Нашите кухни - 83

  • 46 872
  • 796
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 11 385
Специално за мострите в магазина, 5% отстъпка за уреда е подигравка. За уред, който е стоял разопакован неизвестно (много) време, лашкан е насам-натам при реаранжиране на уредите, отварян е и е затварян 1500 пъти примерно от хиляди клиенти. И за да бъде доставен, ще бъде увит в стреч-фолио и качван и свалян на и от камион. Ами ще ме прощават, ама в Амазоните само за нарушена опаковка, т.е. тук-там картонът е леко зачебръстен, клиентите връщат уредите и сайтът ги пуска отново с поне 10% офф само заради това, дори без опаковката да е сваляна изцяло.
Но в България не е като в другите държави, където се гони оборот, а не единична печалба. А и тук няма особена конкуренция при вносителите/дистрибуторите/търговците на дребно. За София на дребно са техномагазините (с най-голям оборот, те са и вносители, вероятно и дистрибутори), Зора и Техномикс, като не съм сигурна, че вносителят и дистрибуторът не са едни и същи.  Ако погледнете моделите - и те са едни и същи в различните магазини. И цените са практически едни и същи. Стари модели си стоят с години, някои над 5 г. вече, без да ги намаляват съществено. Тръгвам да търся даден уред в нета по сигнатурата на модела - ами излизат ми 2-3 линка, примерно (и съвсем хипотетично) в Албания или Армения, и толкова. То уредът е спрян от производство вече, а тук го държат на цена с 10-15% по-ниска от актуалните модели от същия клас. Какво ще стане в случай на повреда и нужда от ремонт? Смешно и жалко, за нас като потребители. 
Та затова казах на потребителката, че ако е в голяма държава от ЕС, ще е по-изгодно да си купи на промоция там и да си организира транспорт до България, особено щом държи да са от една и съща марка.

# 121
  • Раковски
  • Мнения: 2 179
Всеки се натиска за отстъпки а пък като кажа, че мога да уредя някой с отстъпка всеки си мълчи.

# 122
  • Мнения: 76 462
Навсякъде в белите държави като купиш накуп, ти правят отстъпка. Но не и у нас...пълна пародия е тук, и намаленията визирам, черни петъци, до отстъпките.
Ти му правиш оборот немалък за ден, той се стиска отсреща...

Ти какво предлагаш..отстъпка на какво? Joy ...

# 123
  • Раковски
  • Мнения: 2 179
Отстъпки се дават на редовни клиенти, аз като мебелист съм редовен клиент и ми дават определен процент на различни марки. Когато иде нормален юзър и иска отстъпка може му дадат 5-10 % (примерно и според зависи). Аз не продавам уреди, но някой може да изкяри.

# 124
  • Мнения: 76 462
Ясно. Аз пък имам познати, при които за час ми на нарязаха, кантираха, разкроиха плоскостите. Иначе се чака 2 седмици.

Но ние говорехме за нещо малко по-различно...

# 125
  • Раковски
  • Мнения: 2 179
Във споменатите бели държави не вярвам да ви изкарат поръчката за един ден и да прередят другите.

# 126
  • Мнения: 76 462
Като стане и тук като в белите държави, съм сигурна че това няма да ми се налага 😉

Много мога да пиша, но не му е тук мястото.

# 127
  • Мнения: 11 385
Определено говорим за търговска политика (% отстъпки за количество/сума) спрямо който и да е купувач/клиент, а не за използването на "връзки".
Примерно в сладкарница, където поръчах торта за рожден ден, ми направиха клиентска карта преди поръчката и тортата ми беше с 10% по-евтина. А сладкарницата не е от евтините, но все пак сметката е под 100 лв.
При покупка на кухненски уреди накуп говорим за сметки от 2-5 хил. лв. примерно за уреди среден клас. Просто предпочитат да продадат по-малко уреди с по-голяма печалба, вместо да се морят да продадат повече уреди с по-малка единична печалба.

# 128
  • София
  • Мнения: 1 904
Пералня и сушилня в момента имам LG и съм много доволна.Гледахме Самсунг пералня и сушилня,но препоръките не бяха добри,а и самите хора,които работят в магазина не дадоха добри отзиви за тях.Защо искам от една марка и един цвят-ами така съм свикнала и така ми е хубаво.Пералня и сушилня с голям зор намерих еднакви и един цвят.Но те няма да са в кухнята,а в банята,където има и специално помещение за тях.

Изобщо не съм съгласна за Самсунга, аз съм с пералня и сушилня инокс, имам още 2 познати с такива от няколко години, всички сме доволни много.

# 129
  • Раковски
  • Мнения: 2 179
Все още не разбирам тези сравнения за даден уред как някой бил доволен и как някой не бил доволен щот агнеция ЕЧКА е казала така. За да добиеш представа за дедено нещо трябва да го имаш, ако го нямаш как ще разбереш, че не става... ЕЧКА?

ЕЧКА- да се чете един човек каза в автобуса

# 130
  • Sofia
  • Мнения: 559
shadowman, никой не твърди, че е лесно, дори и да съдиш само по собствен опит. Ако си имал уреди на дадена марка Х години, доволен си и купиш пак същия производител, пак не е много сигурно. Не знам коя марка поддържа еднакво качество във времето.
Ето аз например съм супер недоволна от съдомиялна Бош, изхвълих я с голямо удоволствие, след 100 ремонта. Ако седна да чета в интернет, били най-добрите, ами не, благодаря, никога повече. А може да са подобррили качеството, но това на мен ми звучи фантастично по-скоро.

# 131
  • Раковски
  • Мнения: 2 179
Погледнато във времето е така, преди са се правили качествени неща за да изкара години, а сега се прави да мине гаранцията и още малко и в кофата щот и ремонтите са скъпи, същото и при колите, всички станаха почти еднакво лоши, но са красиви.

# 132
  • Мнения: 76 462
Пералня Бош - втори път купувам и сменям ръчката на люка. Пералнята е млада Simple Smile - на 3 г. Просто скапано е направено там мястото- пружината е супер затегната, няма гъвкавост, и пластмасата се чупи от желязното ключе. Иначе пере добре. Добре, че е около десетина лева тази част....та мога да си я позволя Simple Smile

Та си е на късмет - купуваш и мижаш там и стискаш очи да не се развали скоро ...

Аз си я избрах и заради червеното на надписа, че ми се връзва с шкафовете Laughing   и донякъде заради марката. Но както казах - на късмет си е. Вярно е, че така ги правят - да не изтрайват много. Та поне да ми радва очото, докото се счупи...хаха..

# 133
  • София
  • Мнения: 8 636
Даааа, наскоро купувахме уреди и при избора на всеки един мисълта ни беше по-скоро "да си изкара гаранцията", отколкото "да изкара едни десетина години".  Иначе ЕЧКА (супер добро е това!) не винаги е нещо лошо, просто си избираш кого да послушаш (малко като с новините). Като търсех пералня, без мненията в този форум и ценното инфо, че Самсунг са с некапсуловани лагери, по-трудно щях да взема решение дали да купим пералнята, която съм харесала Simple Smile А и аз, като teta, исках поне да ми радва окото, след като така и така не мога да разчитам на едновремешното качество Grinning

# 134
  • Раковски
  • Мнения: 2 179
Въпроса е да е повече гаранция, инак всичко се прави в един казан както казва един познат.

Общи условия

Активация на акаунт