СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 10

  • 24 953
  • 781
  •   1
Отговори
# 240
  • София
  • Мнения: 9 141
Младежът е на кантар дали ще продължи на националния кръг по математика. Може би ще има между 12-16 точки, в зависимост от това какво и как е описвал.
Иначе и неговият резултат от пробния по БЕЛ вече е известен. Този път е изкарал 34 на преразказа, което силно ме обнадеждава за НВО-то, като едната точка е намалена за краснопис Stuck Out Tongue Winking Eye .
Но пък на тестовата част е изкарал по-малко точки - 56 или 58.

# 241
  • Мнения: 6 958
На прима виста ми се виждат ззначително по-лесни задачи от минали години. Няма тежки геометрии. Или ще режат за описване, или ще има доста допуснати до национален кръг.

# 242
  • Мнения: X
По-скоро първото.
Броят на допуснатите ученици за участие в националния кръг е не повече от 20 ученици.

# 243
  • София
  • Мнения: 9 141
Нали уж всички с 16т. и нагоре минават?

# 244
  • Мнения: X
Всички с 15 и нагоре се предлагат за участие в националния кръг. После националната комисия има грижата да сведе бройката до максисум 20 човека.
Допълвам се. Направи ми впечатление следното изречение.
Непроверените според изискванията писмени работи, разсекретени или съдържащи собствените имена на ученика или други собствени имена или знаци, които биха нарушили анонимността на работата, се анулират, за което се съставя протокол.
Каква вина има ученикът, ако проверяващите не са спазили изискванията?

# 245
  • Мнения: 6 958
Ми да му мисли националната комисия. Ох, дано греша, но щом на ном са лесни задачите, какво ли ще е на нво Sad(((

# 246
  • Мнения: 3 083
Мария, къде да открия задачите от областния кръг?

# 247
  • Мнения: 6 958
Код ги качи в Класиране.

# 248
  • Мнения: 8 281
На мен не ми се сториха лесни като се изключи първата. Другите две погледнах отгоре - отгоре, но определено са такива каквито моят син никога не е решавал. Над група В са със сигурност и са доста по-различни от училищните.

# 249
  • Мнения: 6 958
Ми нашите задачи за домашно, които бяха за подготовка за ном бяха убиец. На мен ми отнемаше по час на геометрична задача, а доста от задачите бяха на ръба на възможностите ми. А тези ми се струват лесни. Ама може пък да греша. Ще разберем по резултатите.

# 250
  • София
  • Мнения: 7 213
Аз все живея с мисълта, че отбирам от математика.
Но очевидно греша.
Някои хора тук явно са светлинни години напред. 😁
Не мисля, че мога да реша задачите от НОМ.
Но и нямам абсолютно никакво желание да се опитам. 🤣

Последна редакция: ср, 05 фев 2020, 20:07 от Red

# 251
  • София
  • Мнения: 9 141
Сега смятахме точките. Шансовете да му дадат 16 са солидно клонящи към нула.
Странно ми е това с комисията. Защо хем над някакъв праг, хем допълнителна цедка след това.
Яд ме е така като не реши някакви задачи, които са във възможностите му. Ама от друга страна и да мине, на следващия кръг няма особени шансове Stuck Out Tongue Winking Eye . Така че е все тая.
Ще си разчитаме на НВО-то.

Сега намерих протокола за класираните от комисията миналата година от седми клас. Орязали са тези с 15-16 точки и са допуснали децата със 17 точки и нагоре.

Последна редакция: ср, 05 фев 2020, 20:17 от zazu1

# 252
  • София
  • Мнения: 2 902
Да попитам тези, които ходят на курс - как преговарят децата ви материала от 5 и 6 клас? При нас явно се работи само върху седмокласния материал и сега през грипната ваканция, докато беше при баба си и решаваха ПИ, нещата лъснаха. Геометрията от 6 клас се губи, дробите се губят и те. Ще купувам книжките с тестовете на Регалия, които препоръчахте тука, и в събота кацам в школата да видя аз защо се случват тези пропуски.

# 253
  • Мнения: X
Сега намерих протокола за класираните от комисията миналата година от седми клас. Орязали са тези с 15-16 точки и са допуснали децата със 17 точки и нагоре.
Ако си гледала протокола с допуснатите, имай предвид, че това са точките след преразглеждането на работите от националната комисия. Възможно е резултатите на някои от децата да са били други преди това.

# 254
  • Мнения: 3 491
Helene, много нов материал има в седми клас и не виждам как с едно ходене седмично в школата може да се преговори качествено този в пети и шести. Според мен не остава време покрай всичко ново, което трябва да се обясни и реши. Преговор се прави чрез тестовете по формата на НВО, както и чрез по-сложните задачи, които искат познаване на целия материал.
Ако детето има пропуски в дробите, по-добре да се попълнят чрез индивидуални уроци, само с школата няма да стане. Геометрията сигурно се губи, защото са забравени формулите. Хубавото е, че на НВО ги дават. В нашата школа и на ПИ ги дават, в Междучасие-не.

Общи условия

Активация на акаунт