Лято в Албена 2020 г.! - 2

  • 46 640
  • 746
  •   1
Отговори
# 465
  • Северо=Западналия край
  • Мнения: 1 073

Днес плажа е фул.........долетяха многоооооо русначета, лагери Cry

Бутат се да легнат между шезлонгите, едвам ги изгоних.

# 466
  • Мнения: 432

Днес плажа е фул.........долетяха многоооооо русначета, лагери Cry

Бутат се да легнат между шезлонгите, едвам ги изгоних.

Същото е и на съседните чадъри...По 5 шезлонга под един чадър, крясъци и викове. Човекът, който обслужва плажа вчера цял ден се разправя с тях, че не може така...

# 467
  • София
  • Мнения: 476
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!

# 468
  • Северо=Западналия край
  • Мнения: 1 073
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Има ли телефон на който може да се подават сигнали за нередности по плажа?

# 469
  • София
  • Мнения: 297
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Има ли телефон на който може да се подават сигнали за нередности по плажа?

Комисия за защита на потребителите (КЗП):
 гр. София, ПК 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3,4 и 5
тел.: 02/9330565
Телефон на потребителя : 0700 111 22 ; *2211 (според тарифния план)
Представителство в Добрич: пл. "Свобода" № 5, ет. 5   тел. 058/604067

# 470
  • София
  • Мнения: 476
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Има ли телефон на който може да се подават сигнали за нередности по плажа?

Комисия за защита на потребителите (КЗП):
 гр. София, ПК 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3,4 и 5
тел.: 02/9330565
Телефон на потребителя : 0700 111 22 ; *2211 (според тарифния план)
Представителство в Добрич: пл. "Свобода" № 5, ет. 5   тел. 058/604067
При нередности на морските плажове на телефон +359 2 90 46 833, както и e-mail: control@tourism.government.bg.

# 471
  • В.Търново
  • Мнения: 7 521
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Жалбата писмена ли е или с разговор с управителя? Докато се реагира ще ми свърши примерно 5-6 дневната ми почивка. Ядосвам се като чета последните коментари и не мога да откажа резервацуя, заради другите, с които ще ходим на море.
Чета, че е пълен хаос навсвкъде, а иначе от време навреме се пускат рекламни филмчета за Албена как спазват мерките и че при тях всичко е наред.
Няма ли къде да се даде гласност какво става там? На страницата им във фейсбук или страницата на някоя ТВ?

# 472
  • София
  • Мнения: 497
Аз първо бих говорила с управител на хотел и пуснала жалба/ оплакване на техния имейл. Ако няма реакция бих се насочила към институциите. Ще дам подробен отзив за ситуацията и на фейсбук страницата им, придружен със снимки, че там в момента май всички се прехласват само.

# 473
  • Мнения: 21
Благодаря на всички, които споделят впечатления. Разбирам, че на плажа е препълнено. И в Аквапарка ли е така?

# 474
  • Мнения: 837
В аквапарк е рай, както и на басейните - положителната страна на засиленото българско и румънско присъствие. Всички са на плажа.
Никакви оплаквания нямам аз от Ралиците. Персоналът са само българи и са супер надъхани.
Но пък румънците са проблем - сипват си купища храна, изнасят я от ресторанта, крадат чаши, пепелници, хавлии.... абе циганска работа.
Интересно за какво ще се оплаквате от плажа - че някой си запазва шезлонги или че някой лежи между чадърите? Нищо не е забранено, мисля.
Относно щипалките- да, има. Както навсякъде на Черно море,  когато водата е много топла. И водорасли има, и вълнение. Препоръчвам да се оплачете и от това.

# 475
  • Мнения: 432
Да, това, че персоналът са българи е плюс. Определено се стараят. На фона на заетостта на хотелите обаче персоналът е малко. Плажът сутрин е фул, след 13 се изпразва. Щипалките са си щипалки....😁

# 476
  • Северо=Западналия край
  • Мнения: 1 073
Принцеса Лея, как да е разрешено запазването на шезлонги и лежането между шезлонгите на лица, които не са към даден комплект шезлонг/чадър? Нали затова наредиха на повече разстояние шезлонгите за да има дистанция? Явно и ти си от тези туристи щом за теб е нормално.......

# 477
  • Sofia
  • Мнения: 3 495
Принцеса Лея, проблем е когато няма шезлонг или когато си 40 Мин на опашка за вечеря.

# 478
  • Мнения: 3 487
Сенди бийч, около 40 човека на опашка

# 479
  • Мнения: 4
Това е от днес

Общи условия

Активация на акаунт