Изпитани сайтове за парфюми - 21

  • 79 009
  • 741
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 714
Няма капачка нито тестера, нито продукта, а само халка, която се върти.

# 481
  • София
  • Мнения: 4 339
Здравейте, има ли опция да откажеш  на куриера да получиш пратка от Парфимо?

Според мен, никой не може да задължи когото и да било да получи пратка.

# 482
  • София
  • Мнения: 4 888
Здравейте, има ли опция да откажеш  на куриера да получиш пратка от Парфимо?
Да, веднъж съм отказвала да приема поръчката.

# 483
  • Мнения: 3 922
И аз съм отказвала два пъти. Сега имам отново поръчка от тях, обаче ми се обадиха да ме предупредят, че ще ме блокират, ако откажа за трети път. Не съм сигурна дали и тази ще я изпратят, защото е от 5-ти, а още е със статус "обработва се".

# 484
  • Мнения: 1 395
И аз съм отказвала два пъти. Сега имам отново поръчка от тях, обаче ми се обадиха да ме предупредят, че ще ме блокират, ако откажа за трети път. Не съм сигурна дали и тази ще я изпратят, защото е от 5-ти, а още е със статус "обработва се".
Ами това с блокирането ми се вижда нормално,да не вземеш пратка веднъж ок,но 3пъти вече не е много коректно.

Последна редакция: нд, 09 фев 2020, 21:07 от renji

# 485
  • Мнения: 3 922
При положение, че имам над 30 редовни  поръчки от там, ми се струва прекалено  крайно. Но като са решили да  си губят  клиентите  по този начин ОК!
Между другото ми дойде Musky garden от Елинор- много съм доволна за пореден път!

# 486
  • Мнения: 3 712
Никой и нищо не може да ме застави къде и как ще си харча парите. Клиента е Бог! Качеството е религия! Основните закони в икономиката. Като ме блокират-много им здраве. Оставям си парите другаде.В тези платформи има  и елемент на загуба и пак са на горница, но това е друга тема. Не може само да лапаш! /те/
Върнала съм единици, но съм оставила хиляди! Ако ще ме плашат с това- просто няма за са те. Ха-,ха...

Последна редакция: нд, 09 фев 2020, 21:38 от mimoza7710

# 487
  • Мнения: 2 866
Е, не може да скачате срещу некоректни търговци, а да си затваряте очите за некоректните клиенти. Не взимане на пратки, без някаква основателна причина не е особено коректно. Клиента е Бог е малко пресилено.
Както вие имате право да избирате къде да си харчите парите, така и търговците имат право да налагат правила в техните собствени магазини.
Чудя се, ако вие имахте бизнес, бихте ли тъпрели подобни практики?

# 488
  • Мнения: 24 532
Да, би било полезно да споделите защо не вземате поръчките. Аз, ако съм сгафила да отказвам поръчки поредни пъти без основателна причина, няма да се учудя, ако ме блокират. Ако не искам нещо или не мога да го взема, звъня и обяснявам на търговеца.

# 489
  • Мнения: 3 922
Ще търпя и още как! Загубата от две отказани пратки е пренебрежимо малка! При положение, че имам редовен клиент с 30 редовни.
Едната я отказах, защото цената на продукта падна с 20 лева на следващия ден. А другата, защото получих същия продукт като подарък.

# 490
  • София
  • Мнения: 4 888
Лично аз трябваше да пътувам по спешност. Нямаше кого да помоля в последния момент да ми вземе пратката и да плати над 200 лв. Hands V

# 491
  • Мнения: 660
Много хубава оферта, жалко че без капачка, но се изкушавам Simple Smile - https://makeup.bg/product/279143/

На мен като клиент ми е неудобно да не си взема поръчка, няма значение парфюм ли е или нещо друго. Да върна, да, ако стоката не отговаря на поръчаното. Но да откажа нещо, което сама съм си избрала, категорично не.

# 492
  • Мнения: X
Веднъж ми се наложи инцидентно пътуване точно около датата, когато трябваше да пристигне поръчка от Парфимо.
Обадих се и ги помолих да я откажа и да си заплатя разходите по доставката в двете посоки, дори тя да не е предадена на куриер в България.
Съвсем любезно я спряха и ме помолиха за в бъдеще да си планирам покупките.
В случая, наистина беше наложително отсъствието ми и нямаше да мога да я взема - дори ако беше седяла 10 дни в офиса, затова предпочетох да ги уведомя и да заплатя доставките, като компенсация. Сметнах, че така е коректно. И не, не винаги клиентът е прав. В нито един устав, закон, наредба и т.н. не пише,че можеш да се гавриш с някого и това ще бъде ок докато му плащаш и му купуваш стоката. Което не е ОК - НЕ Е ОК! Един клиент, ако не уважава мястото от което купува, няма как да иска да получи уважение обратно. Нито продавачите са про*******и нито са мазохисти, нито клиентите са балами,които да заслужават грубо и неуважително отношение при искрени желания за рекламация с основателни доводи, връщане при некачествен или изветрял продукт, отказване на доставка при невъзможност за вземане - такива неща се случват постоянно и е хубаво да има максимум уважение и от двете страни, както е в чужбина. В чужбина не жалят мостри, не жалят при рекламации, но и не жалят, когато клиентът не е прав, и това ги прави успешни търговци.

Последна редакция: пн, 10 фев 2020, 08:14 от Анонимен

# 493
  • Мнения: 1 395
Пазарувам онлайн от години,никога до сега не ми се е случвало да откажа пратка.Връщала съм след преглед и заплащане на разходите,но просто да не я потърся ,или откажа не.Очаквам коректност от търговците,затова се старая и аз да бъда точна .Инцидентно разбира се може да се случи неща и да се откаже пратка,но определено това,че някой си бил имал n -брой поръкчи от даден сайт не му дава право да се държи безотговорно и да отказва пратки перйодично .Клиентите не са Богове,нито пък винаги имат право.Всички искаме коректно отношение,съответно трябва и ние да имаме такова.

# 494
  • Мнения: 3 922
Инцидентно разбира се може да се случи неща и да се откаже пратка,но определено това,че някой си бил имал n -брой поръкчи от даден сайт не му дава право да се държи безотговорно и да отказва пратки перйодично .
Значението на думите "инцидентно" и "периодично" ви убягва, така както и граматиката. Дали две отказани пратки за година и половина са периодично?
Като искат на 100% да са сигурни, че клиентът ще вземе поръчката, да махнат опцията за НП и да се плаща само с карта. Вероятно ще си загубят половината клиенти и затова не им стиска да го направят. А и рискът от загуба на средства за куриерски разходи, явно е много добре пресметнат и ги устройва.

Общи условия

Активация на акаунт