Прахосмукачка робот- 19

  • 61 603
  • 742
  •   1
Отговори
# 105
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 754
Засега му писах съобщение, не знам достатъчно ли е? Да го изчакам ли да видя какво ще отговори? С диспута по- сериозно ли изглеждат нещата? Голяма разправия, за първи път поръчвам от там, малко ми е неясен реда...Отивам в темата за Алито.

# 106
  • Мнения: 5 973
Евентуално да им пратиш клип с всичко, което и тук си описала? Обикновено са отзивчиви, но опитът ми е с доста по-дребни неща, а и преди да потвърдя, че са получени - т.е. получила съм ги и не отговарят на описанието си - договаряла съм се с тях. Ти като си потвърдила, че всичко е наред, остава единствено добрата им воля, но ако трябва - и диспут ще повдигнеш, там вече Алиекспрес ще съдейства. Но първо пробвай с продавача.

# 107
  • Мнения: 52
Тя може да е потвърдила, че всичко е наред, но мисля, че имат 2 год. гаранция китайските роботчета. Пускай диспут с добавен клип.

# 108
  • Варна
  • Мнения: 1 558
То и за диспута имаше някакъв срок след потвърждение,че е получила робота.Мисля,че беше 15 дни?

# 109
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 754
Имаше възможност за диспут и пуснах. Изпратих снимки, нямаше как снощи пак да го пускам и да се разправям още 1 час с него за да правя клип. Но ако искат ще направя. Всъщност не знам в последствие може ли. Писах и на продавача на съобщение.

# 110
  • София
  • Мнения: 19 253
15 дни след получаване може да се открие диспут. Иначе имат сервизи и в Европа, но за Шаоми
Щом сте с роборок - отивате във ФБ и търсите група ilife xiaomi и други роботи.

# 111
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 754
И днес не мога да извадя контейнера за прах. Предния път се мъчих 100 пъти, накрая излезе. На 101 опит, даже не очаквах. Сега пак не става, заяжда нещо. Тоя робот ще ме побърка! Принципно знам как става, първите няколко пъти нямаше проблем.

# 112
  • Мнения: 547
Вие бяхте с S5 нали?
Без да се опитвам да ви засегна обаче или има нещо сбъркано в робота (и то яко)  или проблема е в "задроботното" устройство. Какво има там да заяжда? Имаме същия робот. То контейнера просто се пуска в отвора и една щракалка щраква. После за да се извади се натиска тази щракалка но то е направено така че пръста на човек сам попада там. Просто няма какво да заяде.

# 113
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 754
Не, не е проблема в мен. Няма как да съм виновна за това, че робота минава върху боклука, заминава и боклука остава. Пределно ми е ясна щракалката. Първите 3 пъти нямаше проблем. Натискам, дърпам, ама не освобождава. Това е.
Аман от величия в тази тема.

Последна редакция: вт, 03 мар 2020, 20:16 от elliee

# 114
  • София
  • Мнения: 268
Счупили сте някоя част най-вероятно, за да заяжда. Няма как, огледайте хубаво контейнера, и там където щраква дали няма нещо, което да пречи. Иначе за другото, явно има проблем, има си гаранция- възползвайте се от нея.

# 115
  • Мнения: 547
Ами просто стотици бройки от този робот и никой няма всичките тези дефекти камо ли наведнъж, добре приемаме че има дефект и нещо не засмуква добре, обаче и не ориентиран бил, и контейнера му заяждал ( това вече е най-странното). В същото време и докачливи.....къде видяхте величия тук. Да може да съм бик по-рязък все пак има разлика между в начина на комуникация между мъжете и жените, но хайде сега.... какво толкова казах....че проблема може да е във вас....ами човек почва да се съмнява. Няколко пъти тук беше посочено да пишете в групата във фейсбук, там може по-лесно да прикачите видео с проблемите.

# 116
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 754
Пиша и там, това забранява ли да пиша тук? Колкото до неориентираността, искате ли картите да видите какви ги е вършил?

# 117
  • Мнения: 1 290
Здравейте,
Ъпдейта на S5 е страхотен, сега е като S6 или S5 max, ама на по-ниска цена.
Ние имахме проблем с робота. Беше се заплел жестоко в една корда. Писахме на продавача/трето лице през Гиърбест/. В крайна сметка, казаха, че ще ни пратят ново колело. За сега чакаме.
Другото, за което искам да похваля роботчето е, че излиза къщата след ремонт. Три дена не беше работил и вчера като приключихме го пуснах. Очарована съм. Няма шанс здрав робот да не може да изчисти ежедневно зацапване. Вероятно има дефект, машинката е уникална.

Последна редакция: ср, 04 мар 2020, 10:05 от Punk_GirL

# 118
  • Мнения: 1 113
Нашето китайче Роборок S6, днес пристигна у дома, довечера ще го разопаковам и ще го изпробвам при първа възможност.

# 119
  • софия
  • Мнения: 25 482
Punk_GirL, много си смела 😊 Аз бих се притеснявала да пускам след ремонт.

Общи условия

Активация на акаунт