Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

WIZZ AIR - 38

  • 8 819
  • 171
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 80
В същото положение съм и аз - полетът е  отменен на 21-ви май , имам имейл с отрицателна фактура . При попълване на документите пишеше до 60 дни възстановяване на сумата .

# 46
  • София
  • Мнения: 1 592
И аз имам отменени полети за 04.05. и 08.05. Нямам върната сума.

# 47
  • Мнения: 2 044
На някой друг над 2 м още да не са му върнали парите за отменен полет?
Да попитам оплакване в кои институции мога да отправя? На уиз съм писала, отг няма....

На 2-ра  страница  питах и никой не писа, явно сме само двете с вас. Писах през формата за оплаквания преди 3 дни и чакам. Вие преди колко време писахте, някой казваше, че отговаряли до 3-4 дни?
Писах преди седмица, нямам отговор....
Може би и до институции трябва да се обърнем, защото времето си лети

# 48
  • София
  • Мнения: 111
На някой друг над 2 м още да не са му върнали парите за отменен полет?
Да попитам оплакване в кои институции мога да отправя? На уиз съм писала, отг няма....

На 2-ра  страница  питах и никой не писа, явно сме само двете с вас. Писах през формата за оплаквания преди 3 дни и чакам. Вие преди колко време писахте, някой казваше, че отговаряли до 3-4 дни?
Писах преди седмица, нямам отговор....
Може би и до институции трябва да се обърнем, защото времето си лети
Не знам колко още да чакам. Аз имам две кредитни фактури издадени през 4 дни и за първата получих парите в сметката още в края на м. май, а за втората още чакам. Преди известно време "проявявахме разбиране към Wizz заради тежкото положение в което се намираха ", дори някои бяха готови да им опростят парите си, само и само да не фалира компанията.  Но сега вече едва ли с нашите пари купуват нови самолети и откриват нови дестинации. Така че, не знам какво да си мисля ....

Последна редакция: ср, 08 юли 2020, 17:28 от mamatania17

# 49
  • Мнения: 452
За полет, отменен през март, преди два дена получих сумата. Търпение.

# 50
  • Мнения: 105
Сестра ми каца утре, 08.07.20 в 13ч. Ще ви кажа какво е подписала и как е минало.

Всичко беше наред при пристигане от Германия днес. Мерили са температури и са взели декларацията. Само това. Не са били опаковани в бели скафандри, както ги дават по тв. Доста се чакало за автобусчето, по 20 човека на курс.

# 51
  • Мнения: 8
И аз все още чакам връщане на пари за отменен полет през април. Звънях 2 пъти и единият път ми казаха, че до сега трябвало да съм си получил парите и щели да ескалират ръчно, а втория път че ще си ги получа на края на този месец, което прави близо 100 дни от датата на поискване. Харесва ми иначе колко струва удоволствието да се чуеш с някое операторче, което пак нищо не казва. Повече ме притеснява че няма никаква индикация ще ги получа ли изобщо и защо се бавят толкова.

# 52
  • Милано
  • Мнения: 806
Сестра ми каца утре, 08.07.20 в 13ч. Ще ви кажа какво е подписала и как е минало.

Всичко беше наред при пристигане от Германия днес. Мерили са температури и са взели декларацията. Само това. Не са били опаковани в бели скафандри, както ги дават по тв. Доста се чакало за автобусчето, по 20 човека на курс.
Много Благодаря!А от първите места ли са започнали извозването?Утре пътуваме и ние...

# 53
  • Мнения: 40
Здравейте! И аз още чакам парите за отменен полет през март до Малта.

# 54
  • София
  • Мнения: 111
Писах на Wizz air на  05.07. и  преди малко получих отговор:

"Благодарим Ви, че се свързахте с Отдела за обслужване на клиенти на Wizz Air.

Заявката Ви за конвертиране на WIZZ кредити е потвърдена.

Моля, имайте предвид, че поради сегашната ситуация по света, изпълнението на искането Ви може да отнеме значително по – дълго, поради което Ви молим за разбиране и търпение.

В тези тревожни времена, Ви молим за толерантност и Ви насърчаваме да използвате методите ни за самообслужване, описани в имейлите ни, когато това е възможно, за да сведете до минимум трафика до и така изключително натоварените ни контактни центрове. Обхватът на отменени полети е почти без прецедент в историята на модерното въздухоплаване. Бихме искали да Ви уверим, че работим неуморно за Вас, обработвайки заявките Ви и оценяваме вашето разбиране и съдействие.

Моля, приемете извиненията ни. Заявката Ви за възвръщане на сумата, ще бъде обработена в най–кратък срок."

В последващ мейл пишат, че случая ми е разрешен и искат да оценя действията им, ноооо след като получа паричките. Smirk

# 55
  • Мнения: 30
На някой друг над 2 м още да не са му върнали парите за отменен полет?
Да попитам оплакване в кои институции мога да отправя? На уиз съм писала, отг няма....
Аз чакам от 27.03.20 г. Писала съм до сега две жалби до Wizz air и две до ECC България с прикачени всички документи. До сега от никъде нищо.

# 56
  • Мнения: 169
Здравейте,незнам дали ще ме разберете,но ще опитам.Трябва да си взема два билета,имам само регистрация като потребител,ако случайно отменят полета,трябва ли да имам някаква предварителна застраховка или въстановяват парите.

# 57
  • София
  • Мнения: 5 628
Ако го отменят, ще ви ги върнат, но има риск да не го отменят, но да нямате право да пътувате заради наложена забрана на българи примерно или да искат задължителна карантина за страната, за която искате да пътувате, а вас да не ви устройва. Ако полетът се осъществи, не връщат. Вижте Уиз Флекс условията, дали ви удовлетворява и преценете дали да си го закупите.

# 58
  • Mediterraneo
  • Мнения: 25 404
Ако отменят полета, ще ти върнат парите. Но ако ти решиш да не пътуваш по някакви причини- не. В първия случай не ти е необходима застраховка, във втория- да.

# 59
  • Мнения: 169
Благодаря много,ще се връщаме в България и ме притесняваше ,ако за две седмици стане така в София ,че да забранят полетите.

Общи условия

Активация на акаунт