СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 11

  • 28 084
  • 835
  •   1
Отговори
# 690
  • софия
  • Мнения: 30 322
Порастват децата, започват да имат отговорност. Не знам дали е хубаво.
Добре си е Мария, ще гушка ново бебе.

# 691
  • Мнения: 7 674
Да, и заради огромното неравноправие в годишните оценки искам трудно нво.
Защо изобщо имаме оценки? Не само заради "науката на тестовете", оценките не дават знания, оценките за мен са вредни за образованието, особено по шестобалтата система.

# 692
  • София
  • Мнения: 7 670
Аз само не разбрах Дикси къде го прибира тоя монитор. Все пак е едричка вещ. 🤣
Аз понеже съм мързелива, прибирам кабели. По-лесно е някак.

# 693
  • Мнения: 1 444
Трудно по критериите на кого? Трябва да могат всички деца да се справят с НВО без да посещават школи или родителите да се правят на преподаватели. Така мисля аз. Все пак НВО не е за напреднали, а общообразователно.

# 694
  • Мнения: 7 674
Решимото с училищна подготовка (без курсове, моето никога не е ходило на курсове по бел или мат) може да бъде и трудно.
Сега е лесно и въпреки това 90% ходят на уроци, а средният резултат потресаващ. Миналата година най-големите губещи бяха от доста знаещите деца.

# 695
  • Мнения: 1 998
Аз само не разбрах Дикси къде го прибира тоя монитор. Все пак е едричка вещ. 🤣
Аз понеже съм мързелива, прибирам кабели. По-лесно е някак.
На един гардероб отгоре го качвам Joy И махам монитора, а не прибирам кабели, защото освобождавам място на задъхващото се бюро. Там едната половина е заета от монитор, клавиатура и други прилежащи аксесоари, а другата от всички учебници и тетрадки "подредени" в купчина. Рафтове и чекмеджета са полупразни.

# 696
  • Мнения: 3 491
А защо знаещите са били губещи? Заради по-ниски оценки в училища с високи изисквания ли?

# 697
  • София
  • Мнения: 3 809
Я да сверя нещо с вас, че почнах да се съмнявам в себе си... Втори признак за еднаквост гласи, че два триъгълника са еднакви ако имат равни страна и прилежащите към нея ъгли в триъгълника, нали? Наборът спори, че е за кои да е два ъгъла с триъгълника. Чета разни определения в нета и започвам да си мисля, че може и той да е прав ама пустото чувство, че аз съм права не ме оставя на мира.

# 698
  • София
  • Мнения: 7 670
На един гардероб отгоре го качвам Joy
Ахах!
Но той може да си свали монитора от гардероба.
Но сигурно не смее? 😁

# 699
  • София
  • Мнения: 9 499
То ако двата ъгъла са равни и третият ще е равен.

# 700
  • Мнения: 7 674
А защо знаещите са били губещи? Заради по-ниски оценки в училища с високи изисквания ли?
Защото и не толкоз знаещите изкараха 100 на нво. Деца, отлични математици, деца, ходещи по състезания, деца с много познания по математика (изкарли над 90 на нво) останаха извън смг. Ако беше трудно нво, само математиците щяха да имат високи точки и щяха да си влезнат на точното за тях място. А тяхната шестица за срока е равна на шестицата на Пешко от Горнонанадолнище, който на нво е бил с 30 и не им дава предимство.

# 701
  • София
  • Мнения: 3 809
То ако двата ъгъла са равни и третият ще е равен.
Ще обърна едно червено, че явно вечерно време не ми е силата в мисленето.

# 702
  • Мнения: 1 444
Решимото с училищна подготовка (без курсове, моето никога не е ходило на курсове по бел или мат) може да бъде и трудно.
Сега е лесно и въпреки това 90% ходят на уроци, а средният резултат потресаващ. Миналата година най-големите губещи бяха от доста знаещите деца.
Щом средният резултат е нисък, значи не е лесно. Разбира се, че има и можещи деца, които ще се справят сами, но честно ли ще е да равняваме всички по тях? Щом дете е изкарало 100 точки на НВО, има ли значение от кое училище идва...

# 703
  • София
  • Мнения: 7 670
Проблемът си е изцяло на СМГ и липсата им на желание да си селектират учениците - знаете ми мнението.
Ужас, ужас, ужас - пишем една през друга за сто различни неща.
Вече си я представих онази фаза, за която говореше Дидева. 😊

# 704
  • Мнения: 3 491
Е как стана ясно, че незнаещи са изкарали 100 точки? По съпоставки с ПИ ли:grinning:?
Някакъв лъч надежда да се появи:grinning:

Общи условия

Активация на акаунт