СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 114 967
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 2 430
  • Мнения: 4 712
Аз другата седмица ще отварям статистиката, че имам работа в момента. Сигурно и аз ще направя някоя интрига с тъпи въпроси 😀 Какво да се прави, че тъпаците от МОН не са се сетили да направят една паралелка по джиткане, щяхте да видите, какво е бал тогава😁
Питам тук, че не намирам отговора в съответната тема. Каква е ситуацията с паралелката с Гео в НПМГ, всички казват, училището е прекрасно и до там,  но основно се визират другите науки. Аз лично имам някаква спирачка не за училището, а за географията, интересът на моето  момче към нея е от обща култура и имаше взаимна симпатия с госпожата.
Търся информация и за обстановката в 133-то гимназиален етап, нещо и за там имам едно наум за компанията, нямам никакви източници, просто интуиция.
Най-накрая ще бодна една екзотика, румънската гимназия😁

Последна редакция: нд, 28 юни 2020, 19:21 от evhen

# 2 431
  • София
  • Мнения: 3 242
Разбирам, но не ми се струва нормално да се учи толкова много история. Чак сега забелязвам. Мисля, че тук има нужда от реформа.
Абсолютно подкрепям, особено във вида, в който е в момента "кой има по-голям капацитет да запомни безумно количество личности, дати, села, битки", без да се коментират причини и политики.

Не разбирам защо се учат куп неща, които никой после не помни, а се пропускат практически приложимите. За почти всички предмети важи, за някои още от прогимназиален етап, други по-късно.

# 2 432
  • Мнения: 8 549
Здравейте дами,
Отдавна Ви чета и съм много благодарна за подкрепата в тази луда година.
Къде и какво заявление трябва да подада, за да мога да видя изпитните работи на дъщеря ми (за София). Не намерих никъде формуляр и допълнителна информация

                      Не знам да се подават заявления! Миналата година отидох в обявеното у-ще /ходих само на БЕЛ/ и за мой късмет нямаше опашка.Влязох веднага и с № на детето ми показаха работата /сканирана/ независимо от това,че съм бабата на детето,а не родител и ми разясниха всички допуснати грешки.Имах възражения ,но.....нямаш право на преразглеждане.Преди,когато кандидатстваха майките им имаше такава опция.

# 2 433
  • у дома
  • Мнения: 7 947
Тези 144 часа история в 9. клас са някакво безумие. Това са 4 часа седмично. Какво толкова ще се учи?
Историята за 8 и 9 клас. Bowtie
В 10ти по новата програма са пак толкова-тогава пък сигурно учат старата история за 10 и 11 клас.

# 2 434
  • Мнения: 3 491
Румънската гимназия си е хубава, бързо напредват. Имат добри учители.

# 2 435
  • Варна
  • Мнения: 3 307
Desem, доколкото успях да разбера, тази гимназия съществува от няколко години като частна, но от таз година (не знам как) е преобразувана в държавна/общинска - не съм сигурна кое от двете, но пък не е частна и приемът в нея си е с НВО. За момента просто няма много данни, въз основа на които да си направим каквито и да било заключения за нивото на обучение там...
Различни гимназии са в една сграда. Частната е "Частна Професионална Гимназия по инженеринг, технологии и компютърни науки" http://pgtu.tu-varna.bg/


Тази година е открита нова гимназия "Професионална гимназия по компютърно моделиране и компютърни системи" https://itpgvarna.com/. Преподаването ще се води съвместно с преподаватели от ТУ и Икономически Университет. От частната препращат за прием към новата държавна, т.е. тя няма собствен прием, но съществува все още.

Последна редакция: нд, 28 юни 2020, 17:45 от Ясмина

# 2 436
  • sofia
  • Мнения: 9 234
Да, историята на големия беше колкото рисуването тази година, всички професионални дисциплини са избираеми и факултативни, та белким скалъпят приличен хорариум. За липсата на часове практика няма да споменавам.

# 2 437
  • Мнения: 5 428
Ясмина, не е вярно това, което пишеш
Частната гимназия е закрита, а на нейно място е новосъздадена държавната гимназия
Частната няма да съществува повече, децата са прехвърлени с молби в държавната и вече няма да плащат

# 2 438
  • Варна
  • Мнения: 3 307
Ясмина, не е вярно това, което пишеш
Частната гимназия е закрита, а на нейно място е новосъздадена държавната гимназия
Частната няма да съществува повече, децата са прехвърлени с молби в държавната и вече няма да плащат

Може да са прехвърлили децата, но гимназията не е закрита. Статусът ѝ е "действащо" в Регистъра на МОН https://reg.mon.bg/Schools/search

# 2 439
  • Мнения: 457
Аз другата седмица ще отварям статистиката, че имам работа в момента,  та  сигурно и аз ще направя някоя интрига с тъпи въпроси 😀 Какво да се прави, че тъпаците от МОН не са се сетили да направят една паралелка по джиткане, щяхте да видите, какво е бал тогава😁
Питам тук, че не намирам отговора в съответната тема. Каква е ситуацията с паралелката с Гео в НПМГ, всички казват, училището е прекрасно и до там,  но основно се визират другите науки. Аз лично имам някаква спирачка не за училището, а за географията, интересът на моето  момче към нея е от обща култура и имаше взаимна симпатия с госпожата.
Търся информация и за обстановката в 133-то гимназиален етап, нещо и за там имам едно наум за компанията, нямам никакви източници, просто интуиция.
Най-накрая ще бодна една екзотика, румънската гимназия😁

Гимназияте е добра,  това си го знаете. Паралелката с география е ок за деца с интереси в тази област. Може би е добра основа за продължаване и с икономика.  Съседчето я завърши преди 3 години и беше много доволно. Сега е студент в Холандия.

ПП - допълнение от синът ми - Децата, които избират География в НПМГ е добре наистина да я харесват и желаят, а не само да са усвоили материала за 7 клас добре. (както и за всички други специалности). Според него,  (завърши НПМГ преди 8 години) в географската паралелка има много деца, за които географията спира да е интересна и после обучението става "тегаво" (цитирам)

Последна редакция: нд, 28 юни 2020, 18:08 от citron

# 2 440
  • Sofia
  • Мнения: 691
Gina L, извинявай, но няма как да не отговоря на твоето мнение.

Детето ми е страшно чувствително и хипер притеснително. За много неща “няма психика”, главно за ситуации от състезателен характер. Добър човек е, спортсмен е, но е изключително вредна за себе си. Като цяло визуално не дава сериозни симптоми за състоянието си, но си познаваме човечето. Това важи при нормални обстоятелства, а при допълнителни влияния - става страшно. Тогава буквално се моля да не видя линейка пред училището, защото и аз ще съм за спешна помощ. Крие се, защото се срамува. Когато я усетя я хващам за ръце, а тебса ледено студени и потни. Единствено мога да я успокоя с прегръдка. Излиза и няма спомвн какво е правила, какво е имало на съответния изпит.

Ние за НВО разчитахме на школа. Учителите й имаха време да я опознаят. Знаят прекрасно какво знае, как работи и т.н. Резултатите на ПИ изобщо не кореспондираха със способностите й. Аз бях хипер притеснена какво ще се случва... гледах само от втори ешалон нататък.

Кандидатства за АК. Нави се за тази стъпка, защото мнооого й хареса колежа, защото като цяло не би трябвало да има специална подготовка за изпита (на моята би й помогнала допълнителна подготовка по МАТ, но нямаше) и знаеше, че изпитът е нерешим на 100%. Какво се случи... Имаше допълнително усложняващи нещата обстоятелства в комбинация с нея Simple Smile... проговори към 16-17 ч на 6.06. Каза само, че помни, че е имало тото, което тя никога до момента не била практикувала. Като сравнявах споделеното тук и изчегъртаното от опитите й за спомени... ама нищо сходно, разбираш ли?!?

Все пак имаше надежда за есето (обича да пише и вярваше, че ще има точки за влизане и това я успокои.

Спокойстието й донесе 93,5 т. По БЕЛ (при макс 80 на ПИ), но последва срив в АК. Не толкова добро представяне на МАТ. За БЕЛ ми каза, че успяла да се овладее “по едно време”, но била “ок”. По МАТ - спомнила си за БЕЛ и АК. Осъзнала, че щом веднъж е успяла, трябва пак да може, защото няма друга опция... 83,25 по МАТ. (При макс 70 на ПИ) Не била “балансирана”, но “мноого се борила”... добре, че всичко било лесно и трябвало само “да се събере, за да осмисли”.

Защо ви губя времето? Защото знанията и психиката са различно нещо и прибързани констатации  не са от полза. Спирам до тук.

Сега съм щастлива - гледам и над втори ешалон, а победата е, че тя “щом веднъж може да се събере, трябва да може пак”. А за знанията - ВИНАГИ е била старателна и отговорна.

# 2 441
  • Мнения: 4 712
За Ломоносов, видях, че се споменава,  много ми похвалиха профила за кинотехника. Излизали готови специалисти с добра реализация.

# 2 442
  • Варна
  • Мнения: 687
Няма да цитирам(за Варна) , че ще опъна чаршафи, но в МГ езиковото обучение е грижа на деца и родители съответно.
Относно новата ИТ гимназия, вероятно в бъдеще ще е доста конкурентна, много ми похвалиха организацията и преподавателски екип.

# 2 443
  • Мнения: 2 294
Jas, Mama TAZ, благодаря ви за споделеното мнение! Дано пък му е на късмет!
Desem, доколкото успях да разбера, тази гимназия съществува от няколко години като частна, но от таз година (не знам как) е преобразувана в държавна/общинска - не съм сигурна кое от двете, но пък не е частна и приемът в нея си е с НВО. За момента просто няма много данни, въз основа на които да си направим каквито и да било заключения за нивото на обучение там...
Синът на Светкавица от осмокласната тема учи в това училище, може да й пишете за повече информация от първа ръка.

# 2 444
  • Мнения: 5 428
имам следното питане - какво правим ако се окаже, че част от работата не е проверена, оценена или пък не са събрани точките в общия резултат?

Общи условия

Активация на акаунт