били ли сте подведени от някоя банка?

  • 2 758
  • 41
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 213
Ами явно е до служител...
Аз пък съм доволна от пощенска - даже ако трябва да съм коректна ни връчиха договора и ни оставиха половин час насаме да го четем. Имаше на гърба схема за погасяване за месеци но нямаше клаузи със ситен шрифт. Мацката три пъти ме пита дали имам въпроси.
Знаех какви документи ми трябват, занесох ги нямаше грижа.
Е връщам двойно, но бях предупредена преди да подадем молба. Пък и го очаквах ... като не ми стигат парите, ще плащам къде ще ходя.
Засега не съм имала проблеми - да чукна на дърво.

# 31
  • Мнения: 642
Не сме доволни от кредитната карта  Euroline.
Имам чувството, че е направена така, че цял живот все нещо им дължиш - няма изплащане!

# 32
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 336
Аз съм теглила кредит от Хеброс и съм дволна. Обясняват с подробности всичко. Колко теглиш, от тях колко ти дават, колко си удържат, колко време ще изплащаш и т.н. Моят приятел беше телгил от Експресбанк, еее ужас, то много лихви, много нещо. Година по-късно телги от ДКС, върна си кредита в Експресбанк и сега му е мирна главата. Но все пак при всяка банка има разлика в условията, не че не съм съгласна с мнението, че винаги те са на кяр Simple Smile

# 33
  • Мнения: 16
Аз също се разочаровах от Пощенска. За предоговаряне измислиха 1% лихва в/у остатъчната сума (което не фигурира никъде в договора). И това ми го заявяват година по-късно. Ама нали са отнесли 100,000 лв глоба, та се чудят откъде да избият: http://lex.bg/news.php?lang=bg&id=4517

# 34
  • Мнения: 1 858
Е поне хубава глоба са им треснали!

# 35
  • Мнения: 2 697
От близо две-три години ползвам услугите на




Доволна съм Peace - точни са, изчерпателни в обясненията, не съм имала проблеми. Наскоро моя близка тегли жилищен кредит от тях - мина без "усложнения". Но иначе е вярно - с банките трябва много да се внимава. Naughty
А, да, за Пощенска банка - съвсем наскоро приятелка на майка ми кандидатства за кредит при тях, малка сума. Не благоволиха да й се обадят в срока, който бяха определили, а накрая й отказаха под предлог, че има вече издадена карта Euroline и няма достатъчен доход...И това е прословутият им Бърз кредит = безкрайно чакане с "прекрасен" резултат. ooooh!

# 36
  • Мнения: 4 546
като чета ми настръхва косата. все пак това са банки и много ясно, че трябва да печелят, но не би трябвало да прилагат такива кокошкарски методи.  Close
мен лично ме мотаха в биохим доста време и уж беше по оферта за фирмата /която чаках около месец и половина/, а едно от основните условия се оказа, че няма да важи за мен, не разбрах точно защо, но едно от обясненията беше, че съм "била много млада"  Confused и ако знаех по-рано, че ще стане така можеше да си подготвя по-отрано нещата, а не да се мотам още 1 месец.

# 37
Подлъгахме се да си купим мобилен телефон на изплащане за 1 год.без оскъпяване.
За целта ни издадоха кредитна карта,на която таксата й за обслужване за 1 год. е 50лв. Това,обаче никой не ни го каза. Телефона струваше 350.

Това го пише в договора за самата кредитна карта. Освен това всички карти имат годишна такса, само размера е различен, обикновенно от 25 до 50 лв. Дори и дебитните карти имат такава такса, само че при тях може и да е на месечна база. Не мисля че това е точно подлъгване.

# 38
  • Мнения: 870
Не, баща ми работи в банка и се консултирам винаги с него.

# 39
  • ...на брега на голямата река....и близо до морето
  • Мнения: 214
За банка като се сетя ми настръхва косата! smile3511

# 40
  • Мнения: 408
Ами явно е до служител...
Като такъв служител се опитвам да бъда коректна с клиентите си, защото те са най-добрата реклама на всяка банка. Мога да се похваля, че клиентите, които срещам по улицата/защото още съм в майчинството/ се надяват по-скоро да се върна на работа. Вярно е, че банките винаги печелят, ама не е ли така и в магазина, и на пазара..... Винаги съветвам приятели, познати, че и клиенти/дано не ме разберат шефовете smile3505/ да проверят поне на още две - три места какви са условията. То е като да си купиш  нещо по-голямо. Не се бухаш в първия магазин, а проучваш нещата newsm10. Същото се отнася и за стоките с уж 0% лихва. ЧЕТЕТЕ ДРЕБНИЯ ШРИФТ!!!!!!!!!

# 41
  • София
  • Мнения: 377
Ами явно е до служител...
Като такъв служител се опитвам да бъда коректна с клиентите си, защото те са най-добрата реклама на всяка банка. Мога да се похваля, че клиентите, които срещам по улицата/защото още съм в майчинството/ се надяват по-скоро да се върна на работа. Вярно е, че банките винаги печелят, ама не е ли така и в магазина, и на пазара..... Винаги съветвам приятели, познати, че и клиенти/дано не ме разберат шефовете smile3505/ да проверят поне на още две - три места какви са условията. То е като да си купиш  нещо по-голямо. Не се бухаш в първия магазин, а проучваш нещата newsm10. Същото се отнася и за стоките с уж 0% лихва. ЧЕТЕТЕ ДРЕБНИЯ ШРИФТ!!!!!!!!!

 newsm10

Общи условия

Активация на акаунт