СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 11

  • 28 090
  • 835
  •   1
Отговори
# 675
  • София
  • Мнения: 1 055
За съжаление, не. Казаха ми ги по модули и сумата е толкова.

# 676
  • sofia
  • Мнения: 1 598
Понякога им писва, за което имат основание, и просто не им е ден. Напоследък виждам, че мотивацията много трудно се получава...

# 677
  • Мнения: 8 910
Днес дадох на сина ми ПИ на Регалия от 16.02. Реши го с една грешка на М1. И то как може да получи 6ч, да има отпреди още 6 и най-спокойно да напише, че това прави общо 18ч. От М2 реши всичко. Май от всички тестове, които е направил досега, този му е с най-добър резултат. Явно му беше ден, но и едно конско му дръпнах предварително. Захващането за работа продължава да  му отнема два пъти повече време от самата работа, а мен това ужасно ме дразни.
И хич не е за ожалване моя. Спрямо повечето от децата в темата, направо живот си живее.

# 678
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 181
На Ема резултатът от Междучасие е само от първи модул. Втори модул не е зачетен, защото не бил взет материала.

# 679
  • Мнения: X
На Ема резултатът от Междучасие е само от първи модул. Втори модул не е зачетен, защото не бил взет материала.
Второто изречение не го разбрах. Какво значи не е зачетен? Решила си е задачите, но точките не са отчетени, тъй като материалът не е взет? Къде не е взет?

# 680
  • София
  • Мнения: 7 670
Аз все повече се убеждавам, че всякакви решения за евентуални почивки на прибежки ще трябва да се взимат в движение. Изобщо не може да се предвиди кой кога ще изпуши.
Абе все едно някой ни открадна живота тази година. И поне засега коронавирусът не е виновен.
😁
И на мене ми е интересен казусът с незачитането на втори модул в Междучасие.

# 681
  • София
  • Мнения: 9 019
В училище между 5 и 6 не означава, че всичко е наред.
Ниските резултати са поправими, трябва просто много работа.
Всичко това от позицията на майка на бивш кандидат гимназист нематематик, като в училище нямаше оценка различна от 6 по математика, но аз си знаех и нивото на детето, и на училището.
Трябва много да работят, тестове в къщи без грешка ще извадят най-доброто от тях на изпита, дори и да не са 100 т. ще са много добри.
Вижте къде са грешките, работете върху тях. Нека решават само 1 модул до откат, допълнително задачите, които го затрудняват или не разбират. Време има.
Нека видят, че могат, и ще си повярват.

# 682
  • Мнения: 820
Захващането за работа продължава да  му отнема два пъти повече време от самата работа, а мен това ужасно ме дразни.
Ох, стон, за пореден път все едно за моя син пишеш Simple Smile
И случка от преди минути, след като от над половин час го карам да иде да си реши 3-те оставащи задачи по мат за домашно. Преди това баща му разказваше, че днес ходи на УНГ, че от нова година тръгна с детето на плуване и го болят постоянно ушите, а тя нищо нередно не е намерила. Седи и вече няма как да отлага повече и реши, че иска да му разкажа как е бил денят ми Simple Smile Обяснявам, че съм работила от вкъщи днес, че имах обеден час за зъболекар и после понеже нямах работа и ми беше скучно и реших да направя един ПИ по математика и че така ме и заварил баща му, идвайки си от лекаря. Реакцията му беше безценна - първо се ококори и после: "И какво, татко сигурно ти каза, че явно друг от семейството  се нуждае от преглед от лекар" Simple Smile
А той пък е със сополи от петък, уж днес по-добре, ама днес го бъзикали в у-ще, че е корона вирус

# 683
  • Мнения: 3 491
И аз знам нивото на класа, затова ми е обяснимо, че изпъква по математика.  Иначе си носи изрядно решени контролни, не е като да не си е заслужил шестицата спрямо изискванията.
Но истината е, че не мога да определя кои са му грешките. Генерално не виждам пропуски в материала, а и всеки път бърка различни задачи. Някои от тях ми е непонятно защо е сбъркал, на него също...
Учителят в школата смята,  че е добре. Казва, че се представя много добре на текущите контроли, домашните са му хубаво написани. Той твърди, че им дава трудни ПИ и затова детето изкарва по-ниски резултати. А и на фона на останалите деца в школата се движи доста ок- има само две деца с по-добри резултати.
Но пък ПИ на "Регалия" не е труден, а и там представянето не е добро....
Но аз толкова не съм притеснена от резултатите по математика, колкото от това, че по БЕЛ учителката сигурно ще му остави петица.  
 Някак си мислех, че ако върже 70-75 точки на НВО по математика и над 85 по БЕЛ, ще има шанс за що годе прилично училище. Но това само при отлични оценки в училище, което вече си е под въпрос с втората петица  за втория срок от днес.

# 684
  • София
  • Мнения: 7 670
Аманда, има достатъчно време за шестица - срокът току-що започна в крайна сметка. Simple Smile

# 685
  • Мнения: 3 491
Дано... Но ми се струва, че просто не може да отговори на изискванията й.

# 686
  • София
  • Мнения: 7 670
Не си спомням дали си писала що за типаж е тази учителка.
В такава ситуация и ако човекът насреща е ОК, бих поговорила, даже съвет по-скоро бих поискала къде са слабите места, на какво трябва да се наблегне.
По принцип не ходя да говоря с учители, но в подобна ситуация бих отишла.
В крайна сметка е важно.

# 687
  • Мнения: 3 491
Кротка жена, приятна. От старото поколение-спомням си я още от моето детство, че беше в училище. От тези, за които писането по литература е най-важно. Предстои й скоро пенсиониране.
Аз виждам слабите места - не умее да разтяга локуми. Навсякъде е написано - още.. На въпроси по произведенията.
Опитвам се да му обясня как да пише, той смята, че това е женско писане.

Последна редакция: пн, 24 фев 2020, 21:06 от Amanda.D

# 688
  • Мнения: 820
Това за пореден път доказва колко оценките от училище са неравностойни Sad
Имам колежка също със седмокласник и нейния син е в квартално ОУ, тя споделя, че домашните + подготовката за другия ден са му не повече от половин час на ден. Специално я питах, защото се депресирам колко много виси над домашните моят син. Сега той и доста блее, споделяла съм, но все пак по математика обикновено са между 20 и 50 задачи от днес за утре. По другите предмети също си учат сериозно. За сравнение тя сподели, че на нейния му писали шестици, защото имал имен ден и завърши срока с пълно 6, а на пробните има около 60 някъде. Може би за това, което се преподава и изпитва, да, наистина да е за 6, но това значи, че пък изобщо тези деца не са подготвени за НВО, защото той ходи и на школа. И знам, че точно преди страници коментирахте за връзката годишна оценка - НВО, но за мен е странно, ако дадено дете изкара 20-30-40 точки на НВО, да е завършило с 6 за годината, както ще е в класа на сина ѝ по нейни думи. Изключвам извънредни случаи като болест или силно притеснение, говоря за стандартния случай.

# 689
  • Мнения: 1 998
Понеже днес ви писах как с рязък саблен удар му прибирам монитора, та сега влизам да ви разкажа какъв разговор имахме. Прибира се от училище към 20ч., питам как мина, нещо интересно, и той ми казва - да, правихме тест по математика. Ако нямам шестица може да ми вземеш монитора Dizzy Face #Съвестномие

Общи условия

Активация на акаунт