Дистанционно обучение за учениците-Teмa 6

  • 27 098
  • 767
  •   1
Отговори
# 570
  • Бургас
  • Мнения: 8 513
Това е много интересно. Каква е причината да се започва по различно време на базата на имената? Вярно, че е с ден-два разлика, но защо се прави?

# 571
  • Мнения: X
Това е много интересно. Каква е причината да се започва по различно време на базата на имената? Вярно, че е с ден-два разлика, но защо се прави?
 

За да се позволи на персонала и децата да влязат поетапно в у-щата за начало и да свикнат с новите процедури и практики, преди да се върнат в у-ще всички наведнъж на 14ти.

Последна редакция: пн, 31 авг 2020, 17:23 от Анонимен

# 572
  • Бургас
  • Мнения: 8 513
В Канада явно всичко се прави с грижа за децата. Тука сме наследили едни стари соц практики, дето много трудно ще се отървем от тях.

# 573
  • Мнения: X
В Канада явно всичко се прави с грижа за децата. Тука сме наследили едни стари соц практики, дето много трудно ще се отървем от тях.
Хм, не съм сигурна.
Ако четеш тукашните групи и форуми родителите протестират постоянно. И всички мерки са нищожни, всичко е зле, учителите напускат, всички да са маскирани,  и на никой от правителството не му пукало за децата. Кавито и мерки да въведат, а те въведоха много неща в тези 2-3 седмици, никой не е доволен. Или поне масата.

 Така са наплашили хората, че никой не може да мисли нормално вече.

Последна редакция: нд, 30 авг 2020, 18:56 от Анонимен

# 574
  • Мнения: 6 348
А как сте с вируса? Защото това е важното, от това зависи и нивото на страх в обществото. И благодаря, че споделяш от извора.

# 575
  • Мнения: X
А как сте с вируса? Защото това е важното, от това зависи и нивото на страх в обществото. И благодаря, че споделяш от извора.
Когато затвориха през март имахме 2 случая за цялата провинция, която е с площ по-голяма от Б-я.
Ние сме в столицата с 1 активен случай.

Хората се страхуват, защото така се портретита вируса. И затвориха всичко, а сега отварят когато има повече случаи и се психясват сериозно. Стадийният принцип на психология на страха...

Ще изтрия, защото не е по темата с ДО.

Последна редакция: нд, 30 авг 2020, 23:02 от Анонимен

# 576
  • Мнения: 8 921
Учене ДО добре, но как се тренира дистанционно? Как се играе гимнастика от къщи на виртуални уреди?

# 577
  • Мнения: X
Учене ДО добре, но как се тренира дистанционно? Как се играе гимнастика от къщи на виртуални уреди?
Именно.
Ние пробвахме през април да се продължи с балета и музикалният театър, но как се прави хореография на ансамбъла и репетиция с танци и пеене по Зумм? И я отписахме, а тази година не иска да продължи с това, а иска баскетбол ( в у-ще), пеене, пиано и плуване.

Но клубовете са затворени, лагерите бяха само онлайн (скаутският лагер беше къмпинг с виртуален лагерен огън, спане на палатка в двора си и разговори по Зуум), а плуването е затворено, освен 2 клуба в другата част на града и са пълни..

Тази години и в у-ще няма да имат спорт и извънкласни занимания та сериозно се притеснявам и аз.

Последна редакция: нд, 30 авг 2020, 21:16 от Анонимен

# 578
  • Мнения: 20 002
Юми, а как ще се провежда ДО-то на тези, които са го избрали като опция? Ако имаш такива познати, ще е интересно да разкажеш после.

# 579
  • Мнения: X
Юми, а как ще се провежда ДО-то на тези, които са го избрали като опция? Ако имаш такива познати, ще е интересно да разкажеш после.
Нямам познати при нас, но имам  няколко българки познати в друга провинция, които са избрали ДО, защото не са съгласни децата им да носят маски по цял ден и да се провежда обучението така.
Много хора избират ДО и тук, но не са мои познати.


ДО ще е изцяло отделно от присъственото.
Засега няма варианти за децата във френската програма (като нашето) и всичко ще е на АЕ. Ще се види какво ще се реши за това тепърва.
Следва се същата програма за класа, но децата са от цялата провинция, не са по градове и класове и учителите не познават децата, системата в у-щето и преподават общо виртуално на клас от сборни деца.
Това е, което не ми харесва на мен.

Ако детето ти е под карантина за 2 седмици то минава на ДО, но не към офиц. ДО, а неговият учител му праща материали за обучение докато не се върне в клас.

# 580
  • София
  • Мнения: 7 680
Да, това, което подготвят уж и тук.
Значи не откриваме все пак топлата вода...

# 581
  • София
  • Мнения: 6 663
Учене ДО добре, но как се тренира дистанционно? Как се играе гимнастика от къщи на виртуални уреди?

Не се тренира. Както и не се репетират сценични изкуства.

# 582
  • София
  • Мнения: 17 652
Скрит текст:
По мое мнение социалните контакти на живо са много важни и присъствието трябва да е задължително. Трябва да се свикне с този вирус вече! Не може цял живот да живеем така Simple Smile


С кое по-конкретно ни предлагаш да свикваме? Сърдечните увреждания? Белодробните увреждания? Или смъртта, може би, с нея особено лесно се свиква - и тогава "цял живот" се оказва, че не само, че може така, ами може и доста кратко да се окаже.

И защо собствено искаш други да плащат цената на това, че пускаш на 10 годишното си дете порно? Сигурна съм, че по време на дистанционното обучение учителите не са му показвали точно такива обучителни филми.


Наистина е много трудно да се идлезе от матрицата. Според мен трабва да научим децата си да са социални извън училището, защото то в един момент свършва. Деца, които разчитат само на училището да се запознават и да имат приятели, после като завършат им е много трудно с намирането на приятели, защото тази среда вече я няма.


Е, това едва ли има чак такова значение, нали? Wink Ако до завършване на училище човек няма достатъчно добри и близки приятели... които да му стигнат за един живот... значи без друго никога няма да има такива. А познати лесно се намират. Дет' се вика - пътуваш във влак и се заприказваш със съкафезниците.


Много трудно? Аз нямам такива наблюдения. Винаги приятелите ми са били от училището, бившето училище или работата. Съседи или деца на приятелите на родителите ми никога не са били в кръга на приятелите ми. Не съм имала проблеми от това.

Т.е. нямаш и не си имала социален живот извън училище и работата И смяташ, че това е ОК? Това показва точно липса на социални умения.


Не, просто показва, че прави разлика м/у "бегли / далечни познати", "познати", "добри познати" и "приятели". И при това има и такива, които да попадат в последната категория.

Аз първо не разглеждам училището, университета и работата като принуда -

Не тези неща сами по себе си, но в техните рамки си принуден "да се социализираш" с определени хора.

Родителят, който се предполага да мисли добро за детето си, подбира училището му. По-късно то само си избира (доколкото му позволяват силите) гимназия според своите изисквания. Университетът (ако посещава) избира само.
Хората, които човек НЕ избира сам, са човекът на опашката до теб в магазина, съседите, продавачите. Те са... ами, каквито се паднат. Идеята, че е по-добре да се социализира човек с напълно случайни и по никой начин не отговарящи на собствения му (какъвто и да е той) интелект, на нивото му, на манталитета му, на вкусовете, предпочитанията, интересите и разбиранията му, вместо да подбере хора от среда със, предполагаемо, хора с, общо взето, сходно ниво, интереси и вкусове е, меко казано, странна. И не би бенифицирала не само по-интелигентния, но също толкова и човекът с по-ниско ниво. Няма как единият да говори за някое по-особено изпълнение на Фауст и фините техники в експресионализма, а другият - за белота на терцата и задника на Белана - и този разговор да представлява приятно прекарано време за която и да е страна.


]не е място за социализация, не спекулирай, но не е вярно, че хората не подбират среда. Особено по отношение на училищата в София.

Така ли, още преди да кандидатстват знаят с кого ще са в един клас, ако запишат в това училище? Училищата се избират, както вече написах, според представите за качествено образование, което предлагат. Тези представи са примерно на база резултати от външно оценяване (които често са постигнати благодарение на частни уроци), рядно някой познава дори учителите, които вероятно ще преподават на детето, още по-малко може да се прецени какви ще са по характер, не по интелект, другите деца.


Може да направи оправдани предположения за това какъв тип хора биха се интересували от едно или друго (по отношение на образованието). Много по-оправдани от каквито и да било предположения, касаещи характера на стоящия/стоящата отзад на опашката в Кауфланд.


Детството е дълго и минава различни периоди. Сменят се училища, клубове по интереси, квартали - децата винаги си намират приятели доста бързо във всяка една нова среда.
Никой не е казал, че трябва доживот да си приятел с някой от 1 клас, нито е необходимо.


За необходимо... то много неща не са необходими. Но само който е имал истински приятели - такива от 1 клас дори - който ги е запазил и ценил - може да направи разликата с новопоявил се познат, независимо откъде.

duhi_puhi, човек развива близки познанства или приятелства с хора, с които има общи интереси - изкуство, литература, спортове, политика, ако щете. А началото на приятелство може да бъде някой да Ви помоли да го упътите към определен адрес - всичко зависи от това как подхождате към хората, което са именно социалните умения.


СЕРИОЗНО!?
Извинете, можете ли да ми кажете как да стигна до ул. Асенова?
Опасявам се, че не зная, но бихте ли ми станал доживотен приятел, понеже съм аааадски социално умел?

Леле.
Някои хора май гледат твърде много лигави романтични комедии. Холивуд... може да е особено вреден!


Според мен идеите за социализация в момента са такива, защото вече няколко поколения са минали през дресировка - поетапно, отнемайки все повече от останалото време, през което би могло иначе да се общува в друга среда с други хора. Само допреди няколко десетилетия, поколението на майка ми и баща ми, са си играли всички деца в квартала или поне от улицата. Това е важно също от гледна точка на възрастта на децата - днес те са разделени с най-много 12 месеца разлика във възрастта, докато преди са си играели заедно, което е помагало на малките да порастват и да научават нови неща, взимайки пример от по-големите, а пък по-големите са се научавали на отговорност, най-напред към по-малките деца, за да могат по-късно като възрастни да бъдат отговорни към хората около себе си. Мен вече не ме пускаха много надалеч, защото го смятаха за опасно (все пак 90-те години в България са си били доста неспокойни времена, аз като дете не съм го усетила), но съм завързвала приятелства на детската площадка близо до нас.


Подозирам, че съм близко до възрастта на родителите ти, знам ли. Играехме си на улицата, да. Бяхме с не повече от 4 години разлика. Имаше и по-дребни, но не в нашата група, имаше и по-големи, но също бяха отделно. От децата, с които съм тичала тогава, поддържам връзка с 0 на брой. За няколко от тях чух, че станали наркомани. Ама то понеже съм го чула още някак към края на детството, когато още съм живеела там. Адресът, кварталът, не бяха въпрос на личен избор - където "ти дадат", там. Е, Тошо имаше идеята да социализира циганите (и в голяма степен успя, поне там, в Младост) и някои особено... ами, изпаднали слоеве от населението като направи смесени блокове - Кремиковски работници, някои съвсем... маргинални, или най-близкото до тях, допустимо през социализЪмЪ, семейства и семейства на научни работници, пресни-презни от Студентски общежития, щастливи да имат кухня извън тоалетната. Е, понаучила съм нещо от тези хлапета, няма да си крива душата: и досега падне ли ми пердето мога да накарам и най-закоравелия сръбски шофьор на Тир да се изчерви като Викторианска девица.

Никога не сме били отговорно за дребните. Ако са били толкова тъпи да тръгнат по нас и се изгубят по пътя... ами, техен си проблем, пък и едва ли някой би забелязал. Големите пък са се интересували от някой от нас само ако има цигари и само докато изправи тази несправедливост на природата.

Но пък думите ти ме карат да се замисля за възрастта ти - нямаш лентичка, би ли споделила, моля, колко деца и на каква възраст имаш? За внуци няма да питам, ясно, че не си в категорията.

Моля, съобрази се, темата е сериозна, не за чесане на клавиатури, за някои тук - жизненоважна - и е за родители или поне баби-дядовци, не за кибици. Крайно нетактично е.

И, Уини, много повече бих се уповавала на съветите за отглеждане на деца на циганката, отколкото на скучаеща хлапачка, четяща форум за родители. Особено пък по въпросите за социализацията! На твоята възраст, Уини, не се интересувах от деца - ама изобщо! - за сметка на това яко се социализирах. И в университета, и на купони след това. Какъв ти е проблемът, че си тръгнала да раздаваш съвети на хора на възрастта на родителите ти? Гадже ли не можеш да си намериш, що ли? Понеже ако е така, да те светна: тук няма да те  огрее. Особено пък в тази тема.


Скрит текст:
Сега, напр. ЛЛ на детето /тя е привърженик на тезите на Мангъров, че всички следва да изкарат вируса, пък който оцелее/ изисква, за да издаде профилактична карта, да прегледа дъщеря ми. Никоя друга година не е имала такова изискване. През кабинета й е върволица от пациенти, а тя е противник на ползването на маска. Накрая, наистина, ще се стигне до неприятни ситуации с цялото острастяване по въпроса.


https://srzi.bg/bg
https://srzi.bg/bg/poday-signal
https://aktivnipotrebiteli.bg/%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0% … D1%86%D0%B8%D0%B8

Има телефони.
Те пък мноооого обичат хора, дето знаят повече от всички и им създават проблеми...


А и честно казано като повечето трезвомислещи родители останат в класовете, процесът на обучение ще е по-лесен и за тях, и за децата и за родителите.
Ама ми е интересно като някое отроче на ДО залепи ковид, кой ще им е виновен на родителите тогава?
Не мислите ли, че така обиждате част от родителите, просто защото не споделят вашите възгледи? Хайде да посмекчим тона, дали ще е възможно?


Не се занимавай. Тази потребителка целенасочено си е пращала децата с кашлица по цяла седмица на градина по време на ИП.

Последна редакция: пн, 31 авг 2020, 02:37 от katiABV

# 583
  • Бургас
  • Мнения: 8 513
katiABV, твоите преживявания не са общовалидни за всички. Не всички произхождаме от Младост и не всички сме имали детство като твоето.

# 584
  • София
  • Мнения: 62 595
Хайде сега, Кати, ти да не си фейс-контрол, че да казваш кой да пише и кой да не пише?

Общи условия

Активация на акаунт