Време е за ИКЕА! - Тема 31

  • 35 022
  • 763
  •   1
Отговори
  • In transit
  • Мнения: 11 776
Добре дошли в новата тема за Икеа! Приятно пазаруване!

ИКЕА България - Адрес на магазина:
София "Околовръстен Път" №216
Работно време на магазина:
Понеделник-събота 10:00 - 21:00 ч.
Неделя 10:00 - 20:00 ч.

Центрове за поръчка:
ИКЕА Център за поръчки Варна, бул. „Република“ 55
Работно време на центъра за поръчки:
Понеделник-събота 10:00 - 21:00 ч.
Неделя 10:00 - 20:00 ч.
Pushpin От есента на 2020 Икеа се мести на нов адрес Delta Planet Mall, бул.Сливница 185.
За повече информация следете тук: https://deltaplanet.bg/ikea

ИКЕА Център за поръчки Бургас, Mall Galleria, ул. Янко Комитов 6
Работно време на Център за поръчки - Бургас:
Понеделник-Неделя 10:00 - 22:00 ч.

ИКЕА Център за поръчки Пловдив, Plovdiv Plaza, ул. "Д-р Георги Странски" 3
Работно време на центъра за поръчки:
Понеделник-Неделя 10:00 - 21:00 ч.

Телефон за клиенти: 0800 45 800
E-mail: cs.sofia@ikea.bg

Интернет сайт на магазина - http://www.ikea.com/
Българският интернет сайт на магазина - http://www.ikea.bg/

Доставката на малки пратки е чрез спедиторската фирма Интерлогистика.
Големите пратки се доставят от Ренус логистика.


Програми за планиране на Икеа

Онлайн каталог за 2018-2019 година
Онлайн каталог  за 2020 година

За контакти със централата в Швеция (при продължителни проблеми от българска страна)
Email: ikeainfo@ikea.com (general)
Email: contact.franchisor@inter-ikea.com (franchise queries)

Facebook

Сайтове посветени на вътрешното обзавеждане - за вдъхновение и интересни идеи

http://livethemma.ikea.se/ http://www.alvhemmakleri.se/en/inspiration http://freshome.com/ http://www.ikeahackers.net/ http://www.apartmenttherapy.com/ http://www.theshare-space.com/

Предишни теми:

Икеа 1, Икеа 2, Икеа 3, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 4, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 5, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 6, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 7, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 8, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 9, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 10, Време е за Икеа! - Тема 11, Време е за Икеа! - Тема 12, Време е за Икеа! - Тема 13, Време е за Икеа! - Тема 14,Време е за Икеа! - Тема 15 , Време  е за Икеа! -  Тема 16 Време е за Икеа! - Тема 17 Време е за Икеа! - Тема 18 Време е за Икеа! - Тема 19  Време е за Икеа! - Тема 20 Време е за Икеа! - Тема 21  Време е за ИКЕА! - Тема 22 Време е за ИКЕА! - Тема 23 Време е за ИКЕА - Тема 24 Време е за ИКЕА - Тема 25 Тема 26 тема 27 тема 28 тема 29 тема 30

# 1
  • Варна
  • Мнения: 1 194
Благодаря за новата тема. Ще правя поръчка за някои дребни неща. Нали доставката до център Пловдив е безплатна?

# 2
  • Мнения: 1 781
Да, аз съм поръчвала вече няколко пъти и е безплатно, но го правя от центъра за поръчки, не през сайта.

# 3
  • Мнения: 337
М, прави я Стувата, не я мисли...Нашата е десетгодишна и не е мръднала. Преместихме се в ново жилище и просто я разместихме, за да е по-тийн Stuck Out Tongue Winking Eye
Решила съм накакви черни стикери да залепим, за да променим излъчването и това ще е. Поне докато тийнът не се размърмори. Засега си му е удобно и има място за всичко. Допълнихме и с нови модули за стената, защото стаята е по-голяма от предишната. Сменихме леглото с по-широко и всичко стана съвсем прилично.

# 4
  • Мнения: 6 490
Благодаря за темата! Flowers Hibiscus

Разглеждам за някаква малка библиотека и се чудя с вратички или без. Smiley

Относно доставките и времето, които коментирахме в края на предната тема, мисля, че и обема е решаващ. Сетих се, че за мебели(ноември мин. година) отне седмица, а за дребните неща 2-3 дни.

# 5
  • In transit
  • Мнения: 11 776
Снощи направих една малка поръчка, която пуснах до центъра за поръчки, заради БД. Днес ми пратиха мейл, че я пращат.
А поръчката от миналия понеделник...нищо. Звъннах на националния телефон, един младеж каза, че щял да уведоми колегите си за забавена поръчка..да видим. Утре изтича 7-дневния срок на доставка.

# 6
  • Мнения: 5 080
При мен изтичаше утре 7 дневния срок и се развънях днес до ренус, до икея  да си видят забавянето в кой е вината и хоп след 10 мин гледам вече е изпратена.

# 7
  • ENGLAND
  • Мнения: 4 087
Благодаря за темата.Само да спомена, че политиката на Икеа еда се отиде в магазина, а не онлайн пазаруването. Поне тук, в Англия, много малко се пазарува онлайн, обикновено големите пакети, а иначе магазина е пълен всеки ден.

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 5 019
Чудя се между двата варианта за пръчки за завеси: RACKA и HUGAD...
Много ми е трудно като не мога да ги видя на живо как изглеждат - виждам, че дебелината им само е различна. В клиентския център в Пловдив нямат дори и това - имат някви, на които са им закачени завесите на високо, но нито може да се видят добре, нищо...

# 9
  • Мнения: 5
Здравейте, дами,

Дали някоя от вас знае какво се случи със серията Mandal на IKEA? Имаме леглото + таблата, но ми се иска да открием и останалите продукти от серията. Ако някоя има идея, къде мога да ги открия, ще съм много благодарна. Simple Smile
Вече се свързах с IKEA, но още не са ми отговорили дали отново се очаква да ги има в България.

# 10
  • Мнения: 5 080
Как пускате поръчка онлайн до центъра за поръчки, аз май нещо обърках. Уж написах на адрес център за поръчки Пловдив, а вчера ми се обажда една госпожа от Ренус да ме пита къде да ми я доставят, обясних, че съм я адресирала до центъра за поръчки и ще очаквам смс от тях. Не нямало да получа смс да съм и звъннела когато отиваме да си я вземаме от Пловдив. И сега какво става среща по паркингите с техния бус и нашия превоз и нищо не отиде в центъра за поръчки, какво обърках този път не знам.

# 11
  • In transit
  • Мнения: 11 776
Даниела, провери си в поръчките кой адрес си писала.

Вчера звънях втори път на националния им телефон, от там една девойка ми каза, че не мога да ескалирам случая по телефона, само по мейл ставало. Колегата и предния ден бил писал за забавянето, ама не били минали 48 часа, почти ми се скара защо се обаждам пак след като не са минали 48 часа... и днес изведнъж ми звънят от Ренус за доставка. Можело значи, ама защо всеки път с лошо, много са зле, много!

# 12
  • Мнения: 5 080
Даниела, провери си в поръчките кой адрес си писала.

 

център за поръчки Икеа Пловдив, 4000
ПЛОВДИВ, ПЛОВДИВ

# 13
  • Мнения: 22 867
Даниела, провери си в поръчките кой адрес си писала.

Скрит текст:
Вчера звънях втори път на националния им телефон, от там една девойка ми каза, че не мога да ескалирам случая по телефона, само по мейл ставало. Колегата и предния ден бил писал за забавянето, ама не били минали 48 часа
, почти ми се скара защо се обаждам пак след като не са минали 48 часа... и днес изведнъж ми звънят от Ренус за доставка. Можело значи, ама защо всеки път с лошо, много са зле, много!


Mikkey, надявам се и ти не си се правила на възпитана! Само да усетя повишаване на тон, така повишавам моя, че отсреща почват да намаляват. Някои май само от това разбират, когато говориш с тях нормално и възпитано, решават, че могат да ти се карат. Да, да, ама не! Иначе, наистина има много да се желае, организация, срокове, доставка, известия.......Понякога, това в повечето случаи,  дори смс нямам, направо от пред входа ми звънят. А за последната поръчка на вайбър, смс, еее, направо глезена се почувствУВах! А на сайта за следенето, дори след получаването на поръчката, нищо нямаше отразено. Ама, ,айде сега, нЕма да издребнявам! Simple Smile

# 14
  • In transit
  • Мнения: 11 776
Labrex, не съм повишавала тон, просто девойката като разбра, че звъня за втори път в рамките на 24 часа и ми повиши леко тон като ми каза, че вече имало подадено писмо за забавена поръчка...
Преди малко даже ми звъннаха да ме питат, дали съм си получила поръчката.

Общи условия

Активация на акаунт