закупихме нов уред пералня със сушилня от магазин "Технополис". Още при първата употреба установихме, че уредът работи чудесно в режим пране, но при сушене издава много силен, нетипичен резонансен шум. Веднага се свързахме с официалните представители и те ни насочиха към сервиз. Първо посещение от техник - подлага изолация между страничния капак и тръбите вътре, обяснява, че е фабричен дефект и медните тръби са изнесени много близо до страничния капак, при работа и вибрация се чува този силен резонанс. Същата вечер пускаме сушилнята и звука се връща, следва второ посещение от техник - същата процедура, слага някаква изолация, след няколко пранета явно се размества при центрофуга и звука става страшен!
Обърнахме се към Технополис да заменят дефектния уред с нов, но категорично отказаха, предлагат следващ ремонт. Този път сервиза искат да вземат пералнята на място за тестове и ремонт, но аз имам известни резерви уреда да напуска дома ни, нямам им доверие как ще протече ремонта.
Чета разпоредбите на Закона за защита на потребителите и чл. 112, моето тълкуване е че имам право да изискам замяна на уреда с нов (не искам възстановяване на сумата и разваляне на договора за покупка).
Някой с опит по този чл. от ЗЗП или при какви условия ви замениха уредите?