WIZZ AIR - 38

  • 50 177
  • 769
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 861
За Дания тестът може да е и антигенен, но "силно препоръчват" като отидеш там да си направиш и PCR, нещо, което разбрах, че уж можеш и да не правиш. Тестът трябвя да е на английски, направен не по-късно от точно 72 часа преди кацане в Дания. Трябва ти и основателна причина за влизане, предполагам поканата би свършила работа, но все пак наблегни в текста за спешността и неотложността на пътуването.

# 541
  • Мнения: 72
Здравейте, бях писала преди около месец в групата и всички много ми помогнахте, за което мнооого ви благодаря Heart Сега отново имам въпрос.
Имам билети на 18ти за Брюксел, но поради обстановката и затягането на мерките се отказахме от пътуването, защото няма смисъл да седим под карантина. Някой ще ми обясни ли ако отменя полета, дали ще се върнат част от парите или не? Или другият вариант е да променя датата на полета чак за юли месец? Rolling Eyes

# 542
  • Мнения: 5 001
Как отменяте полета? Заради промяна от страна на Уиз или билетът е купен с флекс? Ако е по тяхна вина и е платен с пари, може да върнат пари, но е много бавна процедурата. Ако е платен с кредити или има флекс, връщат само кредити в профила.

# 543
  • Мнения: 1 022
Нищо няма да върнат ако полетът не е променен или отменен.

# 544
  • Мнения: 9 216
Имахме билети за март,  отмениха полетите, върнаха ни парите под формата на кредит. Нямаше срок, безсрочен кредит, така пишеше.
Сега случайно погледнах, кредитът го няма.

Някой има ли идея какво е станало. Не бях влизала от много време, разбираемо защо.

# 545
  • Мнения: 6 455
Пише "изтегляне", проверете да не са ги върнали в картата. Ако не, им се обадете

# 546
  • Мнения: 9 216
Не са ги върнали, щях да разбера веднага , защото плащам с виртуална карта,в която няма нищо.

# 547
  • Мнения: 5 001
Свържете се с Уиз и питайте защо е изтеглен кредитът.
Аз се възползвах от правото да откажа полет след промяна на разписанието, отначало върнатите кредити бяха безсрочни, след това промениха валидността им на две години от датата, на която съм купила билетите.
Общо взето, Уиз си правят каквото си поискат.

Последна редакция: сб, 26 дек 2020, 14:46 от Дидичка

# 548
  • Мнения: 9 216
Да, на моят също пишеше безсрочен. Ще опитам да се обадя утре.

# 549
  • Мнения: 464
Не са ги върнали, щях да разбера веднага , защото плащам с виртуална карта,в която няма нищо.
Сумата се връща в сметката, няма да я видите във виртуалната карта. Проверете от датата на изтегляне следващите дни, че по сметката може да не се отразят веднага. Тази година, поради разбираеми причини, преводите се осъществяват с голямо закъснение. Но ако ги няма по сметката ви - обадете им се по тел.

# 550
  • При елфите ...
  • Мнения: 2 182
Не са ги върнали, щях да разбера веднага , защото плащам с виртуална карта,в която няма нищо.
Сумата се връща в сметката, няма да я видите във виртуалната карта. Проверете от датата на изтегляне следващите дни, че по сметката може да не се отразят веднага. Тази година, поради разбираеми причини, преводите се осъществяват с голямо закъснение. Но ако ги няма по сметката ви - обадете им се по тел.
От моя опит... бях платила билетите с виртуалната карта и ми върнаха парите точно в нея...

# 551
  • Мнения: 464
Не са ги върнали, щях да разбера веднага , защото плащам с виртуална карта,в която няма нищо.
Сумата се връща в сметката, няма да я видите във виртуалната карта. Проверете от датата на изтегляне следващите дни, че по сметката може да не се отразят веднага. Тази година, поради разбираеми причини, преводите се осъществяват с голямо закъснение. Но ако ги няма по сметката ви - обадете им се по тел.
От моя опит... бях платила билетите с виртуалната карта и ми върнаха парите точно в нея...
И аз споделям собствен опит. Платени билети с Виза Виртуал и върната сума по сметка, по която оперирам с 4 карти общо, 1 от които Виртуална.
Какъвто и да е случая, нищо не пречи да се проследят постъпленията по сметката преди да се говори по тел., за да се избегнат недоразумения.
За този кратък период от време в никакъв случай парите не са „изгубени”. Пожелавам бързо изясняване на случая!
Моля, пишете за развитието на казуса, за да знаят повече потърпевши, ако имате желание, разбира се.

# 552
  • Мнения: 9 216
Не са върнати нито във виртуалната карта,нито в сметката.
Все още не мога да се свържа, ще пиша,когато имам отговор.

# 553
  • София
  • Мнения: 3 431
Алина, аз не разбрах искали ли сте връщане по банкова сметка? Моят опит беше, че веднага след постъпване на парите в уиз профила, поисках връщане по сметка.  Влизаше се в Баланс по WIZZ Профил и от там се нареждаше връщането. На 13.08.2020 ми изтеглиха парите от профила. Около два месеца по-късно пуснах жалба през профила, защото не ми бяха постъпили все още по сметката. Бързо ми върнаха отговор, че са много натоварени и отнема време, но няколко дни по-късно парите бяха по сметката ми на 14-ти октомври. Тогава съм и писала в темата.
Пуснете си писмена жалба и бързо ще имате резултат.

# 554
  • Мнения: 9 216
Не, не съм ги искала. Оставихме ги там като кредит в профила, с идея догодина да ги ползваме.
Писах им през формата, ще чакам отговор.

Общи условия

Активация на акаунт