Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 820
  • 722
  •   1
Отговори
# 405
  • Sofia
  • Мнения: 5 022
Някой знае ли как се задава филтър да връща резултати само за продукти, които могат да се поръчват и от европейски склад?

# 406
  • Мнения: 797
Здравейте, имам проблем и не знам как да го реша. Пуснах диспут, защото минаха 60 дни, а нищо не получих. Продавача не спира да ме моли да го премахна. Алиекспрес пък ми пише, че трябва да му върна продукта, за да си получа парите. Е как да им върна продукта като аз още не съм го получила. Седи си в Сингапур и това е. От алиекспрес не проверяват ли тези неща? Следят ли тракинг номера при диспут?

# 407
  • Мнения: 75 398
И аз днес пуснах два диспута - едната пратка е с проследяващ номер RB..вижда се е още транзит.
Другата е с НЕпроследяващ номер - тя още не е напуснала страната, според тракинга.
Чакам да видя какво ще ми пишат.

Ян Бибиян..как така да мръщаш нещо което не е при теб??? Много тъпо..не разбирам...

# 408
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
купих дреболии за 8 евро, но банката отчете че са изтеглени 5 евро - това значи ли че някои продавачи вече не са придавачи

# 409
  • Мнения: 46
Здравейте, имам проблем и не знам как да го реша. Пуснах диспут, защото минаха 60 дни, а нищо не получих. Продавача не спира да ме моли да го премахна. Алиекспрес пък ми пише, че трябва да му върна продукта, за да си получа парите. Е как да им върна продукта като аз още не съм го получила. Седи си в Сингапур и това е. От алиекспрес не проверяват ли тези неща? Следят ли тракинг номера при диспут?

При диспута коя опция избра - refund only или refund and return items. Аз преди седмица 2 пуснах диспут и ми върнаха парите. Сега съм пуснала още 1 за една рокля поръчана януари, но чакам все още решение. Винаги са ми връщали парите и никога не са искали да върна покупката, дори когато имах проблем с кейс за телефон, който нямаше нищо общо със снимката. Тогава още на другия ден ми върнаха парите.

# 410
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
аз пък имам ртакинг, който като дойде в европа, като следващ тракинг получих 2 номера, и незнам какво значи това - а става дума за малка пратка, китайска му работа


това дойде, препакетирано от Киргистан

# 411
  • Мнения: X
Много подозрително.
Код на оператор за връщане - КГБ

# 412
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
в алито има съобщение
Цитат
Shipping time may delayed or changed according to the coronavirus outbreak. We will try our best to get the order to you as soon as possible.

# 413
  • Мнения: 797

Не знам кое съм избрала. Дали аз нещо не съм объркала. Ето снимка от диспута.

# 414
  • Мнения: 2 576

Не знам кое съм избрала. Дали аз нещо не съм объркала. Ето снимка от диспута.
Вие сте объркали. Избрали сте ретурн гоодс анд рефунд. Жалко. Не скърбете много. Оставате със стоката и без парите, защото връщането ще излезе повече от цената на стоката. Последна инстанция е чата с ева (робота) и после с персонала - да им се обясни, че диспута е сбъркан и да се поиска ако може да преразгледат решението. Нямате ли познания по английски (или руски) търсете някой да свърши работата вместо вас, защото иначе шанса да се докарате до същото положение е много висок.

# 415
  • Пловдив
  • Мнения: 2 879
Здравейте, преди време ми беше излизало, че може като добавиш bull22 или нещо подобно и може да поръчваш оригинални стоки и вчера като рових в нета и пак ми излезе нещо за това, ама не му обърнах кой знае какво внимание и днеска реших да видя какво беше точно, защото искам да видя може ли да се вземе някаква гривна Пандора, която си я бива, може ли да ми помогнете

# 416
  • Мнения: 75 398
Да помоля за помощ.
Диспут на поръчка с RB..пуснат на 4 май. Алиекспрес веднага встъпиха тъй като доставката е тяхна . Отговорът им:




Според Парселсап са минали 59 дни. В Али ми изписва 03.06 като дата до която ако ни получа, мога да пускам диспут...нещо е противоречива информацията..
В транзит е..напуснала Китай към 19 март т.г

Въпросът ми е след 11 май когато ще се затвори този диспут - аз ще имам ли право да пусна втори?

Ето от парсела


# 417
  • Мнения: 797
Благодаря за отговора. Ами ще откажа диспута и ще продължа да чакам.Китаеца и без това не спира да ме моли да го направя. Иначе писах в чата с робот, но нямам отговор.

# 418
  • Мнения: 2 576
Да помоля за помощ.
Диспут на поръчка с RB..пуснат на 4 май. Алиекспрес веднага встъпиха тъй като доставката е тяхна . Отговорът им:


Според Парселсап са минали 59 дни. В Али ми изписва 03.06 като дата до която ако ни получа, мога да пускам диспут...нещо е противоречива информацията..
В транзит е..напуснала Китай към 19 март т.г

Въпросът ми е след 11 май когато ще се затвори този диспут - аз ще имам ли право да пусна втори?
Въпросът ми е четете ли вообще какво пишат али? Точно след отсъждането невалиден пише след  колко дни ще се преразгледа диспута. Диспутът остава отворен и като изтекат препоръчаните от али дни (между 1 и 10) редактирате текста на диспута и добавяте изречение "XX days later parcel still not delivered" т.е. след като изминаха препоръчаните от вас дни изчакаване стоката не е доставена. Али се намесват отново и пак гледат случая и така се повтаря докато отсъдят във ваша полза.

# 419
  • Мнения: 75 398
Мисля че още преди да тръгна в първи клас, се научих да чета..от кака ми. От тогава го практикувам.

Така..не пише че ще се преразгледа. Пише че очакват отговор от мен. Ако не отговоря до 11.05 - не разбрах какво става..

Чудех се дали да прекъсна този и да отворя нов на 63 ден да речем.
В този като минат 60 дена, ще редактирам и ще добавя че все още не съм получила стоката.

Мислех че издирват къде е поръчката...нали е с проследяващ номер. Както и да е..

Общи условия

Активация на акаунт