WIZZ AIR - 37

  • 54 356
  • 820
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 481
Днес ми канселираха полета за Лондон за 13.04. Очакваше се.

# 226
  • Мнения: 15
Така, върнали са ми 120% по уиз кредит. КАкво да предприема сега, за да ми върнат 100% по карта?
Здравейте, ако сте избрали опция връщане на 120% в уизкредит,  не може впоследствие да ви върнат 100% по картата, но избора трябва да го направите чрез уизпрофила ви, а не чрез мейла.  Поне при мен беше така. Аз избрах връщане на 120% в уизкредит и сумата почти веднага беше налична в профила ми.

# 227
  • София
  • Мнения: 12 345
В сегашната ситуация възстановяват автоматично 120% в профила, след време идва нов е-мейл, с който дават шанс на клиентите да поискат връщане на парите към КК.

Първият е-мейл получих в понеделник или вторник, вторият дойде вчера.
Няма да искам да ми връщат пари. Предпочитам да им оставя парите, за да имат шанс да оцелеят.
Не ми е проблем да им оставя да оперират с моите 250 лв.

Букинг също ми възстановиха предплатената сума за настаняване. Нямах опция за безлатно анулиране.

Изключително коректни са. Заслужават да им помогна с каквото мога.

# 228
  • Мнения: X
В сегашната ситуация възстановяват автоматично 120% в профила, след време идва нов е-мейл, с който дават шанс на клиентите да поискат връщане на парите към КК.

Първият е-мейл получих в понеделник или вторник, вторият дойде вчера.
Няма да искам да ми връщат пари. Предпочитам да им оставя парите, за да имат шанс да оцелеят.
Не ми е проблем да им оставя да оперират с моите 250 лв.

Букинг също ми възстановиха предплатената сума за настаняване. Нямах опция за безлатно анулиране.

Изключително коректни са. Заслужават да им помогна с каквото мога.
Коректни са в ситуация, в която те самите са канселирали полета и нямат друг избор.

# 229
  • Мнения: 2 615
Няма да искам да ми връщат пари. Предпочитам да им оставя парите, за да имат шанс да оцелеят.
Не ми е проблем да им оставя да оперират с моите 250 лв....
Изключително коректни са. Заслужават да им помогна с каквото мога.

Напълно подкрепям. И аз постъпих така. Надявам се да оцелеят!

# 230
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
И аз горя с малка сума, но няма да я претендирам. Поздрави и бърза нормализация на всички!

# 231
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 521
Така, върнали са ми 120% по уиз кредит. КАкво да предприема сега, за да ми върнат 100% по карта?
Здравейте, ако сте избрали опция връщане на 120% в уизкредит,  не може впоследствие да ви върнат 100% по картата, но избора трябва да го направите чрез уизпрофила ви, а не чрез мейла.  Поне при мен беше така. Аз избрах връщане на 120% в уизкредит и сумата почти веднага беше налична в профила ми.

Не съм избирала никаква опция. Получих мейл за отказан полет, после втори мейл с фактура за върнати 120%. Аз не съм избирала нищо! Сумата я виждам в уиз кредит.
Обаче рано тази сутрин имам още един мейл, с посочени стъпки към връщане на пари по картата. Попълних данните на картодържателя, IBAN и пр. данни. Изписа ми, че заявлението е пратено и може да отнеме до над 60 дни.
Така че- начин има!

# 232
  • Мнения: 15
Така, върнали са ми 120% по уиз кредит. КАкво да предприема сега, за да ми върнат 100% по карта?
Здравейте, ако сте избрали опция връщане на 120% в уизкредит,  не може впоследствие да ви върнат 100% по картата, но избора трябва да го направите чрез уизпрофила ви, а не чрез мейла.  Поне при мен беше така. Аз избрах връщане на 120% в уизкредит и сумата почти веднага беше налична в профила ми.

Не съм избирала никаква опция. Получих мейл за отказан полет, после втори мейл с фактура за върнати 120%. Аз не съм избирала нищо! Сумата я виждам в уиз кредит.
Обаче рано тази сутрин имам още един мейл, с посочени стъпки към връщане на пари по картата. Попълних данните на картодържателя, IBAN и пр. данни. Изписа ми, че заявлението е пратено и може да отнеме до над 60 дни.
Така че- начин има!
Да, разбира се, явно не сте ме разбрали.От вас зависи какво ще изберете, но опцията трябва да се избере от профила виси, а ненрез чрез прикачените възможности от получения мейл. Явно вече сте го направила! Успех!

# 233
  • Мнения: 3
Здравейте, при направата на резервация си закупих и услугата WIZZ Flex. Можете ли да дадете отзиви за нея? Имам полет на 01.04 за Лондон, който още не е отменен, но ситуацията се развива доста динамично и не ми се рискува с пътуването. Ако си отменя резервацията с тази услуга пак ли ще трябва да заплатя такса?

# 234
  • Мнения: 441
Здравейте,
живеем в Швейцария и очаквахме свекър и свекърва ми на гости, трябваше да пътуват на 24.03.2020 но предполагам сте чули по новини, че границата на Швейцария е затворена, проспускат само граждни и такива с разрешително за пребиваване, съответно те нямат нито едното, но уийз еър, няма да отменят полета и не могат да им върнат парите, защото “едва ли не те се отказват по собствено желание”, което не е вярно, те искат да пътуват, но законово не може, ще кацнат и стигнат до паспорт контрол и какво правим?! Как се процедира в такива случаи?? Благодаря ви!

# 235
  • Мнения: 25
Здравейте.. знате ли дали полетите от Лутън до Бургас се изпълняват и дали има отменени?

# 236
  • Мнения: 377
Здравейте,
живеем в Швейцария и очаквахме свекър и свекърва ми на гости, трябваше да пътуват на 24.03.2020 но предполагам сте чули по новини, че границата на Швейцария е затворена, проспускат само граждни и такива с разрешително за пребиваване, съответно те нямат нито едното, но уийз еър, няма да отменят полета и не могат да им върнат парите, защото “едва ли не те се отказват по собствено желание”, което не е вярно, те искат да пътуват, но законово не може, ще кацнат и стигнат до паспорт контрол и какво правим?! Как се процедира в такива случаи?? Благодаря ви!
Да се обадят по телефона и да кажат,че искат да им се върнат парите,защото границата е затворена,а полети има.

# 237
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 143
Скрит текст:
Здравейте,
живеем в Швейцария и очаквахме свекър и свекърва ми на гости, трябваше да пътуват на 24.03.2020 но предполагам сте чули по новини, че границата на Швейцария е затворена, проспускат само граждни и такива с разрешително за пребиваване, съответно те нямат нито едното, но уийз еър, няма да отменят полета и не могат да им върнат парите, защото “едва ли не те се отказват по собствено желание”, което не е вярно, те искат да пътуват, но законово не може, ще кацнат и стигнат до паспорт контрол и какво правим?! Как се процедира в такива случаи?? Благодаря ви!
Да се обадят по телефона и да кажат,че искат да им се върнат парите,защото границата е затворена,а полети има.
Този телефон ли да ползваме... и при мен е сходен случая... Неимпулсен телефон: 024928367?!?

# 238
  • Мнения: 441
Всички телефони още след обяваването на кризата не работят, на мейл никой не отговаря. Пускат си им мейл, че полет има и ако искат да летят, но те няма как да влезнат след пспорт контрол при всяко положение.. Да се пише до защита на потребителите? Как мислите, това е несериозно! Да опитваш да се справиш с кризата на гърба на другите, билетите са по около 40лв за отиване и веъщане, но имат приорити, куфари и билетите стават над 220лв .. Билетите са купени преди повече от 3 месеца.. Приемам всякакви съвети, как да процедираме???

# 239
  • Мнения: 224
Здравейте.. знате ли дали полетите от Лутън до Бургас се изпълняват и дали има отменени?

Тук можете да погледнете актуална информация от летището - https://burgas-airport.bg/flights/departures Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт