СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 114 909
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 2 445
  • софия
  • Мнения: 30 197
Не знам дали в някоя наредба или закон пише нещо, но в подобен случай бих писала писмо до РУО и МОН.

# 2 446
  • Мнения: 1 437
ЛюбOff, моля, поясни за МГ за езиците...???

За новата гимназия, моята прогноза е че тази година ще се влиза със средни балове. Нищо лошо не искам да кажа, но е нова, непозната и тези изкарали високи балове, няма да искат да ги "пропилеят" в гимназия без яснота относно преподаватели и т.н. Мисля, че сега е момента Dive, да се пробва момчето. Дано му е на късмет!

Последна редакция: нд, 28 юни 2020, 18:22 от MollyBy

# 2 447
  • Мнения: 8 549
имам следното питане - какво правим ако се окаже, че част от работата не е проверена, оценена или пък не са събрани точките в общия резултат?

               Не вярвам да се окаже,че част от работата не е проверена или оценена.Миналата година проверих работата на внука по БЕЛ,защото пише ужасно и не ми се вярваше,че някой ще има нервите и търпението да прочете дори част от нея.За мое учудване проверяващите / и двамата/ са били изключително търпеливи и са прочели и проверили всичко много стриктно.Имаше и грешка,която е отбелязана от единия,но другият не я приема като грешка и са записали защо е променено мнението за тази грешка.Беше зачетено ,като верен отговор.Под преразказа беше записано за какво колко точки отнемат.Поспорих за едно прилагателно /щяло да бъде по-добре с друго/ което беше отчетено като неподходящо.Имах още две заблежки,на които не можаха да се мотивират,но.....право на преразглеждане няма.
              За грешен сбор на точките - също не вярвам да стане.Трябва съвсем да са заспали за да допуснат такава елементарна грешка двама независими проверители.Първият проверява,вторият - коригира и едва ли не проверява работата и на колегата си.Вече писах ,че имаше грешка отбелязана от единия и след като вторият е оспорвал имаше мотивация,защо не е отбелязана като  грешка и защо е зачетено като верен отговор.

# 2 448
  • Мнения: 457
За Ломоносов, видях, че се споменава,  много ми похвалиха профила за кинотехника. Излизали готови специалисти с добра реализация.

Дете на колега завърши Ломоносов, Компютърна техника. Много го похвали. По късно продължи с икономика и банкерстване, но си харесва училището. И баловете на ДЗИ са прилични. От всички ПГ , това най-ми харесва.
При нас е в резервите. Ще се борим за по-високите, но и нея я пишем, да има. (Ако има изненади и нови тенденции).

# 2 449
  • Мнения: X
Не съм се замисляла досега, но при проверка в електронна система ми се струва, че вероятно единият проверител не вижда корекциите на другия.

# 2 450
  • София
  • Мнения: 7 668
На парче ви хващам оттук оттам.
Бая попътувахме, ама друго си е морето.
Виждам заформя се група. 😁
По-рано трябваше да се усетим да си направим наше училище.
Додиелка, за момъка - в Елисавета Вазова май има и графичен дизайн. И интериорен също. Не съм гледала м.г. балове, но Елеа Леа беше казала, че на четвърто класиране са давали бонус точки, ако училището е било в първите пет желания. Не се знае дали и тази година ще е така, де.

Последна редакция: нд, 28 юни 2020, 18:40 от Red

# 2 451
  • Мнения: 5 428
Дидева, цялата работа от един проверител ли се проверява и после пак цялата още един я проверява..

# 2 452
  • Варна
  • Мнения: 686
Моли, за петте години сменихме четирима преподаватели, всеобщото мнение е, че са слаби. Френската паралелка, която вече не съществува, на матурата след 8-ми клас изкара двойка. Немската паралелка и тези с втори немски масово са в Гьоте, 16 от 26 деца са успели да вземат сертификат.

# 2 453
  • Мнения: 10
привет, в семейството се чудим записването след второ класиране става лично ли ? има ли някакви варианти с упълномощени лица ?
мерси

# 2 454
  • Мнения: 8 549
Не съм се замисляла досега, но при проверка в електронна система ми се струва, че вероятно единият проверител не вижда корекциите на другия.
                  Не знам дали виждат или не ,но със сигурност знам това,което видях и видях една прецизна работа /поне в нашия случай/.Нямаше от какво да се оплаквам - видях и "грешката" ,за която имаше мотивация защо се зачита ,като вярна.Стоеше чавката поставена от първия,но отговорът си получаваше точките.Това в първата част.Проверих само БЕЛ,защото живея до у-щето,в което бяха работите и от видяното установих,че няма нужда да гледам МАТ - хората си вършат работата съвестно,а какво е сгрешил вече беше без значение.Той си знае. Yum
                    ПП.Сега ми светна лампичката,че ако вторият не вижда работата на първия явно се е получила разлика в точките и за това е нанесена поправката.Тогава хич не се сетих да питам.

# 2 455
  • София
  • Мнения: 5 549
Всяка работа се проверява независимо от двама проверители. Никой от тях не знае, какви точки е дал другият.
Ако има разлика, отива на арбитраж.

# 2 456
  • Мнения: 8 549
Всяка работа се проверява независимо от двама проверители. Никой от тях не знае, какви точки е дал другият.
Ако има разлика, отива на арбитраж.
                Явно при нас не е минало без арбитража,но не съм се замисляла даже по въпроса.Бях доволна от факта,че и двамата са отделили нужното време и търпение за разчитане на "прекрасния" почерк на внука. Smiling Imp

# 2 457
  • Мнения: X
Е, нали арбитраж вече няма? Би било интересно да научим какви точно указания дава  председателят/заместник-председателят на РКПОИР към проверителите за изглаждане на разликата, ако е по-голяма от допустимата.

# 2 458
  • София
  • Мнения: 5 549
Е, нали арбитраж вече няма? Би било интересно да научим какви точно указания дава  председателят/заместник-председателят на РКПОИР към проверителите за изглаждане на разликата, ако е по-голяма от допустимата.
Дидева, това пак е вид арбитраж.

# 2 459
  • София
  • Мнения: 1 489
В ПГД Елисвета Вазова има Графичен дизайн с английски , рекламна графика с АЕ, Моден дизайн с ФЕ и Интериорен дизайн с НЕ или Ит.Е
Приемът е с 3 * БЕЛ + 1 * МАТ + оценките по Изобразително изкуство и Информационни технологии. Благодарна съм на Елеа Леа, че с публикациите си насочи вниманието ми към това училище.

Общи условия

Активация на акаунт