти веднага след това получих нов код.
Скрит текст:

# 57
  • Мнения: 686
Този тип кодове все за 10% ли са? На някакъв етап от резервацията ли се въвеждат? Аз съм второ ниво от сума време, то трето има ли изобщо?
Да за 10%, въвежда се почти накрая преди потвърждението в ляво има поле  " въведи код" ако вече е използван ще  изпише невалиден код. След престоя изплащат 10% от сумата. И аз съм второ ниво от доста време с мнооого резервации, но не са ми изпращали.
Да, всъщност той бил еднократен, нали? Значи щом се въвежда, може да се мине и през сайт за кешбек. Аз до месец ще правя резервация, ама не съм сигурна за датите. Дано пък ми пратят, ако не- ще си прося от вас 🥰

# 58
  • Мнения: 1 926
еднократен е

# 59
  • Пловдив
  • Мнения: 17 479
На мен ми пращат мейл със съобщение, че ако резервирам до еди коя си дата мога за мин. 100Е ще мога да получа обратно процент...
Забелязахме, че наградата от пътуването ви изтича скоро.
Резервирайте преди 2 ноем. 2019 г., за да получите 10% обратно (до € 100), след като завършите престоя си. Не позволявайте на спестяванията ви за пътуване да се изпарят!

Общи условия

Активация на акаунт