Лято в Албена 2020 г.! - 3

  • 42 376
  • 299
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 1 114
Аз на тази и казвам фрифол.


Иначе на ония малките в 2.4м басейни и мен ме достраша.
"Плувам" ама като знам, че стигам дъното Grinning

# 181
  • София
  • Мнения: 476
Ние бяхме на Ралица Супериор Делукс корпус от 03,08. Абсолютно доволна. Ранно настаняване в 09:30 и освобождаване в 17:00. Вино, плодове и вода при настаняване в стаята. Нямаше навалица в ресторанта, а храната беше разнообразна и без липси. Риба, миди, пържоли и т.н. Палачинки всяка сутрин без редене на опашки.Десертите и плодовете също бяха супер. На басейна спокойно и без нужда от резервиране. На плажа в 08:30ч. се настанявахме на втора или трета линия без проблеми. Аквапарка беше сравнително пълен. Единствено на ресторанта на плажа храната беше по бедна от обичайно. Почистване и смяна на кърпи всеки ден. Вероятно догодина пак ще сме там.

# 182
  • В.Търново
  • Мнения: 7 484
Аз на тази и казвам фрифол.


Иначе на ония малките в 2.4м басейни и мен ме достраша.
"Плувам" ама като знам, че стигам дъното Grinning
Това е Камикадзето. Smile
Малкия е на 10г., почти на 11г, броени дни го делят от рождения му ден.Голямо мрънкане ми мрънка да се пусне там.Казах му, че не е за него, но като видяхме, че пускат и по-малки от него и не можех вече нищо да кажа.Сигурно се пусна поне 12-13 пъти на нея.А на ония 2,40м дълбочина сигурно поне 50 пъти, не му ли се зави свят...

Ronald, наистина не са ни сменяли големите кърпи. Добре, че само аз ги ползвах, другите си ползваха техните. Та, за мен имаше 3 големи кърпи, все едно ми ги сменяха през ден. Grinning И аз не знаех, че има опция за всеки ден смяна.

# 183
  • София
  • Мнения: 860
Имам едно питане Simple Smile. Дали получаваш мейл или някакво потвърждение, когато внесеш капаро за резервация (от сайта на Албена)?

Последна редакция: ср, 02 сеп 2020, 09:46 от hali4ka85

# 184
  • Мнения: 432
Имам едно питане Simple Smile. Дали получаваш мейл или някакво потвърждение, когато внесеш капаро за резервация (от сайта на Албена)?

Пращат фактура за стойността по мейл Провери в спам папката. Simple Smile

# 185
  • В.Търново
  • Мнения: 7 484
Това ми пише при отказ на резервация:
  отказ, съгласно Общите условия до 14 дни от датата на плащането на депозита, се приема и потвърждава без неустойка, тоест 100% възстановяване на предплатената сума;  отказ, съгласно Общите условия след 14 дни от датата на плащането на депозита, се приема и потвърждава с удържане на предплатения депозит от 20%, остатъкът от предплатена сума се възстановява;
Някой беше писал по-рано, че при отказ от резервацията ти възстановяват цялата платена сума, да...обаче се оказва, че не е така.

# 186
  • Мнения: 1 423
Това са новите условия за резервация, вероятно съобразени със ситуацията с Ковид-19, но не са ОК обаче, поне според мен.
До тази година условията предлагаха безплатна анулация и 100% възстановяване на сумата до 14 дни преди пристигане, след това се удържаше една нощувка и накрая мисля, че се удържат 50%.

# 187
  • В.Търново
  • Мнения: 7 484
Нещо не ме устройват.Все пак има страшно много време до другото лято.То е ясно , че и другото лято ще е така, че да не е и по-зле.

# 188
  • Мнения: 299
Дааа, и мен не ме устройват тези условия за анулация. Преди бяха по-добре.

# 189
  • Мнения: 2 802
Искам  да споделя положителен коментар относно хотел "Гергана"! Ресторант -имат много добра и отзивчива салонна управителка.Персонал там-любезни,услужливи!Чистота в апартамента-без забележки.Весели аниматори за децата.Определено място ,където се почива спокойно и с добро отношение.

Последна редакция: сб, 05 сеп 2020, 16:31 от Roo Roo

# 190
  • Мнения: 207
Тъй. Пресен-пресен отзив -по стечение на обстоятелствата от 3 албенски хотела-  Ралица Акваклуб, Ралица Супериор Делукс и Калиакра бийч.
1.Ралица Акваклуб
Имахме резервация за Ралица Супериор Делукс, ама щото затварял по- рано и ни настаниха в Ралица Акваклуб. Уж  бил същият, че и по- скоро реновиран , цената му  същата и ... настанихме се ние. Ясно е на всички, че албенските стаи са си теснички, ама тези бият всички рекорди-между леглото и стената, на която виси и телевизор трудно минаваш странично, а децата внимават да не си ударят и главите. Нещото, наречено лоби бар е по- западнало и от ламаринена барака в ромски квартал. Ресторантът-изглежда  по- зле от  студентски стол от зората на демокрацията, на всичкото отгоре терасите му  са  зарешетени  с едни мрежи , като че ли сме в кокошарник. Подът лепкав, ама много лепкав.  Нелюбезен персонал ,който и често изчезва за дълго ...Храната- ужасна -никакво разнообразие, в малки количества, блудкава . Ковид мерки-никакви.
+Мебелите в стаите и баните са новички и персоналът на рецепция и управителката на хотела са любезни.
2. Ралица Супериор Делукс
На другия ден сутринта се преместихме в Ралица Супериор делукс за учудване  без проблем , че мнооого се бяхме изнервили.
Стаите широки, за детето истинско легло , не разтегателен диван ( и той бил удобен - по инфо от другото семейство, което е с повече деца). Има баня с тоалетна и отделно тоалетна. Чисто. За радост на детето -много голям телевизор с интернет- че таблета си го бяхме оставили вкъщи Stuck Out Tongue Winking Eye .Сменят всеки ден кърпите , но чаршафите нито веднъж, ама май аз нещо нямам късмет с албенските камериерки, предния път когато посетихме курорта преди 5 години пак тъй Joy . Ресторантът -прилично изглеждащ, приятна тераса с гледка към басейните, почиства се . Храната беше  доста вкусна, леко пестеливо откъм брой ястия , но нищо не ни е липсвало.  Имаше в изобилие плодове- узрели дини, пъпеши, сливи, праскови, ябълки. Супите бяха много вкусни. Свършваха тестените десерти- баклавите изчезваха за секунди и оставаха едни блудкави смачкани пасти. Усеща се , че се пести  и може би щеше да ме подразни, но след опита с хотела от първия ден си е супер.
Лоби барът  е приятен. Недостатък-нямат безалкохолни коктейли за децата.
Посредствена анимация, но имаше някаква.
3.Калиакра бийч- последните два дни изкарахме там.  И като обстановка- фоайета, стаи, ресторант,бар, и като  храна (има  белен грейпфрут на шайби и ципура на скара- чета в разни мнения, че е екстра ) , и  като ковид мерки, и като анимация, и като визия и държание на  почиващи, и като адекватност на персонала  е доста по- добър от Ралиците. Цената му е по- висока, но не много по- висока- бих казала , че Ралиците са надценени  .
И трите хотела са 4* -" човече, пляскащо се по челото" Grinning

Последна редакция: сб, 05 сеп 2020, 21:53 от mylen4e

# 191
  • Мнения: 1 423
Ines, как изкарахте в Мура?

# 192
  • Мнения: 443
Ами, като цяло добре. Писах по-горе, кое не ми допадна - че искаха да си плащаме кафето на лобито и по-малкото разнообразие на олинклузива. Сравнявам с преди 2 години, когато бяхме в Славуна, а ресторанта им е общ. Иначе места на плажа имаше - в 9.30 сме били или на първа или на втора линия. За 6 нощувки, само веднъж смениха чаршафите. Но качеството на обслужването е паднало много, въпреки че ни е второ море (за сревнение с Дюни, от където се върнахме изобщо не може да става дума), май съжалявам, че не избрах Обзор. И последно стаята ни беше ужасно шумна, вечер от външните маси на лобито, сутрин зареждаха с някакви камиони и беше ужасно...

# 193
  • Мнения: 837
След като посетих два 4* хотел на юг с прилични отзиви (писала съм в темата "На море в България", няма да спамя тук) нямам идея откъде идва мрънкането за Албена. Ми абсолютно несравнима по отношение цена-качество ОИ услуга. Доволна съм от Албена и ще продължа да ходя там, докато на децата от компанията не им омръзне, защото знам какво получавам и никога не съм неприятно изненадана.

# 194
  • В.Търново
  • Мнения: 7 484
Да, така е. Обаче за това, което предлагат някои хотели в Албена въобще не отговаря на парите, които искат.Например в Боряна , храната нахвърляна в платата или тавите, много често без табелки.Стоиш и гледаш някакви манджи и по своя оценка си преценяваш какво ще ядеш. Накапана храна, не обърсани плотове, мръсни плочки на басейна, лошо отношение на някои от персонала, сякаш работеха с досада, необучени, във фоайето се правеха забележки на българите ад вдигат маските, а украинците и румънците си вървяха и стояха с вирнати глави нагоре без маски.Нашия багаж беше изместен в страни до входната врата да не пречи, а на една рускиня стоеше на средата във фоайето поне 15 минути, докато бях там. Не знам дали искам да си го причиня втори път това там?!
Гледката от терасата компенсира всичко. Ако я нямаше гледката щях да си мисля, че ни е провалена почивката.

Общи условия

Активация на акаунт