Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 797
  • 722
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 1 951
Скрит текст:
Изписва ми:
 You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.

Ще изчакам до 18 и пак ще пробвам. Дано тогава са минали вече 10 дни от въображаемото шипване.
Първо проверете в банката какъв е срока за оспорване на плащането (chargeback). Някой казват 45 дена други 13 месеца. После сметнете 11 дена от дата на получаване на номера. Примерно на този сайт трябва да излезат дните https://global.cainiao.com/ Когато сте от телефон избирайте в браузера версия на сайта за компютър иначе дните не излизат. Като проверите/сметнете 11 дена тогава пробвайте диспут. Диспут за R* позволява от 11 ден нататък, за някой номера може и да не позволи. Не знам защо не ст емогли да се доберете до човек явно с бота не сте се разбрали за да ви пусне до човек. Въпрос на подход явно мен ме пуска. Не се ли получи нищо от това отивате в банката, но мисля и там ще ударите на камък, защото срока на доставка не е изтекъл. Поне ще е ясно кога със сигурност банката ще разгледа искането ви.
Вече мога да отворя диспут. Имало е записано, че пратката е шипната на 01.02. и току-що са минали 10 дена.

Моля да ме посъветвате дали да пусна диспут или да изчакам. Ето малко данни:
     Поръчвам на 23.01.
    Проверявам след седмица и виждам, че пратката ми вече е в Италия (моят адрес е в София).
    Тракинг информацията започва на 08.01, т.е преди датата на моята поръчка.
    Пиша на доставчика, той не прочита съобщението и тогава виждам, че магазинът вече няма страница в сайта.
    Али ми пращат мейл, че пратката ми е пристигнала-да си я взема и да потвърдя.

Прилича на измама, но може магазинът да е затворил след като е изпратил пратката.
Вие как бихте постъпили? Бихте ли отворили диспут, или бихте изчакали до края на периода (още 49 дни).
Ако сега си замълча, после няма ли да кажат: Защо не каза по-рано?

Това е номерът на пратката: RP882209608CN
Във всички сайтове за проследяване дава една и съща информация, която съвпада с тракинга в поръчката ми.

# 121
  • Асеновград
  • Мнения: 580
Ако ти разреши диспут , давай смело . Няма смисъл от чакане при това положение .

# 122
  • Мнения: 43
Скрит текст:
Изписва ми:
 You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.

Ще изчакам до 18 и пак ще пробвам. Дано тогава са минали вече 10 дни от въображаемото шипване.
Първо проверете в банката какъв е срока за оспорване на плащането (chargeback). Някой казват 45 дена други 13 месеца. После сметнете 11 дена от дата на получаване на номера. Примерно на този сайт трябва да излезат дните https://global.cainiao.com/ Когато сте от телефон избирайте в браузера версия на сайта за компютър иначе дните не излизат. Като проверите/сметнете 11 дена тогава пробвайте диспут. Диспут за R* позволява от 11 ден нататък, за някой номера може и да не позволи. Не знам защо не ст емогли да се доберете до човек явно с бота не сте се разбрали за да ви пусне до човек. Въпрос на подход явно мен ме пуска. Не се ли получи нищо от това отивате в банката, но мисля и там ще ударите на камък, защото срока на доставка не е изтекъл. Поне ще е ясно кога със сигурност банката ще разгледа искането ви.
Вече мога да отворя диспут. Имало е записано, че пратката е шипната на 01.02. и току-що са минали 10 дена.

Моля да ме посъветвате дали да пусна диспут или да изчакам. Ето малко данни:
     Поръчвам на 23.01.
    Проверявам след седмица и виждам, че пратката ми вече е в Италия (моят адрес е в София).
    Тракинг информацията започва на 08.01, т.е преди датата на моята поръчка.
    Пиша на доставчика, той не прочита съобщението и тогава виждам, че магазинът вече няма страница в сайта.
    Али ми пращат мейл, че пратката ми е пристигнала-да си я взема и да потвърдя.

Прилича на измама, но може магазинът да е затворил след като е изпратил пратката.
Вие как бихте постъпили? Бихте ли отворили диспут, или бихте изчакали до края на периода (още 49 дни).
Ако сега си замълча, после няма ли да кажат: Защо не каза по-рано?

Това е номерът на пратката: RP882209608CN
Във всички сайтове за проследяване дава една и съща информация, която съвпада с тракинга в поръчката ми.

Отваряйте смело. Магазинът не би затворил преди да си вземе парите. По всяка възможност е затворен заради съмнения за измама. Али ви пращат автоматични мейли защото вкарания тракинг отчита доставка, то не прави сравнение с адреса за доставка.

# 123
  • Мнения: 9 992
И моята не мърда, дава че е в Белгия. Чудех се дали от тамошните пощи ги бавят, защото са от Китай?

# 124
  • Варна
  • Мнения: 631
Luna, и аз бих отворила диспут. Напишете в основанието, че са ви дали тракинг, за стока, изпратена преди поръчката и за грешна държава.
Няма смисъл да чакате.
По мои наблюдения, алиекспрес е много благосклонен към клиентите/ кипувачите, не мисля, че ще има проблем.

# 125
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
И моята не мърда, дава че е в Белгия. Чудех се дали от тамошните пощи ги бавят, защото са от Китай?
В Белгия седят около 40 дена, ето пример с една моя, вече взета

    2020-01-27 12:15
    Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

    2020-01-15 10:51
    Departure to country of destination

    2020-01-15 07:07
    Parcel is handled

    2019-12-13 13:00
    Arrival at export hub

    2019-12-12 12:18
    Item is ready for transport

    2019-12-12 11:18
    Item is announced / bpost received the information

# 126
  • София
  • Мнения: 1 951
Отворих диспут. Благодаря на всички за съветите. Доста съм пазарувала от али, но това беше първата греда.

Аз вчера получих пратка, поръчана на 15.01.

# 127
  • Мнения: 9 992
И моята не мърда, дава че е в Белгия. Чудех се дали от тамошните пощи ги бавят, защото са от Китай?
В Белгия седят около 40 дена, ето пример с една моя, вече взета

    2020-01-27 12:15
    Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

    2020-01-15 10:51
    Departure to country of destination

    2020-01-15 07:07
    Parcel is handled

    2019-12-13 13:00
    Arrival at export hub

    2019-12-12 12:18
    Item is ready for transport

    2019-12-12 11:18
    Item is announced / bpost received the information
Моята е на арайвъл ат експорт хъб бая време. Като гледам и твоята е повисяла. Ама под 10 лв. е. Явно на най-евтиния транспорт са я качили. Подобно нещо в България е 25 лв. Ще чакам, какво да правя. Поне накрая дано не се разочаровам.

# 128
  • Мнения: 2 575
И моята не мърда, дава че е в Белгия. Чудех се дали от тамошните пощи ги бавят, защото са от Китай?
Ами чудете се може да ги бавят защото са от космоса Simple Smile Аз си поиграх тук https://analytics.17track.net/en и разбрах истинската причина. Бавят се пратките за България без значение от къде минават. Вече се майтапим, че според али България не е в ЕС Simple Smile Който ме разбрал разбрал, който не е да ходи на ... да му ги разтълкуват нещата.

# 129
  • Мнения: X
А истинската причина е? Joy
Интересен анализ, но само с четене не става. Статистиката е с база търсения в сайта и не става и за чеп за зеле.

# 130
  • Мнения: 429
Здравйте, имам дребна поръчка от края на ноември и досега си я чакам. Веднъж вече продавача ми удължи защитата, изчаках си чинно, когато и този период почти изтече отворих диспут. Продавача ми отговори с искане да чакам още, пак ми бил продължил защитата. Та въпроса ми е, ако цъкна на "приемам", това затваря ли диспута?
Имам смътен спомен, че затвори ли се един диспут, втори за същата поръчка не може да се отвори. Сега затворя ли диспута, после като не пристигне горя.

Последна редакция: пт, 14 фев 2020, 15:18 от blixa

# 131
  • Мнения: 2 575
Здравйте, имам дребна поръчка от края на ноември и досега си я чакам. Веднъж вече продавача ми удължи защитата, изчаках си чинно, когато и този период почти изтече отворих диспут. Продавача ми отговори с искане да чакам още, пак ми бил продължил защитата. Та въпроса ми е, ако цъкна на "приемам", това затваря ли диспута?
Имам смътен спомен, че затвори ли се един диспут, втори за същата поръчка не може да се отвори. Сега затворя ли диспута, после като не пристигне горя.
От тука не се прекъсва диспут. Натиска се reject и чакате али. Натиснете ли accept диспута се затваря в полза на продавача защото се съгласявате да не ви върне нищо. Не четете приказките. Така са направени за да ви подведат. Диспут се спира от друго място - там където е вашият текст има бутон cancel. Аз не бих спрял диспута дори и да ми обещава че ще ми подари магаЗина си Simple Smile

# 132
  • Мнения: 429
Благодаря, отдавна не ми се беше налагало да стигам чак дотам и замалко да се подхлъзна Wink

# 133
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Забавянето на пратки от Китай не се дължи на митниците, а на бг пощи, ето ви една която получих днес - ясно се вижда, че митницата го е поела на 2020-01-12 и го е пуснала на 2020-01-21, а пощите са го взели от митница на 2020-01-25

Цитат
Tracking Number:
UT862994017CN
 
Ship to Address:

Burgas Burgas Bulgaria
Destination Country:Bulgaria
Origin Country: China

    2020-01-25 13:26 The parcel has arrived your country, there is no further information to be upated any more. It will take 3-5 days to complete delivery. If you have any problem, please contact the seller directly.
    2020-01-21 23:28 Customs clearance is completed. (Burgas, Bulgaria). The parcel will be transferred to EMPS Bulgaria processing center for delivery.
    2020-01-17 18:45 Under customs clearance... (Burgas, Bulgaria).
    2020-01-16 02:21 Under customs clearance... (Burgas, Bulgaria).
    2020-01-14 09:57 Under customs clearance... (Burgas, Bulgaria).
    2020-01-12 08:06 Under customs clearance... (Burgas, Bulgaria).
    2020-01-10 06:16 The parcel arrives at the airport of Bulgaria, waiting for customs clearance.
    2020-01-04 15:35 The parcel has been sent to destination country. Hong Kong.
    2020-01-01 05:57 The parcel is being transferred to Cathay Pacific Airways, and the flight will be booked. Hong Kong.
    2019-12-27 21:43 The parcel is under export customs declaration, Shenzhen City, China.
    2019-12-24 10:39 EMPS Bulgaria processing service center receives the goods and is preparing for sending to Bulgaria. Shenzhen City, China.

2019-12-24 10:39
Your order has been picked up by Logistics carriers , information will be updated soon (Normally it will take about 2~3 working days).
2019-12-23 17:25
Shipping Label Created.

# 134
  • Мнения: 9 992
И моята не мърда, дава че е в Белгия. Чудех се дали от тамошните пощи ги бавят, защото са от Китай?
Ами чудете се може да ги бавят защото са от космоса Simple Smile Аз си поиграх тук https://analytics.17track.net/en и разбрах истинската причина. Бавят се пратките за България без значение от къде минават. Вече се майтапим, че според али България не е в ЕС Simple Smile Който ме разбрал разбрал, който не е да ходи на ... да му ги разтълкуват нещата.
Живея в Англия и не я чакам в България пратката. Тук идват много по-бързо, това е факт. До сега трябваше да е дошла обаче, а тя не мърда.

Общи условия

Активация на акаунт