Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от Amazon - тема №89

  • 56 809
  • 741
  •   1
Отговори
# 690
  • Казанлък
  • Мнения: 789
Получих си смарт гривната на Xiaomi - Miband 5
https://www.amazon.de/gp/product/B089NS9JW2/ref=ppx_yo_dt_b_asin … ie=UTF8&psc=1
Взех я за 35 евро. Аз преди ползвах само първата и втората версии на гривната и тази е супер за мен! Голям дисплей, доста голям избор за екраните, магнитно зареждане и много функции. Глобална версия, засега е само с китайски и английски език. Супер съм доволна! Поръчах си и светли гривнички от алито. Амазфит засега ще почива 😂  мибанд 2 отиде при половинката ми Simple Smile

Последна редакция: сб, 01 авг 2020, 19:21 от valpan

# 691
  • Мнения: 379
Здравейте, имам нужда от помощ. Как да се откажа от Subscribe and save, след като артикулите са изпратени? Абонирах се за получаване на 6 месеца, но искам да го изключа.

# 692
  • Мнения: 1 834
Здравейте,
В събота поръчах едни кецове, на които днес цената е по-ниска...имаше нещо като връщане на сума когато цената се промуни в такъв кратък срок сякаш...дали може да припомните
Благодаря

# 693
  • European Union
  • Мнения: 591
Това беше за Джавари, в Амазон го няма. Може да откажеш поръчката, ако не е изпратена и да ги поръчаш пак.

# 694
# 695
  • София
  • Мнения: 4 034
и 10,97 доставка излиза при мен

# 696
  • Мнения: 2 274
Доставка до Бг обаче.

# 697
  • Мнения: 456
Много бързо са свършили от продавача Амазон, бяха без доставка.

# 698
  • Бургас
  • Мнения: 7 827
Имам проблем с английския Амазон. На 21.07 поръчах столче за кола, заедно с още един продукт, който вече пътува за БГ. Столчето го изпратиха отделно. Имаше дата за доставка, но като мина датата се появи този напис:
We're sorry your package is running late
We're working to get your package back on track, and we'll let you know when your package is out for delivery.
Please come back Friday if you still don't have it and we'll help you out.
Was expected today

Изчаках до петък (миналата седмица) и писах в чата. Казаха, че имало проблем с доставката и ме питаха дали искам да го изпратят отново или да ми върнат парите. Поисках да го изпратят пак. Уж всичко беше наред, изпратиха го, трябваше са пристигне днес на адреса на Габиели и отново този надпис. 🙄При превозвача няма нищо. Вече се чудя дали изобщо го изпращат. Ще изчакам отново до петък, но след това не знам какво да правя. Искам си столчето, че вече и цената му е друга. На някой случвало ли му се е такова нещо?

# 699
  • София
  • Мнения: 431
Много бързо са свършили от продавача Амазон, бяха без доставка.
Това не е ли само за прайм потребители?

# 700
  • Мнения: 542
Здравейте,
Някой с мнение за тези сандали или за марката, като цяло?
https://www.amazon.it/gp/aw/d/B07JMXJR55/ref=ox_sc_saved_image_1 … NWYJU7H&psc=1

# 701
  • Sofia
  • Мнения: 3 146
Мария, ако не ти е спешно, настоявай да ти го изпратят и чакай.

# 702
  • Бургас
  • Мнения: 7 827
Мария, ако не ти е спешно, настоявай да ти го изпратят и чакай.

Изобщо не ми е спешно. Ще си го искам до последно, но много ме учуди ситуацията. Не ми се беше случвало такова нещо. Дано все пак да пристигне до петък и повече да не се разправям.

# 703
  • Мнения: 32
Здравейте, при мен имаше подобен проблем. Все уж щяха до 48 часа да пратят столчето и все него пращаха и даваха нов срок. Настоява в чата за разговор със супервайзор. И след като се скара с него, че беше минал вече месец от поръчката, 2 часа след това столчето ми беше вече на път. При мен се оправдаваха, че заради ковод било мн натоварено, а столчето за кола не било от първа необходимост.

# 704
  • Бургас
  • Мнения: 7 827
Моето столче го доставиха, олекна ми, че изобщо не ми се разправяше.

Общи условия

Активация на акаунт