СЕДМИ клас 2019/2020 - Второ класиране - (20.07. - 26.07)

  • 87 748
  • 2 099
  •   1
Отговори
# 1 785
  • София
  • Мнения: 7 671
Христемова няма да преподава в школата за седмокласници.
Иначе си остава в НЕГ. Поне това знам последно от нея самата. 😊

# 1 786
  • София
  • Мнения: 1 222
И аз съм с много добри впечатления от Христемова. Говорихме скоро, каза че остава само в НЕГ, школата я е натоварила доста с това ДО.

# 1 787
  • Мнения: 8 911
Някой беше пуснал, не помня кой,  линкове за определяне на ниво по английски, но не ги запазих тогава. Може ли да ги сложи отново?
Аз съм го тествала с този сайт
exam english
И още някакви имаше. Все едни и същи резултати ми изкарваше.

# 1 788
  • Пловдив
  • Мнения: 3 567
ТуиГ, да не си учила в Кичука?

Не.
По центъра бях. Във Васил Левски и Паисий Хилендарски.
То аз за скромните си 11 учене до края на средното образование ги смених 5 училища, вкл. 3 години в Спортното Wink

Да не излезем случайно съвипускнички? Аз учех в "Паисий Хилендарски", а в "Левски" ходехме на електро по трудово, защото при нас нямаше такъв кабинет.

# 1 789
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
Набор '81 съм. Била съм и в двете училища, но през три години.

# 1 790
  • Мнения: 1 724
Здравейте! Бихте ли обяснили след третото класиране, което пак е централно, как става кандидатстването за четвърто? То ли се нарича "директорско"?  А след него има ли и друго?

# 1 791
  • Пловдив
  • Мнения: 3 567
Здравейте! Бихте ли обяснили след третото класиране, което пак е централно, как става кандидатстването за четвърто? То ли се нарича "директорско"?  А след него има ли и друго?
За четвърто се подават документи направо в училищата, които са обявили свободни места. Принципно класиране май има докъм 10.09, за да се попълнят местата.


Набор '81 съм. Била съм и в двете училища, но през три години.

Аз съм '80, но може и в един випуск да сме били, ако си тръгнала на 6. Обаче аз бях там до 7 клас. Иначе имах съученичка в началните класове, която май след 3 клас отиде в Спортното, защото играеше тенис.

# 1 792
  • Мнения: 1 724
Благодаря, Тонита!

# 1 793
  • Мнения: 2 243
Някой беше пуснал, не помня кой,  линкове за определяне на ниво по английски, но не ги запазих тогава. Може ли да ги сложи отново?
Аз съм го тествала с този сайт
exam english
И още някакви имаше. Все едни и същи резултати ми изкарваше.

От пуснатите линкове правих тест по този https://learnenglish.britishcouncil.org/online-english-level-test, покрих 66%, което според мен не е достоверно спрямо моето ниво на незнаене.
Имаше и друг предложен тест, който се различава от обичайните, но така и не получих отговор с резултата ми по имейл.

# 1 794
  • Мнения: 8 911
Аз му бях дала един тест със стотина въпроса. Първо аз го правих, според мен си беше добър. Не помня обаче от кой сайт. Имам доста запомнени в л/бими, ама дали беше някой от тях или друг, който не съм запомнила. Имаше доста въпроси с граматика и лексика, които още не е учил.

# 1 795
# 1 796
  • София
  • Мнения: 3 400
Здравейте,
Моля за съвет, до колко е оправдан според вас риска да освободя място в 91НЕГ и да се боря за едно от трите свободни места в СМГ при бал 479,5
Ако сте искали немски, в смг сега няма места с немски. Иначе за мен е на кантар.
Е, не мога да разбера....как може да му се учи хем немски език, хем да го влече математиката с английски...Или желанията сте ги определяли по друг критерий?

# 1 797
  • Мнения: 3 483
Beauty, да искат добра подготовка и по математика, и по език не е странно и тъй като еднакво ниво на двете не се постига никъде, има лутания. Още повече, ако нито едно от двете няма силен превес  в желанията и талантите като при вас, съвсем нормално е чуденето.
Вие бихте записали СМГ дори и да сложат профили монголски и физическо, но там където не става въпрос за изявени таланти се търсят варианти.
Не знам каква е ситуацията при авторката на питането, но чуденката не е толкова екзотична.

# 1 798
  • София
  • Мнения: 3 400
Solnichika, да, тя ситуацията при моя син е по-ясно определена. Но в същото време имам наблюдения върху мен, хората около мен и децата около мен и сякаш навсякъде има някаква относителна определеност, особено при  тези с по-висок бал. Например, аз съм по точните науки и не искам да чувам за учене на чужд език повече от 2-3 часа седмично, моят мъж-също, племенницата учи лесно език, отдава й се Х и Б и не иска да чува за математика, зълва ми-също. За мен ако има едновременно влечение към двете, училищата трябва да са СМГ, НПМГ, 125то и т.н., примерно. Струва ми се, че голяма част от децата подреждат на първите 5 места СМГ и езиковите /само че в различен ред/ и ми е странно. Имам чувството, че тази подредба се дължи на критерия "добра среда", а не на желан предмет за изучаване в следващите 5 години. В никакъв случай не упреквам подхода, но е по-различен от нашия и ми е любопитен. Simple Smile

# 1 799
  • Мнения: 5 018
Аз съм учила в 30-то, "Людмила Живкова", а после "Знаме на мира". Имахме разкошни кабинети по трудово. Спомням си, че сме правили пица. Калъфката за възглавница ми я уши една леля. Кабинетът по електротехника беше много интересен, различен. По металообработване и дървообработване повече тормозеха момчетата, момичетата повече чертаехме. После, в 9 клас вече в 18-то, си спомням, че ходехме в друг квартал за машинопис и стенография, както някой писа вече - повече машинопис, по-малко стенография.

Общи условия

Активация на акаунт