WIZZ AIR - 37

  • 54 423
  • 820
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 2 009
На 08.03. ми беше анулиран полет до Бергамо за 13.03. Поисках връщане на сумата по сметка. Нищо не се случи, въпреки че имах имейл за анулирането. Полетът си седеше активен, но пренасочен до Лутън. Днес пак опитах да поискам връщане по сметка и въпреки че тази опция избрах, сега виждам че сумата ми е върната в Уиз кредит и полетът вече го няма.

# 61
  • Стара Загора
  • Мнения: 80
На 08.03. ми беше анулиран полет до Бергамо за 13.03. Поисках връщане на сумата по сметка. Нищо не се случи, въпреки че имах имейл за анулирането. Полетът си седеше активен, но пренасочен до Лутън. Днес пак опитах да поискам връщане по сметка и въпреки че тази опция избрах, сега виждам че сумата ми е върната в Уиз кредит и полетът вече го няма.


Когато отмяната се прави по - малко от 14 дни от датата на полета и е по вина на компанията , не са ли длъжни да ви компенсират финансово ?

# 62
  • Мнения: 6 375
На 08.03. ми беше анулиран полет до Бергамо за 13.03. Поисках връщане на сумата по сметка. Нищо не се случи, въпреки че имах имейл за анулирането. Полетът си седеше активен, но пренасочен до Лутън. Днес пак опитах да поискам връщане по сметка и въпреки че тази опция избрах, сега виждам че сумата ми е върната в Уиз кредит и полетът вече го няма.


Когато отмяната се прави по - малко от 14 дни от датата на полета и е по вина на компанията , не са ли длъжни да ви компенсират финансово ?

Длъжни са, ако отмяната е по вина на компанията, а не извънредни обстоятелства

# 63
  • столицата
  • Мнения: 4 522
Според мен, точно затова до последно се опитват да не отлагат полети.

# 64
  • Стара Загора
  • Мнения: 80
Според мен, точно затова до последно се опитват да не отлагат полети.

Точно , ще обявят извънредни обстоятелства и ще върнат парите за самолетните билети !!! А ние да го мислим с хотелите . . .  пет дни преди настаняването ! Много некоректно от тяхна страна . Билетите може да са голямо перо в една екскурзия , но хотелите и кола под наем двойно по-голямо . . .

# 65
  • Мнения: 5 623
Здравейте,сигурно се е обсъждало вече,но не ми се е случвало да го правя.Вчера се върнах  от седмичен престой в БГ болна.Лекувам се сега,обаче имам билети за великденската ваканция на детето.Отиване на 2 април и връщане на 13 април.Виждам днес, Външно е обявило Нидерландия с цифра 2.
Аз  май и не искам да летя с детето в такава ситуация.
Къде ,как и дали е възможно да откажа полетите и да ми бъдат върнати парите

# 66
  • Мнения: 6 375
Според мен, точно затова до последно се опитват да не отлагат полети.

Точно , ще обявят извънредни обстоятелства и ще върнат парите за самолетните билети !!! А ние да го мислим с хотелите . . .  пет дни преди настаняването ! Много некоректно от тяхна страна . Билетите може да са голямо перо в една екскурзия , но хотелите и кола под наем двойно по-голямо . . .

Винаги има хотели без такса за отмяна, понякога малко по-скъпи
Има и застраховки
Не виждам как авиокомпанията ще носи отговорност за хотелите, които сте резервирали съвсем отделно, да не говорим при положение, че има извънредни ситуации и затваряне на граници, а не по вина на авиокомпанията

знам, че може да загубим пари, но бъдете малко реалисти

# 67
  • София
  • Мнения: 35 274
Питайте хотела. Днес се разбрахме с нашия (в Париж) да ни отблокират парите, никакви проблеми не са правили, а по принцип в общите им условия пишеше, че пари не връщат.

# 68
  • Мнения: 9
Здравейте,
и аз съм в очакване за Нидерландия как ще се развият нещата. Имам резервация за 02 април за Айндховен. Ако някой има информация моля да пише.

А за хотелите и аз потвърждавам, връщат пари без проблеми. От Холандия при платено 100%, собствениците на хотела се съгласиха и ми върнаха парите. Резервацията беше през booking.com

# 69
  • София
  • Мнения: 14
И ние имаме проблем с хотела. Щяхме да пътуваме на 17 март в Германия за 5 нощувки - билетите ги преживяхме, че ще изгорят, но хотела... Към кого да се обърна, ако не искат да ни връщат парите от резервиран хотел през Booking в Германия?

# 70
  • Мнения: 709
Според мен отдавна беше ясно, че нещата отиват към пандемия, така че не е било нужно да се чака реакцията на авиокомпанията, която съвсем логично се опитва да ограничи щетите за нея. Можело е да канселирате нощувките по-рано.

# 71
  • София
  • Мнения: 12 345
И ние имаме проблем с хотела. Щяхме да пътуваме на 17 март в Германия за 5 нощувки - билетите ги преживяхме, че ще изгорят, но хотела... Към кого да се обърна, ако не искат да ни връщат парите от резервиран хотел през Booking в Германия?

Аз писах директно до хотела в Барселона, отказаха да ми върнат парите (разбираемо), но ми предложиха да ползвам предплатената сума в рамките на 1 година.

# 72
  • столицата
  • Мнения: 4 522
Това също е някакъв компромисен вариант.

# 73
  • София
  • Мнения: 13 341
Според мен, точно затова до последно се опитват да не отлагат полети.

Точно , ще обявят извънредни обстоятелства и ще върнат парите за самолетните билети !!! А ние да го мислим с хотелите . . .  пет дни преди настаняването ! Много некоректно от тяхна страна . Билетите може да са голямо перо в една екскурзия , но хотелите и кола под наем двойно по-голямо . . .
Смятам, че прекаляваш, по общи условия дори при отмяна не по тяхна вина не дължат обезщетение, така че за момента връщат доста пари.
А каквото и перо да е за теб, е предвиден разход, просто няма да отидеш, докато те фалират и се опитват да се измъкнат от фалит. Кога ще обявят отмяна на полетите 100% зависи и от техните кредити, които да взели, за да се возим в нови самолети и да е сигурно.

И да, имам пътуване за много голяма сума и то преди твоето и от нискотарифните се държат доста прилично, ние сме с Търкиш и няма вариант за връщане на пари, за круиза също нямаме инфо, а това са световни компании. Който иска сигурност, си плаща застраховка, ама от тези скъпите, че и евтините не важат при пандемия.

# 74
  • Мнения: 1 550
Аз също смятам, че Wizz в тази ситуация, се държат доста адекватно и коректно!

Общи условия

Активация на акаунт