PayPal / ПейПал – 14

  • 55 436
  • 592
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 6 349
Не, за клиентите няма.

# 481
  • NE
  • Мнения: 11 005
Имам казус с Пейпал. Дано ми дадете някаква допълнителна информация, която така и не намерих в допълнителната информация.
Имам Пейпал акаунт от 2016 г. Основно е използван за получаване на пари чрез "семейство и приятели" и съм плащала към сигурни търговци. Наскоро продадох нещо специфично за малко по-висока сума в платформа с много строги правила. За продавачи от Източна Европа позволяват плащане през платформата единствено чрез Пейпал. Купувачът е в Нидерландия и плати в указания период. Аз получих парите и ги виждам в профила си в Пейпал, но са задържани докато не приключи процесът на доставка. Стоката пътува до Нидерландия чрез Speedy/DPD. В Нидерландия пристигна за 2 дни и на първият работен ден е доставена успешно. Междувременно аз попълних тракинга в Пейпал и съответната платформа. Обаче от 1 ден парите са задържани до 21 дни. Тракингът стои в депото в Амстердам, а купувача потвърди, че е успешно получена от него. Писах, говорих с Speedy, но няма отговор от DPD NL. Очевидно е проблем с тях. Сега остава въпросът кога ще бъдат освободени парите от Paypal.

# 482
  • Мнения: 1 947
По-скоро са задържани за 21 дни от датата на плащането и не е свързано с доставката - https://www.paypal.com/us/brc/article/funds-availability
Явно това е стандартна практика за нови продавачи..

# 483
  • NE
  • Мнения: 11 005
Благодаря, лошото е че ще бъдат 21 дни от доставката. Изчаквам да обновят тракинг номера. Купувачът е сигурен. Платформата предлага максимална яснота и се надявам да не е опит за измама.

# 484
  • Мнения: 350
Здравейте , имам проблем и бих се радвала , ако някой се е сблъсквал с подобен казус да помогне .
Поръчка направена от Виктория Сикрет , платена с ПП . За България поръчките от Виктория преминават през EShopWorld , посредник , който поема митнническо обслужване , пратката минава през тях , работят с ДПД . Получавам полупразен кашон , от 29 поръчани неща , получавам 2 . Етикет на кашона скед като е влезнал в БГ - 1.180 кг . Етикет при изпращане 5.60 кг. Кашона е цял , без следи от преопаковане. Веднага уведомявам ESW , изпращам сниман етикета с теглото. Молят ме да съм търпелива и ще разследват . Междувренно се свързвам с Виктория Сикрет и те ми се извиняват , че не могат да помогнат извън USA . Препращат ме към EShop World . След 10 дни кореспонденция , в която основно ме молят да съм търпелива , докато разследват , ме уведомяват , че търговеца е отхвърлил иска и случая е приключен ... Пазарувам доста от там и ако някой си е направил труда да поглене историята ми като клиент , едва ли ще се усъмни , че лъжа за неполучени вещи... Повдигам диспут в ПП . Обяснявам , че съм получила 2 неща вместо 29 , отбелязвам какво го няма и че искам възстановяване на сумата за липсващите неща. Търговеца отговаря , че ще разледва , минава почти седмица и ескалирам случая. Търговеца изпраща на ПП фактурата , етикета с 5 кг 600 гр и моя подпис при  доставката . Отново снимам 2 та етикета с теглото , и обеснявам че да има кашон , но той не е съдържа поръчаното и платено от мен , междувременно статуса на поръчката ми в сайта на Виктория се променя на Returned ... Уведомявам ПП и за това. Днес получавам мейл от ПП , че в 10 дневен срок трябва да им осигуря : Подаден Сигнал към правоприлагаща агенция или правителствена организация
Скрит текст:
Моля, предоставете всяка информация, която искаме да ни изпратите в рамките на 10 дни. Ако не получим отговор от вас в рамките на този период от време, може да решим този случай в полза на продавача.

За да продължите с това разследване, трябва да бъде подаден сигнал до правоприлагаща агенция или правителствена организация. Можете да изберете да се свържете с вашата местна правоприлагаща агенция (като вашата местна полиция или шерифски отдел) или можете да изберете да подадете сигнал до друга държавна агенция по ваш избор.

Подаване на сигнал до правоприлагаща агенция или правителствена организация

Свържете се с правоприлагаща агенция или друга правителствена организация (лично или онлайн), за да докладвате за проблема
Съобщете конкретни подробности относно артикула, който сте получили
Трябва да получите копие от доклад от правоприлагащата агенция или правителствена организация и да го предоставите на PayPal
Докладът трябва да съдържа следната информация: Трябва да е на бланката на агенцията или организацията или да съдържа печат или печат или друга информация, която показва, че докладът е официална документация
Трябва ясно да обяснява подробностите за вашия проблем
Тя трябва да включва информация за връзка с агенцията или организацията
Всички документи, които предоставяте, също могат да бъдат предоставени на продавача.

Изобщо не съм наясно къде и какъв сигнал да подам , цял ден се мъча да се свържа с Комисия за Защита на Потребителя , където телефонът дава само заето .
Моля , ако някой се е сблъсквал с нещо подобно да помогне . Пазарувам само онлайн от доста години , такова нещо не подозирах , че може да ми се случи .

# 485
  • Мнения: 1 947
Явно има и много други с подобни оплаквания - https://www.trustpilot.com/review/eshopworld.com?stars=1
Освен да пробвате да пуснете жалба в полицията, да искате официален документ от тях и да го пратите на ПейПал.

# 486
  • Sofia
  • Мнения: 16 382
Пусни на няколко различни места жалби, ако можеш.

# 487
  • Мнения: 350
Свързах се с КЗП , ако седалището на ESW не е в Европа , да ходя в посолството . Ако са в Европа са ми дали телефон за Европейски жалби. Търся на сайта на ESW къде им е седалището , не откривам . В ПП плащането и в потвърдителните мейли на поръчки не откривам къде е регистрирана ESW ...
Не съм в София в момента , за да се разхождам по институции . Ако пусна жалба в полицията , което може би ще ми е най - лесно , ПП иска насрещен документ с печат , че има такава жалба , той ще е на български . Направо блокирах . Или да пробвам в банката да оспорвам транзакцията заради измама от търговеца ...

# 488
  • Мнения: 1 184
Здравейте!
Трябва да преведа 300 лв. от сметката ми в ДСК, по сметка на приятели в Холандия.
Може ли да го направя през Пейпал и скъпо ли е? Или е по-добре през Револют? Не съм превеждала пари в чужбина до сега и не ми е ясно как става?

# 489
  • Мнения: 1 947
Здравейте!
Трябва да преведа 300 лв. от сметката ми в ДСК, по сметка на приятели в Холандия.
Може ли да го направя през Пейпал и скъпо ли е? Или е по-добре през Револют? Не съм превеждала пари в чужбина до сега и не ми е ясно как става?

През Пейпал - не може.
През Револют - може, няма такса за превода. Но зареждането на Револют с карта на ДСК има такса. Най-евтино ще излезе да се пусне един Sepa превод директно от ДСК към сметката в Холандия. Сигурно ще струва 1 лев или нещо подобно.

# 490
  • Мнения: 350
Пак аз , този път щастлива Simple Smile , Няколко часа след мейла от ПП с исканията ,  имам решаване на случая в моя полза и връщане на парите . 

# 491
  • Мнения: 1 546
PERLI, добра новина е това!
В крайна сметка ПП ли реши случая? Вие пуснахте жалба и им пратихте?

# 492
  • Мнения: 350
PP реши случая няколко часа след като ми поиска жалбата . Не съм пращала жалба , още се чудех къде и какво да правя и получих нов мейл , че случая е решен в моя полза .

# 493
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 525
За преводи препоръчвам Wise.

# 494
  • BG-DE
  • Мнения: 5 876
Извинявам се за тъпия въпрос но никога не съм го правила и не знам как става 😔 Искам да купя нещо от Vinted но там повечето продавачи искат плащането да става през РР, а не през системата на сайта. Имам РР но никога не съм плащала по този начин и не знам как става. Трябва да натисна Изпрати и да въведа мейла, така ли?

Общи условия

Активация на акаунт