Промоции на книги - тема 7

  • 61 720
  • 770
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 2 169

Не да се занимавам с чатове, обяснения,  пакетиране, обратно връщане за моя сметка, а вина нямам, никаква. И въобще да си губя времето, при голяма сума платена поръчка.

Това болднатото не е вярно за озон. Три пъти съм връщла дефекти стоки, една от тях два пъти и никога нищо не съм плащала. За две минути в чат сме се разбирали и съм връщала от офис на куриер.
И за да не е само за този сайт да похваля и Еднорог. Вече прочетох част от поръчаните неща и съм доволна и от качеството на книгите (хартия, неразпадащи се коли, няма правописни грешки...). Това с правописните грешки е доста дразнещо особено от големите издателства.
Тази книга ми беше много интересна и я препоръчвам:
https://ednorog.com/collections/all/products/product-94

# 76
  • Мнения: X
Промоцията на Колибри според мен е до края на извънредното положение - 13 май. Няма дата, но са го наименували Извънредно намаление.
Благодаря, и според мен така, но исках да си сверя часовника.

# 77
  • Мнения: 3 750
Скрит текст:


Не да се занимавам с чатове, обяснения,  пакетиране, обратно връщане за моя сметка, а вина нямам, никаква. И въобще да си губя времето, при голяма сума платена поръчка.


Това болднатото не е вярно за озон. Три пъти съм връщла дефекти стоки, една от тях два пъти и никога нищо не съм плащала. За две минути в чат сме се разбирали и съм връщала от офис на куриер.

Ето го мейла от ozone, където си пише за кого са разходите по връщане на продукт.
Платих 8,20 лв. за това, че връщам продукт по вина, не знам чия, не и моя.

# 78
  • Мнения: 75 308
Щефи...това е правото на отзив/връщане в 14 дневен срок. При него ТИ плащаш връщането. Наса е по закон.

Рекламацията е друго и при нея ТЕ поемат разходите за връщането. Отново по закон.

Не сте се доразбрали нещо.
Бланката за рекламация е друга от тази за връщането в 14-дневният срок.

Ако не си ги върнала още, се свържи с тях и ЯСНО кажи че правиш рекламация !

Последна редакция: сб, 09 май 2020, 17:59 от teta75

# 79
  • Мнения: 3 750
Не, никога не съм връщала, последната ми поръчка е за 368 лв., много неприятно ми стана
Изпратих продуктите вече.

# 80
  • Мнения: 15 960
Пиши им и се разберете, не е късно и трябва да ти върнат тези пари в сметката, и ще ти ги приспаднат от следващата поръчка.

# 81
  • Варна
  • Мнения: 25 813
А те разбраха ли, че правиш рекламация?

# 82
  • Мнения: 75 308
Щефи, ето ти за рекламацията - от сайта на Озон, раздел Общи условия


Ти си направила право на отказ от договор, сключен от разстояние - вижда се по мейла на който си писала - той е за правото на отказ, пише го ясно в общите условия на сайта.


https://www.ozone.bg/terms/
Трябваше да попиташ тук преди да подаваш каквото и да било до Озон. В случая грешката е твоя.
Не е срамно да не знаеш нещо, аз също не знам някои неща. Но е редно да попиташ /да се консуртираш ако не си сигурен.

В случая няма какво да се направи. Вече е късно.

Четете си общите условия за да няма изненади. ☺

# 83
  • Мнения: 3 750
Офф, не съм си и представяла, че ще ми  се падне това с  лошо съхранявани книги. Веднъж попадне ли влага, вонята на  мухъл няма махане, вероятно вината не и точно тяхна.

Описах какъв точно е проблема,  казаха ми как да постъпя с връщането.
Както и да е. Ако преценят ще ми приспаднат парите по транспорт обратно.
Не искам замяна на книгите,  страх ме е да ми пращат същото.

# 84
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 854
Мисля, че е правилно да се напише "печатни грешки", а не "правописни".

# 85
  • Мнения: 15 960
Щефи, ти за всеки случай им пиши, защото ако ти не си била запозната с условията, служителите, с които си комуникирала  много ясно са разбрали, че става въпрос за рекламация, но не са те насочили към правилното място.

# 86
  • София
  • Мнения: 2 169
Мисля, че е правилно да се напише "печатни грешки", а не "правописни".

Аз под печатни грешки разбирам някоя изядена буква, интервал, натиснат съседен клавиш на буквата, която си искал да напишеш. В случая говорех за правописни грешки, които някой неграмотник е направил многократно в книгата и явно не е имало редактор. Сещам се за думата експлоАдирам, която беше написана по този начин поне 20 пъти (книгата е "Шадоус Фол" на изателство Изток-Запад). Между другото точно това издателство има много други подобни издънки и избягвам да купувам от тях.

# 87
  • Мнения: 75 308
Щефи, ти за всеки случай им пиши, защото ако ти не си била запозната с условията, служителите, с които си комуникирала  много ясно са разбрали, че става въпрос за рекламация, но не са те насочили към правилното място.

И на мен ми се струва че от Озон са я подвели - или от незнание, или умишлено за да не плащат те.

Но щом Щефи не иска да й пращат отново същите книги, е по-добре че ги е върнала чрез отказ от сделката. Защото при рекламация могат пак да й пратят уж недефектни.
Щефи..не се ядосвай...за едни 5-7 лева. Здраве да е.

# 88
  • Бургас
  • Мнения: 11 024
Аз съм връщала книги на Озон, защото не е изданието което съм поръчала/т.е. с друга корица/.Може и дребнаво да изглежда, но когато е поредица искам да е както на мен ми харесва.Не съм покривала връщането и нямаше проблем с комуникацията.

# 89
  • Мнения: 153
Да и аз имах проблем с една книга на колибри, която си личеше, че е чисто нова, но беше разлепена. От озон я замениха и не съм плащала за замяната. Продуктът беше дефектен.

Общи условия

Активация на акаунт