Ryanair - 17

  • 47 689
  • 752
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 564
По телефона .
или ползвай чата.

Последна редакция: ср, 15 юли 2020, 01:32 от AnMary

# 586
  • Milano
  • Мнения: 3 658
Пиша го и тук:

От 26.06.2020 Гражданска авиация забранява големият ръчен багаж на борда на полети в, от и за Италия. Такъв се разрешава само при полети, при които се спазва социална дистанция.
В противен случаи всичко отива в багажното.
Разрешават се раници, чанти и т.н., които могат да се сложат под седалката.

https://www.repubblica.it/cronaca/2020/06/26/news/coronavirus_en … ource=AWI_DISPLAY

От утре отпада забраната.

# 587
  • Мнения: X
Днес по обяд им писах в чата, че са пропуснали да ми върнат пари за полет края на март - ранен следобяд ми преведоха сумата по пейпал (така е и платено). Явно връщат, ако нахалства човек... Иначе - не. Joy

# 588
  • Мнения: 7 870
Този чат не беше ли робот?
Във фейсбук или на сайта?

# 589
  • Мнения: X
Този чат не беше ли робот?
Във фейсбук или на сайта?

Робот е, за това го търся през гугъл като линк и пропускам робота. Пиша ryanair livechat и търся нещо, което прилича на може би чат - това е, в което влизам -
Ryanair LiveChatcdn.livechatinc.com › ryanair
Diese Seite übersetzen
Ryanair LiveChat.

Чаках около 15 минути на опашката, за да се свържа.

Скрит текст:
Според мен става и от линка - това е за английски език - https://cdn.livechatinc.com/ryanair?lang=en . Въвеждам всички данни и на основание за контакт, избирам Other. Като се включи, ще разбере какво искам - по номера на полета е лесно да се ориентират за какво става въпрос.

# 590
  • Мнения: 7 870
Благодаря!
И това ще се пробва. 😀

# 591
  • Мнения: 492
Така, понеже вече имат да ми връщат пари за 3 полета и писах къде ли не - във фейсбук, опитвах много пъти да се свържа с чата, оплакване писах в сайта им и нищо, преди месец реших да оспорвам транзакцията за първия канселиран полет, който беше през март. Написах онлайн жалба до банката от която е издадена картата ми. От банката отговориха, че ще се свържат с Раян и да чакам отговор до 1 месец. Днес реших да пробвам и се свързах с чата на Раян след около 15 мин (о, чудо) и оттам ми отговориха, че поради подадено искане от страна на обслужващата ме банка, парите вече са наредени по сметката ми и ще ги получа до няколко дни Simple Smile
Сега чакам да видим дали ще видя до няколко дни парите в сметката си.
Ако стане, ще изчакам Раян още малко да видим дали нямам да ми върнат сами парите за другите два полета. Ако ли не, ще пускам пак жалба за оспорване на транзакцията към банката ми и така...

# 592
  • España
  • Мнения: 1 194
Преди малко се свързах с чата . Стана доста бързо! Обясних , че никога не съм искала ваучъри ( за 2 резервации) и , че предпочитам да ми върнат парите. Сега остава да чакам....

# 593
  • Мнения: 4 127
Да се похваля. Получих Refund за полети 18-21 май

# 594
  • Мнения: 7 870
Сега и аз проверих и ура Simple Smile и моите пари са в сметката (виртуална , от която бях платила).
Бяха за 05.05.

Допълвам, че преди 8 дни съм имала мейл,но съм го проспала:

Цитат
Dear Customer,

We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is EUR 139.96

Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.

Yours sincerely,

Последна редакция: ср, 22 юли 2020, 22:06 от pepel_ot_rozi

# 595
  • Мнения: 453
Така, понеже вече имат да ми връщат пари за 3 полета и писах къде ли не - във фейсбук, опитвах много пъти да се свържа с чата, оплакване писах в сайта им и нищо, преди месец реших да оспорвам транзакцията за първия канселиран полет, който беше през март. Написах онлайн жалба до банката от която е издадена картата ми. От банката отговориха, че ще се свържат с Раян и да чакам отговор до 1 месец. Днес реших да пробвам и се свързах с чата на Раян след около 15 мин (о, чудо) и оттам ми отговориха, че поради подадено искане от страна на обслужващата ме банка, парите вече са наредени по сметката ми и ще ги получа до няколко дни Simple Smile
Сега чакам да видим дали ще видя до няколко дни парите в сметката си.
Ако стане, ще изчакам Раян още малко да видим дали нямам да ми върнат сами парите за другите два полета. Ако ли не, ще пускам пак жалба за оспорване на транзакцията към банката ми и така...
Каква е банковата такса за рекламацията?
При мен същественият проблем е, че вече липсват резервациите в  профила ми. Добре, че поне в в движението по банковата сметка имам датите, сумите и кодовете за резервация, както и в мейла.

Последна редакция: чт, 23 юли 2020, 09:39 от ~Ния~~~

# 596
  • España
  • Мнения: 1 194
Сега и аз проверих и ура Simple Smile и моите пари са в сметката (виртуална , от която бях платила).
Бяха за 05.05.

Допълвам, че преди 8 дни съм имала мейл,но съм го проспала:

Цитат
Dear Customer,

We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is EUR 139.96

Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.

Yours sincerely,

Моите резервации бяха за 06.04 и 11.04 . Минах по цялата процедура , стигнах до ваучерите , дето важели 1 година , които , след това , ако не са използвани , щели да върнат парите. Писах, още като ги получих, че не ги искам , ноооо....отговор не последва! Бях се примирила, че пари ще видя чак след година!!!!!Преди десетина дни , тук в темата една потребителка беше постнала лайф-чат на компанията ( за което съм мнооого благодарна 💐)! Свързах се сравнително бързо и си поисках парите! Първо за едната резервация, после за другата и получих 2 писма, като горните. Сега чакам да ми преведат парите!

# 597
  • Мнения: 163
Моите резервации бяха за края на април. Сега и аз след разговор в чата и писмо си чакам парите....

# 598
  • Мнения: 2 673
Здравейте! Много се извинявам за въпроса, който не е за тук,
но не мога да намеря никъде инфо в сайта на авиокомпанията.
Ще пътувам с чартър на украинските авиолинии на SkyUp Airlines.
Не виждам как да се чекираме, имаме регистрация, нищо активно няма,
нито линковете, които получихме на имейл водят до линк за чекиране,
не знаем какво да правим, а няма време.
Дали само на летището не се извършва, ако някой знае, моля да сподели. Благодаря! Hug

# 599
  • Мнения: X
Здравейте! Много се извинявам за въпроса, който не е за тук,
но не мога да намеря никъде инфо в сайта на авиокомпанията.
Ще пътувам с чартър на украинските авиолинии на SkyUp Airlines.
Не виждам как да се чекираме, имаме регистрация, нищо активно няма,
нито линковете, които получихме на имейл водят до линк за чекиране,
не знаем какво да правим, а няма време.
Дали само на летището не се извършва, ако някой знае, моля да сподели. Благодаря! Hug

Инфо ще намерите в сайта : https://skyup.aero/en/rules , от колоната в ляво, търсите CHECK-IN FOR PASSENGERS AND BAGGAGE REGISTRATION (10 от горе на долу)

Общи условия

Активация на акаунт