Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 22 фев. 2020, 17:44 ч.

Прахосмукачка робот- 19

  • 19 532
  • 411
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 144
Да споделя/ питам и аз за сервиз. Моят Xiaomi 1 поколение в края на миналата година започна да "умира" насред чистенето, без да остави и карта на почистване или сервизно съобщение в апликацията. Налагаше се да го нося ръчно на дока, където се включва, все едно че батерията му се е изтощила преди да стигне до зарядното. Първоначално това ставаше на около 30 минути, но малко по малко времето се съкрати и накрая умираше на по 2-3 метра от дока.
Попрочетохме в Интернет, изключихме възможности като замърсени контакти и останаха два възможни проблема - батерия и дефект в платката. Понеже у дома няма схемотехници, занесохме робота в Брос в началото на февруари.

Обещаха ни да го диагностицират до около 3 дни и да кажат проблема, а ако е батерията - да ни продадат нова. Започна се една одисея... Първо след 5 дни тишина от тяхна страна се обадихме и ни казаха, че единственият им специалист по роботи бил зает с инвентаризация, ще ни се обадят до 1-2 дни. След 3-4 дни пак питахме и пак нещо още тестваха и т.н. - сещате се. Накрая ремонтът се проточи над 3 седмици, след които смениха батерията (дадоха избор за оригинална или не-маркова, избрахме второто). Взехме си робота с гаранция 1 месец. В началото чистеше нормално, през април/началото на май забелязах, че батерията видимо държи по-малко (свършва на около 60 м2 почистване). Отдадох това на качеството на новата батерия, но вчера роботът отново умря насред чистенето. Така че започвам да се питам дали изобщо диагностиката е била правилна, или с новата батерия просто е "умирал" по - късно и реално само са маскирали истинския проблем - по липса на опит или за да ни продадат нещо.

Та моля собствениците на Xiaomi за отзиви дали и къде са намирали професионален сервиз. Аз съм от София и предпочитам да е тук, но опит от цялата страна е добре дошъл.

Прочее, откак метящият робот пак е на линия, съм много по-доволна и от миещия ( Ilife W400). Когато го пусна след измитане, не събира косми и четката му се почиства много по-лесно, което за мен беше основния му минус. Освен това му слагам белина във водата, което е полезно по време на карантина. Ако препаратът не се пени, работи отлично и комбинацията на доброто му миене  с умното измитане на Xiaomi е много удачна. Повече за Ilife W400 съм писала  тук: https://bg-mam.ma/p/1153794/39679261

Последна редакция: вт, 30 юни 2020, 08:24 от Alipazar

# 376
  • Русе
  • Мнения: 5 475
Много искам миещ но усещам, че тоя Ilife не е моя и се спирам  Sad

За сервиз не мога да помогна Sad Дано някой даде насока.

# 377
  • Мнения: 2
Здравейте 😊! Искам да попитам, дали някой от вас има инструкция на български, за прахосмукачката робот   Neato d7?

# 378
  • Мнения: 2 125
Здравейте 😊! Искам да попитам, дали някой от вас има инструкция на български, за прахосмукачката робот   Neato d7?
Миналата седмица написах изчерпателен отговор на вашето писмо, но сте забранили получаването на лични съобщения и нямаше как да го получите. Инструкциите са подробни клипчета показващи всяка стъпка. МАЙ нямаше книжка на български. Не ми се търси кутията за да проверя.

# 379
  • Мнения: 2
Много съжалявам. Не знам какво съм направила, но и сега не успях да се справя с това, да получавам съобщения.

# 380
  • Мнения: 672
Много съжалявам. Не знам какво съм направила, но и сега не успях да се справя с това, да получавам съобщения.
Прочетете тук как
https://bg-mam.ma/p/1068343/37497553

# 381
  • Мнения: 2 676
Горд собственик съм вече на Xiaomi 1c vacuum. Първа проба-тръгна, посъбра боклук, макар,.че някои дребни трошички ги пропусна. Някак леко хаотична ми е. Не си ли прави карта на помещението? Също така не мога да се свържа с нея. Изтеглих приложението, включих бутона за нет, светна, като дам сканиране не я намирам.?.

# 382
  • Мнения: 1 840
И аз върнах лидълскиая робот и чакам Xiaomi Mi Robot vacuum Mop Pro, ще пиша впечатления утре или петък.
За сканирането гледах клипове, че първите пускания си прави карта, затова сигурно ти се струва хаотичен.

# 383
  • Мнения: 144
Много искам миещ но усещам, че тоя Ilife не е моя и се спирам  Sad

W400 наистина е доста полезен, но не е супер върховен. Мисля, че ако се продава добре, Ilife може да пуснат и подобрена версия - тогава ще е твой ред да пишеш отзиви Grinning .

# 384
  • Мнения: 156
Здравейте отново.Миналата седмица бях рисала че съм се спряла на Roomba 980 и бях на крачка да я поръчам от Емаг-понеже там беше на рромация 999 лв.В същия ден получих обаждане от Топ шоп,където имам сребърна карта премиум и честичко ми звънят за разни офертички!Таааааа все едно са знаели ,че искам да си купя прахосмукачка робот!Предложиха ми техния РОБУС РОБОТ!Момичета взех го веднага.Цената му за мен е 650лв.Това,което ме накара да го заменя с Roomba беше 4 години пълна гаранция и освен че чисти също и мие.....Вече 1 седмица го ползвам МНОГО СЪМ ДОВОЛНА!

# 385
  • Мнения: 2 676
Тези от вас с Xiaomi, как я програмирате да мие?

# 386
  • Мнения: 32
Ако се сложи приставката за миене (контейнер за вода + моп) - прахосмуче и мие едмовременно. Ако се махне приставката - само прахосмуче.
Моделът S5 Max има и опция "no mop zone", което е полезно ако трябва да се измие  помещение с килим (на картата отбелязваш къде е килима и роботът ще измие всичко без килима)

# 387
  • Мнения: 2 676
Нашата е друг модел, значи ще мие и килима. А така се зарадвах на тази опция.

# 388
  • Мнения: 1 160
Аз имам Xiaomi s50 май второ поколение се води От около 3 месеца, та въпросът ми е има дни в които не го пускам и отново си стои на дока. Това редно ли е да се остави нон стоп да се зарежда, относно батерията питам. И тези от вас които имат Xiaomi за колко време/години се скапва батерията?

# 389
  • софия
  • Мнения: 11 465
Всеки робот трябва да стои включен на станцията за зареждане постоянно, независимо дали всеки ден чисти или не.

Общи условия

Активация на акаунт