Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 45
  • Мнения: 28
Привет! В задачата за разграничаване на плодове и зеленчуци каква е логиката? Ботанически да е обосновано или..? Жълъда и лешника ги отбелязаха като плод... ботанически доматът и краставицата са плодове..но масово се тредират като зеленчуци..хайде, краставицата се е наложила, но драмата ми е.домата..като какво да го смятаме:)

То и с тиквата така стои въпросът... И за се чудих и маех и търсех логика как да му го обесня на детето. Хайде плодовете, които растат по дърветата лесно ги научи с връзката дърво - плод.

# 46
  • София
  • Мнения: 1 688
Според мен книгата трябва да има отговори. Има задачи, които са спорни.

# 47
  • София
  • Мнения: 407
От ботаническа  страна, растение, размножаващо се чрез семена е плод.. на тях не знам каква им 2 логиката:/ отговори не видях- онлайн я намерих в пдф формат и дасега от там решаваме, докато намеря време физически да стигна до НУКК , за да я взема от книжарницата

# 48
  • Мнения: 27
Според мен, доматът е зеленчук, тиквата плод, ядките плодове. Не ангажирам никой, присто аз така ги обясних.

# 49
  • София
  • Мнения: 407
И на мен така ми звучи най-логично , особено, когато отговарят деца

# 50
  • Мнения: 2 365
някой ще даде ли линк на някакви тестове за НУКК за ДГ?

# 51
  • Мнения: 144
В ботаниката понятие 'зеленчук' няма. От ботаническа гледна точка плодове са и чушката, и тиквичката, и патладжанът. Аз съм обяснявала, че плодовете са обикновено сладки и ги ядем сурови, със зеленчуците готвим, правим салати и не са сладки. Специално за домата аз съм ги учила, че е зеленчук, този въпрос дори е разискван в съда и той се е произнесъл, че е зеленчук Simple Smile В градината ги учат май, че е плод.

# 52
  • Мнения: 23
Някой знае ли по колко деца са в стая на изпита?

# 53
  • Мнения: 27
В по-стари теми пише 10 или 12 деца в стая.
Аз да попитам... Как научихте децата си на огледалното прерисуване? Синът ми е много добър в пренасяне в мрежа на същата фигура, но огледалното въобще не го може. Има ли трик? Опитах с рисуване едновременно с двете ръце , с по-лесни фигури..не става и не става....

# 54
  • Мнения: 154
Продавам учебника на НУКК, купуван е миналата година, но понеже първо го преснех и разпечатах, в самия учебник са изписани точно 15 странички, а учебникът е от 180страници. Може да се ползва за преговор, че вече май е късно за започване на подготовка. Цена 15лв.

Последна редакция: нд, 23 фев 2020, 11:28 от Dama na bala

# 55
  • Мнения: 143
Здравейте! В темата обсъжда ли се приемът в детската градина на НУКК?

# 56
  • Мнения: 355
Бягайте далече от това прехвалено училище. Единствено става до 4 клас. След 5 клас е престъпление да оставите децата си там. Но дори и след 4 клас няма да са подготвени за училища като СМГ, ПЧМГ. След 7 клас има 2 училища - АК и СМГ. Донякъде и 91 НЕГ, но там с този немски им изкривяват мисленето. Елитността на посочените училища се дължи на средата осигурена от филтъра.

# 57
  • Мнения: 2 217
А дали е възможно да подкрепите тези твърдения с някаква обосновка?

# 58
  • Мнения: 2 365
Бягайте далече от това прехвалено училище. Единствено става до 4 клас. След 5 клас е престъпление да оставите децата си там. Но дори и след 4 клас няма да са подготвени за училища като СМГ, ПЧМГ. След 7 клас има 2 училища - АК и СМГ. Донякъде и 91 НЕГ, но там с този немски им изкривяват мисленето. Елитността на посочените училища се дължи на средата осигурена от филтъра.
то пък има ли училище, което да ги подготви за кандидастване в СМГ след 4 клас, 7 клас? Имам предвид без допълнителни занимания, хей така, само в училище да го подготвят?

# 59
  • София
  • Мнения: 40 949
Интересно, как немският изкривява мисленето? Simple Smile

Подготовката за НВО почти винаги е извън училище. Училището дава основата.

Общи условия

Активация на акаунт