Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 март 2020, 15:02 ч.

WIZZ AIR - 37

  • 47 867
  • 820
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 58
Здравейте, извинявам се ако е писано, възможно ли е да имам претенции за връщане на пари, но полета не е отменен. Полета е до Париж утре, но човека няма да пътува защото събитието заради което отиваше e отменено, пък няма други планове и всичко е затворено в Париж за да се ходи на разходка ...

# 46
  • Sofia
  • Мнения: 3 586
Ние на 11 март получихме съобщение,че полетът ни на 9 март е бил анулиран. До последно ни искаха чекиране. Сега ни искат чекиране на обратен за утре. Сигурно обаче и той е отменен.ще чакаме.
Какво чакате? Проверете разписанието на Уиз.
Ще ви върнат ли парите за анулирания полет, който вече е минал?
Не ни предлагат още варианти за връщане от анулирания полет. Пише нещо от рода да чакаме. За полета сме плащали с ваучер, не знам дали ще предложат връщане на пари. Явно съобщенията идват с някакво закъснение.

# 47
  • sf
  • Мнения: 6 634
Здравейте, извинявам се ако е писано, възможно ли е да имам претенции за връщане на пари, но полета не е отменен. Полета е до Париж утре, но човека няма да пътува защото събитието заради което отиваше e отменено, пък няма други планове и всичко е затворено в Париж за да се ходи на разходка ...
За съжаление не.

# 48
  • Мнения: 8
Вчера получих мейл, че полетите (които бяха променяни 2 пъти досега) на 3-и и 6-и април са отменени и че парите ми ще бъдат на 120% възстановени в Уиз профила ми. Обаче, нещо не излизат. Възстановени са без сумата за членство и още нещо. Знаете ли какво друго удържат? Сумата е малка - ок. 30 лв., не ми е проблем, просто ми е интересно.

Също така, в мейла и в профила е посочено, че кредитите важат в рамките на 2 години.

Здарвейте,
Имам полет до Милано на 03.04. - анулиран е. Подала съм заявка за връщане на парите, но нямам отговор. Въпросът ми е на вас след колко време ви отговориха? Благодаря предварително.

# 49
  • София
  • Мнения: 839
Вчера получих мейл, че полетите (които бяха променяни 2 пъти досега) на 3-и и 6-и април са отменени и че парите ми ще бъдат на 120% възстановени в Уиз профила ми. Обаче, нещо не излизат. Възстановени са без сумата за членство и още нещо. Знаете ли какво друго удържат? Сумата е малка - ок. 30 лв., не ми е проблем, просто ми е интересно.

Също така, в мейла и в профила е посочено, че кредитите важат в рамките на 2 години.

Здарвейте,
Имам полет до Милано на 03.04. - анулиран е. Подала съм заявка за връщане на парите, но нямам отговор. Въпросът ми е на вас след колко време ви отговориха? Благодаря предварително.

Имейли за самата промяна получавам от 26.02. Вчера получих мейл за анулиран профил и че парите ще ми бъдат преведени като кредит в профила ми. Днес бяха налични.

В мейла за анулация, също така ме уведомяват, че ако си ги искам по сметка, до 2 седмици ще ми пратят указания как да се случи това. От там на сетне тече и друг срок.

# 50
  • Мнения: 1
Здравейте. На 22.03 ми предстоеше пътуване и се чудех, дали, предвид ситуацията, има шанс да ми върнат парите. Свързах се с оператор, който ми обясни, че пари се връщат, само ако получа имейл, че полетът ми е отменен. Такъв имейл не получих, така че ми изгарят билетите. Но - здраве да е😊

# 51
  • Германия
  • Мнения: 7 452
Изчакай, не се знае какво ще се случи дотогава. Напр. Летище Братислава ще бъде затворено на 13. март от 7ч. и има куп отменени полети. Ако се случи същото при вас, ще си върнете парите.

# 52
  • Мнения: 2 018
Здравейте. На 22.03 ми предстоеше пътуване и се чудех, дали, предвид ситуацията, има шанс да ми върнат парите. Свързах се с оператор, който ми обясни, че пари се връщат, само ако получа имейл, че полетът ми е отменен. Такъв имейл не получих, така че ми изгарят билетите. Но - здраве да е😊

Може да отменят полета и без имейл, до 22 има много време да го получите

# 53
  • Мнения: 652
Здравейте,
Миналия петък , след промяна на часа на заминаване на полет до Лисабон на 07.04, избрах опцията за възстановяване на сумата по сметка. В рамките на тази седмица не получих нито сумата, нито нова информация по въпроса. Резервацията ми е все още активна и със статус "потвърдена"  в Wizz профила ми. При натискане на опцията за възстановяване на сумата излизат следните опции:



При избор на "възстанновяване на сумата в брой" изписва съобщение, приканващо да се обадя на кол центъра на Wizz. Някой с опит при подобна ситуация ? Какво правя сега? Звъня им и се разправям?

# 54
  • Мнения: 523
Защо трябва да се разправяш? Просто се обади и обясни ситуацията.

# 55
  • София
  • Мнения: 741
Защо трябва да се разправяш? Просто се обади и обясни ситуацията.
И имай впредвид, че телефона на Уиз е импулсен:)

# 56
  • Мнения: 652
Защото, доколкото разбирам, това е стандартна ситуация, при която след промяна на условията от тяхна страна, имам право на възстановяване на сумата. Процес, който би трябвало да е автоматизиран. Исках да разбера дали и на други се е случвало, при избор на тази опция, изборът им да не бива зачетен от системата на Wizz. А и в тази тема съм чела доста истории за обаждания  до кол центъра им за невероятни суми.

# 57
  • Мнения: 79
maq-mi  и аз съм в същата ситуация, приканват ме да се чекирам.. Избрах връщане на парите на 01.03 - все още няма резултат, а полета е довечера и стои активен. Във фейсбук страницата им четох подобни случаи от Уиз обясняват, че им трябва повече време за обработка предвид ситуацията.

# 58
  • Мнения: 1 024
Защо трябва да се разправяш? Просто се обади и обясни ситуацията.
И имай впредвид, че телефона на Уиз е импулсен:)
Обадете се най-добре. При мен възстановяването на сумата по единия от полетите не беше отразена, щях да изгоря с нея.

# 59
  • Стара Загора
  • Мнения: 72
Защо трябва да се разправяш? Просто се обади и обясни ситуацията.

Свързахме се с кол центъра на WIZZ на летище София и от там момичето нищо не можа да ни обясни , защото по нейни думи и те нямат реална визия за случващото се  . . .  Полета ни е на 12.05. София - Милано и стои като активен без опция за анулиране . При неколкократния въпрос от нас има ли го този полет , момичето отговори - НЕ !!!  Питаме я защо не е канселиран полета , тя мънка и казва политика на фирмата  !!! Каква ти политика бе , до кога ще ни държите в неведение ???  Отменяте и връщате парите и всеки да си прави планове занапред !  Имаме и полет от Милано - Фаро /Португалия / с RYANAIR  същият ден и те мълчат като бити ........ !  Всеки изчаква , ама времето лети а имаме и хотели , кола под наем и т.н. Нали трябва и там да реагираме , а не само за полетите !!! Току що и извънредно положение в България от днес до 13.04.2020 .

Последна редакция: пт, 13 мар 2020, 11:34 от mkolev66

Общи условия

Активация на акаунт