Енгин Акюрек в "Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 399

  • 30 199
  • 737
  •   1
Отговори
# 705
  • Варна
  • Мнения: 1 382


Зад кадър при заснемането на промото за Стар тв.
Страхотна  енергия струи от този човек, няма друга такава Two Hearts

Благодаря за превода на новия разказ, прочетох го и ми хареса, става все по-добър и в писането Heart Decoration

Скрит текст:
Следобеда попаднах по ТВ на " Най-великият шоумен"  мюзикъл от 2017 г  по реална история/ обичам такива филми за истински случили се истории/ . Събра ми очите Scream не очаквах, че ще се впечатля толкова от мюзикъл. И  понеже бях изтървала началото сега го почнах отначало. Прекрасен, страхотни песни, а за актьорите  коментарът ми е Класа, Хю Джакман показва какво е истински актьор, и пее, и танцува и прави невероятна роля. Такава енергия струи от всеки един кадър, възхитена съм Heartpulse  Началото на историята поразително прилича на нашата, бедно момче се влюбва в дъщерята на богаташ и от скъсаните обувки  стига до това да купи голямото имение, което  мечтал да стане техен дом. А, и те си пишеха писма години наред. Та става въпрос пак за това, че за  любовта няма прегради. Препоръчвам с две ръце

Последна редакция: сб, 29 авг 2020, 21:31 от Аnista

# 706
  • Мнения: 23 207


В очакване на нещо ново.

Аниста Two Hearts Заинтригува ме с този мюзикъл.
П.П. Намерих го и започнах да гледам.

Последна редакция: сб, 29 авг 2020, 21:52 от Марта_49

# 707
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


И  в гръб да е Санджар, Наре пак го гледа с любов.

# 708
  • Варна
  • Мнения: 1 382

Малката звезда се радва и тя на популярност Smiley

Марта Heart Decoration пиши после дали ти е харесал Smile
Лека, момичета !

# 709
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


Здравейте и добро утро.
С надеждата днес да имаме нещо ново около Енгин и сериала ни,
успешна неделя на всички.

# 710
  • Мнения: 23 207


Добро утро момичета Two Hearts
Хубав да ни е денят!
Ако пък дойдат новини и снимки - още по-добре!

# 711
  • Мнения: 20 905
Добро утро,



Чакам,  чакам, но да видим какво са ни приготвили СЦ....

Момичета, Hug

Здрав и приятен ден.

# 712
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


През какво минахме със Санджар и Наре и какво ли ни очаква...

# 713
  • Мнения: 23 207


Една друга история, разказана ни от Енгин. Тази на комисар Йомер Демир и Елиф Денизер /Туба Б./. 
История пълна също с  интриги и подлости, но също така и с много любов и  истински приятели.

Като гледам подбраните снимки и се сещам за нещо прочетено /мнение неговорещо нищо хубаво за автора му/.
Само ще направя обобщение върху него - тотален миш-маш от актьори и актриси, роли и истории.

А всяка една история е уникална и е сама за себе си.  Уточнявам за мнението - става въпрос за групи във ВК. 

Последна редакция: нд, 30 авг 2020, 11:31 от Марта_49

# 714
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


Марта, подминавай ги с намигване...

# 715
  • Мнения: 20 905


Страданието на Керим за Фатмагюл.Heart Бездна.

# 716
  • Мнения: 23 207


Нещо леко за следобедното кафе/чай.

# 717
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


https://www.facebook.com/notes/engin-aky%C3%BCrek-the-actor/engi … /1204629203222927

Момичета, ето и поредния, 30-и анализ на Навид Шахзад.
Представете си, тази жена, колко е възхитена от актьорските изпълнения на Енгин.
Дано някога двамата се срещнат на живо.

Енгин Акюрек – Актьорът (част 2)
Навид Шахзад

Ако има една тема, която върви като обща нишка между двете много разнообразни серии, които следват "Ако бях облак", това е мотивът за „безусловната любов.“ Със създадения по чудо аватар на Мустафа Булут със закопчан колан, Енгин Акюрек започва да създава друг герой, който трябваше да го превърне в международна икона. Отдалечавайки се от предишния си образ на богат, измамен, несподелен любовник Мустафа, в „Каква е вината на Фатмагюл?”(2010-12) актьорът играе изоставено, осиротяло момче, израстващо в сънливото рибарско селище Илдир. В ролята на Керим Ългаз, Акюрек радикално променя външния си вид,  на избръснат, дългокос, ковач - дърводелец, който е свидетел на ужасяващо групово изнасилване в годежната нощ на богатия и мощен син на Решат Яшаран, Селим.

Наясно сме, че изнасилването е форма на агресия, която се корени в социално-културния контекст на „namoos“ (чест). Мъжете могат да изберат да накажат жените, които се смятат за непокорни, независими, бунтовни или просто свободомислещи, като утвърдят собствената си груба сила над тях толкова лесно, колкото жените на врага могат да бъдат подложени на отвратителния акт по време на война. Точно както мръсната постъпка на Акън в „Дъщерята на посланика” има за цел да накаже Наре и да я направи негодна за брак с конкурента си. Историята на „Дъщерята на посланика” проверява, как идеята за изнасилване се възприема от мъжете при първоначалния отказ на Санджар да повярва на историята на Наре. Тъй като социокултурната ценност, поставена за девствеността, я разглежда като символ на чистота и гордостта за семейството, първоначалното "негероично" поведение на Санджар, изглежда, се намира под прякото влияние на неговите социално и морално обуславяне, тъй като изводът, който той прави от признанието на Наре, се състои в това, че тя му е изневерявала. Но изнасилването, което се случва в Каква е вината на Фатмагюл?” е шокиращо от липсата на мотив. Знаем, че действието на Акън в „Дъщерята на посланика” може да се обясни с  неговия отмъстителен характер, изключителна ревност и агресивна алчност, но за разлика от неговия съзнателен и жесток акт; двамата Яшарани, Вурал Намли и Керим с неговото присъствие, изпълняват/стават свидетели на цяла трагична атака с присъствието си без предварително планиран мотив! Изнасилването е следствие от два фактора: първоначално поради голямото количество алкохол и наркотици, които момчетата са поели, и второ, поради подсъзнателното желание на Ердоан да съсипе годежа на братовчед му Селим. Това, което започва по този начин, като глупава пиянска шега, преследваща красиво момиче на тъмен плаж в полунощ, завършва с ужас от насилствена атака срещу напълно непозната, разрушаващ живота на извършителите, свидетеля и жертвата. Акюрек представя Керим като загорял, пъргав, срамежлив и прост млад мъж, в страхопочитание към заможните си съученици, които идват в родния си град за годежно парти през лятото. Позициониран в периферията на бляскавия им живот, той става свидетел на груповото изнасилване на Фатмагюл, просто селско момиче, сгодено за рибар поради мъгла от алкохол и употреба на наркотици за първи път. Събитието, което едва си спомня, оставя Акюрек да изобразява махмурлук, объркан, травматизиран и засрамен Керим, който отсега нататък е преследван от това, което вижда като ужасна грешка в преценката. По принцип класическа ситуация да присъстваш на „грешното място в неподходящо време“ и дори преди да успее да възстанови някакво подобие на здрав разум, Керим се оказва женен за Фатмагюл в резултат на игра на сила, за да се попречи на момчетата от Яшаран да бъдат обвинени в случая с изнасилване. Керим на Акюрек започва като колебливо, изпълнено с чувство за вина, уязвимо момче, принудено да влезе във враждебна ситуация в резултат на обединените усилия на неетичния адвокат на Яшаран Мюнир Телджи и амбициозната безскрупулна алчна снаха на Фатмагюл Мукадес Кетанджи. Сънливият малък град, който Керим смяташе, че никога няма да напусне, изчезва в лицето на сътресенията, които се случват в живота му, както и в живота на семейство Кетанджи. Голямото преселение в Истанбул, призракът на бившия годеник на Фатмагюл, финансови проблеми, собствената му нефункционална връзка с отсъстващия му баща, постоянно напрежение от необходимостта да се изправи пред болезненото предизвикателство с първоначалната омраза и гняв на Фатмагюля в съчетание с необходимостта да се справят с манипулативно сила на корпоративната империя Яшаран; почти за една нощ принуждава Керим да узрее. Херкулесовата задача да се установи в огромен град като Истанбул се улеснява донякъде от земната мъдрост и неумолимо насърчение на Мерием Аксой, жената, която го осинови, когато майка му почина.

Следователно самата природа на тематичното съдържание на сериала означава, че човекът, който играе Керим, ще бъде изключително чувствителен, зрял актьор, който може да разчита на голям резервоар от сложни емоции. За двадесет и девет годишния Енгин Акюрек Керим беше не само страшно предизвикателство, но и възможност да докаже, че притежава неоспоримия талант, твърдост и решителност, да отдаде дължимото на още една сложна роля. Той го доказа в блестящи сцени, като например, когато Керим нежно целува дясната длан на Фатмагюл, символично й дава живота си. Действието на Акюрек позволява на камерата да посредничи между Керим и нас, сякаш заснема най-съкровените мисли на персонажа, за да изведе текстури от чувства, невидими за човешкото око, превръщайки Керим в реална фигура. Или когато тайното посещение на Мустафа Налчели в кафенето вбесява Керим, разплаквайки Фатмагюл; Непосредственото разкаяние на Акюрек се вижда в нежността, с която той държи истеричната ридаеща Фатмагюл до гърдите си, успокоявайки я като едно дете след първата им гневна свада при новото им бизнес начинание. В още една сцена, когато Керим се връща у дома пиян и Фатмагюл се опитва да го отрезви, Акюрек изразява цялата ревност на Керим, собствения си страх да загуби Фатмагюл и желанието му да бъде интимен с нея в една продължителна пиянска проява на разочарование; само за да бъде разтърсен в чувствата си с шамар от Фатмагюл. Шокът и объркването, причинени от дръзкото му поведение, ясно се четат на лицето на Керим, докато той, препъвайки се, излиза от къщата с позор. Това е Енгин Акюрек в най-добрия случай, който ни говори през очите и израженията на лицето, които сякаш разкриват самата му душа, която му донася завидната репутация на водещия романтичен герой в Турция.

От многото предизвикателства, пред които са изправени телевизионните актьори, едно от най-трудните е способността да се поддържа устойчивост на високият коефициент на емоционална ‘памет’, записана в по-ранни сцени, за да се създаде очевидно безпроблемен преход в развитието на персонажа. За разлика от последователността, в която събитията разгръща на екрана, графиците на снимане нарушават линейните разкази, за да работят назад и напред между сцени от императивите на местоположението и достъпността на актьорите. В „Каква е вината на Фатмагюл?, както Енгин Акюрек, така и Берен Саат споделят някои от най-променливите сцени на сериала, демонстрирайки огромна дисциплина, оставайки в образа, въпреки факта, че непрекъснатият кадър може да е бил направен с разлика от седмица или две. Фактът, че и двамата актьори не само потвърдиха репутацията си, но и повдигнаха летвата за изпълнение на качества до такава степен, че ще бъде трудно да се съпоставят в близко бъдеще, говори за професионализма и уменията на Акюрек и Саат. От ярък гняв и омраза, отношенията на Фатмагюл и Керим се развиват постепенно чрез меко развиващо се мрачно съчувствие един към друг, спирайки на половин път от разбирането, преди най-накрая да се осъществи във всеобхватна любов.

Уязвимостта на Керим предизвиква наслада, когато се среща и се опитва да погълне пристъпите на гняв и омраза на Фатмагюл с възхитително търпение. Понякога виждаме как лицето му се срива и очите му се помрачават от сълзи; но още в следващата минута той продължава упорито да подкрепя момичето, на което е причинил зло и сега обича. Лицето му се покрива от самотни сълзи, срам и съжаление, Акюрек в ролята на Керим, през студените зимни нощи се измъчва от скръб, опитвайки се да утеши и излекува любимото си момиче, а тя го наблюдава с любопитство, скривайки се в сянката на едно дърво. Това е лицето на Акюрек, което се отрезвява веднага след звучен шамар от Фатмагюл и намира за невъзможно да я погледне в очите на следващия ден и да! Това е лицето на Акюрек, което регистрира мигновена любов и смях, докато Фатмагюл идва да търси Керим в Бордрум, където той избягва след нова атака на ревност! Наблюдавайки безбройните изражения на лицето на Акюрек, човек не може да не бъде изненадан от спонтанността и променливостта, на които са способни лицето и тялото му. Въпреки цялата си велика история, изпълнения и музика, Керим търсейки себе си, прошка и любов би било трудно да се реализира без майсторски заснети сцени на „Каква е вината на Фатмагюл?” от режисьорката Хилал Сарал. В това отношение по-специално се откроява една сцена, която е сватбената нощ на двойката. Радостен, но уплашен, обнадежден, но ужасен, Акюрек играе неудобния младоженец до съвършенство, докато се срива в агония от самообвинение. Казва се, че Сарал не е давала никакви указания на актьорите си за сцената, докато е фокусирала две камери върху играчите, за да им позволи да обработят сцената спонтанно. Това, което се случи впоследствие и беше заснето пред камерата, е несравнимо безупречно изпълнение от двамата съвършени актьори. Сърцето на Акюрек, разбито от спонтанно ридание, прекъснато от счупената му задъхана реч, е показателно за дълбочината на отчаянието му, когато той се опитва да признае съжалението си, да разтовари сърцето си и да признае срама си, само за да го извади истинската любов от дълбините на бездната, която е задушил сърцето му, Керим изкупува вината си като човек, който се научава да прощава не само на баща си, но преди всичко на себе си. В други сцени Керим работи усърдно с лампата в ръка или се редува да удря, рита и стрелби, карайки ни да осъзнаем колко крехък е животът ни и именно в този момент от разбирането на „невъзможната любов“ на Фатмагюл и Керим става реална възможност. От жертва на изнасилване до независима жена, пътуването на Фатмагюл е надежда и голяма любов, възможна само чрез постоянството на чувствителен, грижовен мъж като Керим от своя страна за цяла вечност.

Новината, че сериалът „Каква е вината на Фатмагюл?” се възприема по време на терапевтични сесии за жертвите на изнасилвания в американската клиника, не трябва да предизвиква изненада, тъй като той служи като потвърждение на неговата постоянна тематична реалност в света, където жените всеки ден са подложени на побой, насилие и безнаказани убийства. Героят на Керим гарантира, че е напълно възможно да се оцелее при такива нападения и да се изгради нов живот, което сериалът има за цел да докаже; докато гласът на Фатмагюл резонира силно с всички жени и колективно води до движение, което продължава и до днес. В допълнение към изящните изпълнения на Акюрек и Саат, подкрепени от също толкова талантлив актьорски състав, „Каква е вината на Фатмагюл?” самата организация обръща внимание на правата на жените, особено като се подчертава, че телесна автономия, включително правото да се ползват с равни права на брак, право на глас, право на образование, право на труд, справедливо заплащане, притежаването на собственост и защита срещу тежките престъпления, като например изнасилване, сексуален тормоз и насилие в семейството, е присъщо право на всяка жена като на гражданин на света. В забързания свят на телевизионно производство, където сериалът се избутва на заден план след първо пускане; драматичен сериал, който продължава да запазва популярността си въпреки изминалите осем години, говори за качеството на продукцията, темата и уместността му. Този Керим, който блести като герой, като движещия дух зад всички успехи на Фатмагюл, които варират от завършването до научаването на шофиране, притежаването и управлението на бизнес, това е нещо, което прави сериала в истинскиучебник за изучаване на безусловната любов.

# 718
  • Мнения: 23 207


Ах, този Керим...
Първата ни среща с Енгин Акюрек като актьор.

Мариянка Two Hearts благодаря за превода!

# 719
  • Пловдив
  • Мнения: 34 043


Ново видейце от зад кадър на промото.
Затова го обичат Енгин, запазил е детското в себе си...




Няма ви, но имаме нова снимка.
Отново в книжарница. Снимката е от вчера.
Нещо ни е пострадало коляното...
Така ли ще живеем, с маски, като извънземни...

Последна редакция: нд, 30 авг 2020, 18:34 от mariana51

Общи условия

Активация на акаунт