Звъннах на Лидл - било външна фирма, бла-бла. Помолих за име и номер на сервиза, който обслужва този уред - 02/817-10-10 е номера.
Звъннах и там - извършват само гаранционно обслужване. Извънгаранционно-не. Нямат никакви резервни части и консумативи. При възникване на проблем с уреда-пращали направо нов. Попитах - значи щом не отремонтирате, остават другите две опции - замяна с нов или връщане на парите?-за парите не можела да потвърди....хмм.
По принцип знам, че е незаконно да се предлага продукт, за който не могат да осигурят резервни части и консумативи. Те са дистрибутори казаха, значи са в нарушение на закона.
Последно се разбрахме да ми върне обаждане, а аз да им пиша на мейл, че искам сега да си закупя резервни филтри - да ми кажат цена, срок и т.н.
Общо взето - съмнителна работа. Не препоръчвам само заради тези неуредици.
Ако мога да си взема сега филтри / били безплатни в гаранционния срок, уж/, ще си взема.